پروژه ساختمانی 415 در شهر گیرنه

  • 2 سال پیش
  • 0
تصاویر نمای بیرونی ساختمان

گیرنه یک شهر ساحلی زیبا است که مرکز صنعت گردشگری در قبرس شمالی است. علاوه بر گردشگری ما شاهد رشد روز افزون ساخت و ساز و به دنبال آن خرید ملک از جانب متقاضیانی که با هدف سرمایه گذاری و اقامت قبرس شمالی را دارند، هستیم.

پروژه هایی که در این شهر در حال ساخت هستند به صورت انواع مجتمع های مسکونی، تجاری و همچنین شهرک های ویلایی بوده و هریک از واحد ها دارای متراژ های مختلفی هستند. اگر قصد خرید ملک در گیرنه قبرس شمالی را دارید، حتما جاهای دیدنی گیرنه قبرس را مشاهده کنید و با جاذبه های این شهر بیش تر آشنا شوید.

شرکت مهاجرتی سامادل پروژه های مختلفی اعم از آپارتمان و ویلا را در مهم ترین شهرهای قبرس شمالی به ویژه گیرنه، جهت فروش آماده ارائه کرده است. پروژه ساختمانی 415 در شهر گیرنه شامل یک مجتمع تجاری مسکونی است. در طبقه ی همکف این ساختمان مغازه هایی با متراژ های مختلف قرار گرفته و طبقات بالای مغازه، واحدهای مسکونی است.

اگر به تصاویر دقت کرده باشید، خواهید دید که این ساختمان دارای طرحی مدرن است. طرح ساده و خطوط صاف و مستقیم نشانی از حضور سبک مدرن این ساختمان هستند. ساختمان دارای فضای سبز و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشد. مجتمع فوق در یکی از بهترین مناطق شهر گیرنه قرار گرفته است. علاوه بر طراحی ساده و بروز، برای ساخت آن از متریال با کیفیت و درجه یک استفاده شده است.

در صورت تمایل به خرید و جهت کسب اطلاع دقیق از وضعیت موجودی ، وضعیت فرنیش ویلاها، شرایط و نحوه پرداخت و همچنین هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره زیر با هلدینگ سامادل در ارتباط باشید.

تلفن: 905338742205

جدول قیمت پروژه ساختمانی 415 در شهر گیرنه

                        بلوک c
طبقه پلاک موقعیت قرارگیری متراژ قیمت
همکف مغازه 1 شمال شرق 105مترمربع 225000 پوند(اجاره شده)
همکف مغازه 2 شرق 70 مترمربع 180000 پوند
همکف مغازه 3 جنوب شرق 105 مترمربع 230000 پوند

پروژه ساختمانی 415 در شهر گیرنه

علاوه بر تصاویر در ادامه مطالب پلان های این پروژه را قرار داده ایم. در صورت تمایل آن ها دانلود نموده و پلان طبقات را بررسی نمایید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیش تر درمورد خرید ملک در قبرس شمالی و خرید ویلا در قبرس شمالی با کارشناسان هدلدینگ سامادل در ارتباط باشید.

تلفن: 905338742205

در مجموعه سامادل، تمام تلاش ما، ارائه بهترین و با کیفیت ترین پروژه های ممکن به مشتریان گرامی می باشد که هم قابلیت نقدینگی بالایی داشته باشند و هم گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری باشند.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.