پروژه ساختمانی417 در شهر مالیبو

  • 1 سال پیش
  • 0
مجموعه مسکونی و تفریحی مالیبو
مجموعه مسکونی و تفریحی مالیبو

معرفی اسن تپه

اسن تپه منطقه ای توریستی و جذاب در شرق شهر گیرنه ی قبرس شمالی است. این شهر مقصدی مناسب برای خرید یک خانه رویایی یا سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی به حساب می آید. متقاضیان ملک در این منطقه ملک هایی فوق العاده استثنایی با قیمت مناسب و همچنین هزینه کمتر زندگی را خواهید یافت.

ساحل رویایی اسن تپه واقع در قلب قبرس شمالی یا گیرنه، جاذبه های زیادی برای دیدن و فعالیت های بی نظیری برای انجام دادن، غذاهای عالی و مهمان نوازی از مردم محلی که با آغوش باز از جامعه مهاجر رو به رشد استقبال می کنند، ارائه می دهد. در اینجا شما همچنین امکانات مدرنی را برای رفع نیازهای روزمره خود بدون دردسر و ترافیک معمولی شهرهای بزرگ پیدا خواهید کرد.

همانطور که اشاره شد، مهاجرین بسیاری در این منطقه ساحلی و رویایی، خانه های ویلایی و آپارتمانی زیادی را برای تعطیلات و همچنین سرمایه گذاری خریداری می کنند. تقاضای بالای خرید ملک در این شهر منجر به رشد روز افزون آن شده است.

هلدینگ سامادل بیش از 15 سال است که در کلیه امور مهاجرت به قبرس شمالی و خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور فعالیت می کند. ابن مجموعه سالانه مهاجرین بسیاری را تا رسیدن به مقدشان همراهی کرده است. در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی نیز این مجموعه پروژه های موفقی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. اگر قصد خرید خانه در قبرس شمالی را دارید، می توانید از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید.

تلفن: 905338742205

هلدینگ سامادل پروژه های متعددی را جهت فروش در بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی و کار کردن، به صورت نقدی و تمام اقساط ارائه می دهند. در ادامه یکی از این پروژه های فوق العاد را معرفی خواهیم کرد.

مجموعه مسکونی و تفریحی مالیبو خانه ای بسیار لوکس در منطقه اسن تپه و محله ای در حال توسعه (تاتلیسو)، همراه با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی یکی از پرسودترین سرمایه گذاری ها برای شما می باشد.

ویژگی های پروژه ساختمانی417 در شهر مالیبو

_ این پروژه شامل هفت بلوک آپارتمان دو و سه خواب پنت هوس و باغچه دار در قسمت خصوصی شهرک با انتخاب استثنایی از چشم انداز دریا،

_ سه بلوک آپارتمانی استودیو و یکخوابه های دوبلکس

_ ویلا بانگلوهای سه خوابه بسیار لوکس همراه با استخر خصوصی و روف گاردن با دید ابدی دریا مدیترانه است.

امکانات مجموعه مسکونی و تفریحی مالیبو

_ رستوران مدیترانه ای

_ بار استخری

_ باشگاه بدنسازی

_ سالن اسپا و ماساژ

_ دسترسی مستقیم به ساحل اختصاصی آتلانتیس

معماری قوی این پروژه و همچنین زمینی بر روی ارتفاع تپه ای امکان دید دریا و کوهستان را برای بیشتر واحد ها در نظر گرفته است. شما می توانید خریدی بی واسطه و مقرون به صرفه را با این مجموعه تجربه کنید. کارشناسان و مشاوران سامادل از ابتدا تا ساکن شدن همراه شما عزیزان خواهند بود. اگر تمایل دارید در مورد مجموعه مسکونی و تفریحی مالیبو  اطلاعات بیش تری کسب کنید می توانید با شماره زیر با کارشناسان سامادل در ارتباط باشید.

تلفن: 905338742205

 

در مجموعه سامادل، تمام تلاش ما، ارائه بهترین و با کیفیت ترین پروژه های ممکن به مشتریان گرامی می باشد که هم قابلیت نقدینگی بالایی داشته باشند و هم گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری باشند.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.