پروژه ساختمانی 510 در شهر کارپاز

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر طراحی سه بعدی پروژه 510

در شمال شرقی قبرس شمالی، شبه جزیره کارپاز قرار دارد. این منطقه از نزدیکی شهر فاماگوستا تا شمالی ترین منطقه ی قبرس امتداد دارد. کارپاز بخش قابل توجهی از جزیره را در بر می گیرد و طول آن 80 کیلومتر و عرض آن تا 20 کیلومتر است.

به عنوان یکی از بکر ترین و دست نخورده ترین مناطق در کل منطقه مدیترانه، کارپاز، میزبان تعداد زیادی پرندگان است و سواحل شمالی و شرقی آن دارای برخی از زیباترین و متروک‌ترین سواحل قبرس شمالی به حساب می آید. شبه جزیره کارپاز در قبرس شمالی یک مقصدی بی نظیر برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ شناخته شده است. گویا زمان در این شبه جزیره کوچک خواب آلود متوقف شده، سواحل طلایی تقریباً خالی هستند و آرامشی محیط را فراگرفته است.

منطقه کارپاز سرشار از مخازن آب زیرزمینی است، بنابراین محصولات زراعی از جمله میوه، زیتون و تنباکو به وفور کشت می شود. یکی دیگر از منابع اصلی درآمد این منطقه در حال حاضر ماهیگیری است و روستاهای بوگاز و کومیالی مراکز اصلی ماهیگیری در کارپاز هستند. در طول قرن بیستم، برخی از معادن در امتداد بخش‌هایی از کارپاس که سرشار از مواد معدنی مختلف است، انجام می‌شد، اما این معادن مدت‌ها پیش تعطیل شدند و امروزه به جز چند ساختمان متروک، شواهد کمی از این صنعت باقی مانده است.

جاذبه های گردشگری و سواحل زیبا منجر به افزایش جذب توریست شده است. این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر ساخت و ساز و سرمایه گذاری و به دنبال آن مهاجرت به این شهر به صورت چشمگیری توسعه یابد. اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی با مجموعه ای متخصص و با تجربه در این امر در ارتباط باشید.

هلدینگ سامادل در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین کار در قبرس شمالی تخصص و تجربه ی کافی دارد. شما می توانید صفرتا صد خرید خانه در قبرس شمالی را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان سامادل بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهند. جهت دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 510

پروژه ی 510 یکی دیگر از مجموعه پروژه ی های آماده ی فروش هلدینگ سامادل است که در شهر کارپاز قرار گرفته است. این پروژه شامل مجموعه ای از مجتمع های لوکس و مدرن مسکونی-تفریحی را ارائه می دهد. این مجموعه آپارتمان های مجلل با کلیه امکانات در مکانی خیره کننده مشرف به آب های شفاف دریای مدیترانه واقع شده اند. به عبارتی این پروژه یک مجتمع مسکونی لوکس مدرن است که استانداردهای بالا و با کیفیتی را ارائه می دهد. شما می توانید در این مجموعه ها، خانه رویایی خود را در قبرس شمالی خریداری کرده و زندگی جدید و متفاوتی را در این مجموعه تجربه کنید.

گالری تصاویر طراحی سه بعدی پروژه ساختمانی 510

درادامه ی این مطلب سعی کرده ایم تا برخی از تصاویر طراحی سه بعدی این پروژه را به اشتراک بگذاریم. شما با دیدن این تصاویر با چشم انداز این پروژه آشنا خواهید شد. ضمن معرفی این پروژه امکان مشاهده ی بخش های مختلف از نزدیک برای شما عزیزان امکان پذیر خواهد بود.

گالری پلان های دو بعدی پروژه 510

این گالری شامل پلان های دوبعدی این پروژه است. عزیزانی که تمایل دارند جزئیات واحدها را از نزدیک بررسی کنند، روی گالری زیر کلیک نمایند.

گالری پلان های سه بعدی پروژه 510

علاوه بر گلان های دوبعدی، پلان های سه بعدی این مجتمع مسکونی  را قرار داده ایم.

دانلود سایت پلان پروژه ی ساختمانی 510

لینک دانلود فایل سایت پلان پروژه ی ساختمانی 510

همانطور که ملاحظه نمودید، در این بخش شما را با پروژه ی 510 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه