پروژه ساختمانی 502 در شهر اسکله بخش 3

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر واحدهای پنت هاوس Vitus

منطقه توریستی، تفریحی لانگ بیچ (اسکله) در 12 کیلومتری شهر فاماگوستا واقع شده و دارای 6 کیلومتر خط ساحلی فوق العاده می باشد.  این منطقه حدوداً 35 کیلومتر با فرودگاه بین المللی ارجان، همینطور شما در 45 دقیقه ای می توانید به شهر گیرنه برسید. این منطقه بافت کاملا توریستی دارد و برای سرمایه گذاری از نظر افزایش ارزش افزوده ملک بهتر از شهر فاماگوستا می باشد.

در صورتی که تمایل به خرید ملک در این کشور را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره و خرید ملک با کارشناسان فروش هلدینگ سامادل تماس بگیرید. وکیلان و کارشناسان ما در این مجموعه اطلاعات لازم را در زمینه مهاجرت و خرید ملک در اختیارتان خواهند گذاشت. ارتباط از طریق شماره تماس زیر امکان پذیر است.

این پروژه دارای مجتمع های مختلفی می باشد. کلیه امکانات رفاهی و تجاری در این مجموعه وجود دارد. اگر به خاطر داشته باشید در بخش گذشته شما را با امکانات رفاهی آن آشنا ساختیم. شما می توانید با کلیک روی لینک زیر مطالب و تصاویر بخش اول را مشاهده نمایید.

_ پروژه ساختمانی 502 در شهر اسکله بخش 1

در بخش دوم  مجموعه آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه را برایتان به اشتراک گذاشتیم. شما می توانید به مطلب گذشته از طریق کلیک روی لینک زیر دسترسی یابید.

_ پروژه ساختمانی 502 در شهر اسکله بخش 2

در این بخش سعی کرده ایم تا شما را با برخی از واحدهای مسکونی که شامل آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه هستند، آشنا سازیم.

تصاویر واحدهای پنت هاوس

گالری تصاویر تصاویر واحدهای پنت هاوس Refus 83-84

گالری تصاویر واحدهای پنت هاوس Refus 86

گالری تصاویر واحدهای پنت هاوس Spartacus

تصاویر واحدهای پنت هاوس Vitus

تصاویر واحدهای استودیو آپارتمان Spartacus

تصاویر واحدهای Romulus 85

تصاویر واحدهای Rufus 19A

تصاویر واحدهای Remus 96

در این بخش با شما را با بخش سوم پروژه ی 502 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در بخش های آتی به معرفی واحد های مسکونی این مجموعه خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

 

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه