شرایط ثبت شرکت در قبرس شمالی

  • 2 سال پیش
  • 0

قبرس سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. جزیره قبرس شمالی بخش تحت کنترل ترکیه در جزیره قبرس است. در سال 1960 قبرس به دو ایالت جداگانه تقسیم شد. از سال 1974 بخش شمالی با نام TRNC (جمهوری ترکی قبرس شمالی) هر ساله پذیرای هزاران گردشگر از طریق هوا و دریا است. سواحل شنی بسیار زیبا و معروف ترین و زیباترین گل های وحشی در اینجا رشد می کنند. در هر نقطه از قبرس شمالی، آثار تاریخی زیادی برای دیدن وجود دارد. درصد بالایی از منبع درآمد قبرس شمالی از طریق گردشگری تأمین می شود.

ثبت شرکت در قبرس شمالی
موقعیت جغرافیایی قبرس شمالی

جمهوری قبرس شمالی تحت نظارت جمهوری ترکیه می باشد. واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه است و جالب است بدانید که تعداد کثیری از بانک های ترکیه در قبرس شمالی شعبه دارند.

مهاجرت به قبرس شمالی از راه های مختلفی امکان پذیر است. یکی از سریع ترین راه های اخذ اقامت دائم، ثبت شرکت در قبرس شمالی می باشد. ثبت شرکت در قبرس چه شرایطی دارد؟ انواع شرکت های قابل ثبت در قبرس کدامند؟ چه میزان بودجه برای ثبت شرکت نیاز است. برای کسب اطلاعات دقیق آغاز ثبت شرکت نیاز به وکیلی خواهید داشت که کلیه مراحل قانونی را حتی بدون حضور شما طی کند. شرکت ادلیا با داشتن بیش از 15 سال سابقه و تجربه ی مهاجرت به قبرس شمالی آماده ارائه ی خدمات به متقاضیان عزیز است. برای دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با کارشناسان مربوطه می توان با شماره ی زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

چرا در قبرس شمالی شرکت ثبت کنیم؟

ثبت شرکت در قبرس شمالی
اخذ اقامت دائم قبرس با ثبت شرکت

سوالی که می توان از خود پرسید این است که چرا باید در قبرس شمالی شرکتی را ثبت نماییم؟ دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد که به برخی از مهم ترین آن اشاره خواهیم کرد. در درجه اول باید بگوییم که در این کشور امنیت مالی بالا می باشد. شما با ثبت شرکت در این کشور می توانید اقامت دائم و همچنین پاسپورت این کشور را دریافت نمایید. کمترین میزان فساد اداری در منطقه ضمن سرمایه گذاری سودمند وجود دارد.

درباره ثبت شرکت در قبرس

ثبت شرکت در قبرس شمالی
اخذ اقامت دائم قبرس با ثبت شرکت

دولت قبرس شمالی در سال های اخیر که در مسیر توسعه ی اقتصادی قدم برداشته است، برای سرمایه گذاران خارجی فرصتی طلایی را فراهم آورده است. جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) فرصت های جدیدی را برای سرمایه گذاران در محیط اقتصادی درحال توسعه خود ارائه می دهد. هدف اصلی سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ایجاد یک نهاد شرکتی در این کشور است. قانون اساسی تشکیل شرکت ها در جمهوری ترک قبرس شمالی، قانون LAW CAP 113 نام دارد. این قانون، تمامی قوانین لازم الاجرا در شرکت ها، روند تشکیل شرکت ها و ارگان ها و اختیارات و مسئولیت های آن ها را تعیین می کند.

معرفی انواع شرکت قابل ثبت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس شمالی
انواع مختلف ثبت شرکت در قبرس

ثبت انواع شرکت های زیر در جزیره قبرس امکان پذیر است:

_ شرکت تاجران انفرادی

_ شرکت های مشارکتی

_ ثبت شرکت های با مسئولیت محدود محلی

_ ثبت شعبه های شرکت های محدود خارجی

_ ثبت شرکت منطقه آزاد

_ ثبت شرکت های تجاری بین المللی

بودجه مورد نیاز برای ثبت شرکت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس شمالی
اخذ اقامت دائم قبرس با ثبت شرکت

بودجه مورد نیاز و هزینه های مرتبط با آن اولین موضوعی است که ذهن سرمایه گذار را به خود مشغول می کند. لازم است بگوییم که این هزینه ها و مالیات شامل بخش های مختلفی می شود. حداقل میزان سرمایه برای ثبت شرکت مبلغی به میزان 100000 دلار است. سایر هزینه های مرتبط با ثبت شرکت به شرح زیر است:

_ ثبت نام یا راه اندازی

_ هزینه های سالانه

_ هزینه حسابداری و حسابرسی

_ هزینه های سالانه قابل پرداخت به ثبت شرکت ها

_ مالیات ویژه دولت

مهاجرت و اخذ پاسپورت قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در قبرس شمالی
اخذ اقامت دائم قبرس با ثبت شرکت

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم قبرس شمالی، ثبت شرکت در این کشور است. افرادی که به ثبت شرکت در این کشور اقدام می تمایند،پس از یک یا دوسال می توانند اقامت دائم بگیرند.

اخذ پاسپورت قبرس با ثبت شرکت

ثبت شرکت در قبرس شمالی
اخذ اقامت دائم قبرس با ثبت شرکت

پاسپورت قبرس شمالی چزو پاسپورت های معتبر در دنیاست. بدین معنی که شما با در دست داشتن پاسپورت این کشور به بسیاری از کشورهای دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید. اگر شما بتوانید به مدت 10 سال به صورت مستمر در این کشور زندگی کنید، امکان دریافت پاسپورت قبرس شمالی برایتان فراهم خواهد آمد. چالب توجه است بدانید که برای دریافت پاسپورت قبرس شمالی، موقعیت شغلی و میزان درآمد و همچنین تسلط شما به زبان انگلیسی و ترکی شما ارزیابی خواهد شد.

با توجه به آن چه در این بخش شرح دادیم، شما هم اکنون می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیش تر با با کارشناسان شرکت سادمادل تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه با داشتن بیش از 15 سال سابقه و تجربه ی مهاجرت به قبرس شمالی آماده ارائه ی خدمات به شما است. برای دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با کارشناسان مربوطه می توان با شماره ی زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.