پروژه ساختمانی 416 در شهر اسکله

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر واحد یک خوابه

شهر اسکله یکی از 5 ناحیه جمهوری ترک قبرس شمالی است. مساحت آن 774 کیلومتر مربع است. نام این منطقه تا سال 1974 تریکومو بود و هنوز هم توسط افراد زیادی با این نام خوانده می شود.

شهر اسکله به دلیل موقعیت مکانی خود، برای بهبود و پیشرفت بسیار مناسب است و مناطق مختلف گردشگری و کوچک صنعتی را در خود جای داده است. اسکله بوغاز با خط ساحلی، امکانات توریستی و رستوران های محلی توسط گردشگران بسیار شناخته شده است و پس از گیرنه معروف است. خط ساحلی و پلاژ عمومی هاراودی متعلق به شهرداری اسکله است و در دسترس عموم است و مردم بدون هیچ مشکلی از دریا بهره می برند.
منطقه لانگ بیچ ایسکله یکی از معروف ترین سواحل در قبرس شمالی است. این منطقه که اخیراً مورد علاقه تجار و گردشگران قرار گرفته است، میزبان مسافران و سرمایه گذاران بسیار متنوعی است.

این پروژه در شهر اسکله قبرس شمالی قرار دارد. پروژه ساختمانی 416 در شهر اسکله در زمینی به متراژ 44000 مترمربع در منطقه لانگ بیچ بنا شده و شامل 5 بلوک می باشد. در مجموع این شهرک دارای 1000 واحد آپارتمان است.

مزایای خرید ملک از این مجتمع آپارتمانی بسیار  زیاد است. جهت رفاه زندگی عزیزان، در این مجتمع کلیه امکانات مورد نیاز ساکنین فراهم آمده است. یکی از امتیازات مثبت و نقاط قوت این پروژه موارد زیر است.

_ نزدیک بودن به سوپرمارکت

_ دسترسی سریع به شهر فاماگوستا

_ فاصله 40 دقیقه ای تا فرودگاه ارجان

برخی از امکانات این مجتمع مسکونی عبارتند از:

_ استخر 6000 متر

_ سوپرمارکت

_سالن ورزشی

_ پارکینگ سرپوشیده و سرباز

_ تاکسی سرویس

_ اجاره اتومبیل

_ انتقال به ساحل

_ خدمات نظافت هفتگی

_ زمین بازی برای کودکان

_ مناطق تجاری

_ نظارت تصویری و امنیتی

این مجتمع به لحاظ طراحی دارای کیفیت بالایی می باشد. همچنین متریال به کار رفته در ساخت و فینیشینگ از نظر کیفیت، مطلوب است. مدیریت هلدینگ سامادل با در نظر گرفتن خواسته های مشتریان، مجتمع آپارتمانی لوکس و بروزی را برای فروش ارائه کرده است. شما با دیدن تصاویر و بعد از آن بازدید حضوری متوجه کیفیت طرح و متریال به کار رفته در واحدها و کل آپارتمان خواهید شد. هر یک از واحدها دارای یک یا دو اتاق خواب هستند. متراژ هر کدام متفاوت است. شما با توجه به بودجه و شرایط زندگی خود می توانید واحد مورد نظر را بررسی نمایید.

شرایط پرداخت هزینه ملک بلوک A

_ 50% پیش پرداخت

_ 50 % در اقساط 12 ماهه (0% سود)

شرایط پرداخت هزینه ملک بلوک E

_ 40% پیش پرداخت

_ 60% در اقساط 24 ماهه (0% سود)

شما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت ها و سایر اطلاعات مربوط به تجهیزات واحدها، و هماهنگی جهت بازدید با کارشناسان هلدینگ سامادل تماس بگیرید.

تلفن: 905338742205

جدول قیمت پروژه ساختمانی 416 در شهر اسکله

نوع واحد متراژ(مترمربع) قیمت
1+0 از 56 مترمربع به بالا از 82000 پوند به بالا
1+1 از 71 مترمربع به بالا موجود نیست
2+1 از 130 مترمربع به بالا از 133000 پوند به بالا

گالری تصاویر واحد 1 خوابه

گالری تصاویر واحد 1 خوابه

 

گالری تصاویر کلیه واحدها

گالری تصاویر استودیو آپارتمان

گالری تصاویر میخانه و استیک خانه

گالری تصاویر طراحی سه بعدی پروژه

گالری پلان های پروژه

در ادامه پلان های واحد های دو بلوک A و E را برای کسانی که تمایل به مشاهده دارند، قرار داده ایم.

پلان ساختمان بلوک A

دانلود پلان ساختمان بلوک E

جهت دریافت اطلاعات بیش تر درمورد مهاجرت به قبرس شمالی و خرید خانه در قبرس شمالی با کارشناسان هدلدینگ سامادل در ارتباط باشید.

تلفن: 905338742205

در مجموعه سامادل، تمام تلاش ما، ارائه بهترین و با کیفیت ترین پروژه های ممکن به مشتریان گرامی می باشد که هم قابلیت نقدینگی بالایی داشته باشند و هم گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری باشند.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.