اجاره ماشین در قبرس شمالی

  • 2 سال پیش
  • 0

برای کسانی که قصد سفر و یا مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، مهم است که هزینه های حمل و نقل در این کشور را بدانند. کرایه های تاکسی در قبرس شمالی به میزان قابل توجهی بالا است. بدین منظور توصیه می شود بجای استفاده از تاکسی، نسبت به اجاره ماشین در قبرس شمالی اقدام نمایید. چرا که در مدت زمانی مشخص ماشین به طور کامل در اختیار شما قرار داشته، رفت و آمد شما به مکان های مورد نظر آسان تر بوده و از نظر اقتصادی نیز نسبت به استفاده از تاکسی مقرون به صرفه تر می باشد.

اجاره ماشین در قبرس شمالی
حمل و نقل در قبرس شمالی

افرادی که به این کشور مهاجرت کرده یا این که قصد سفر دارند، تمایل دارند که بدانند قبرس شمالی کجاست؟ چه مدارکی برای اجاره ماشین در قبرس شمالی وجود دارد؟ و این که هزینه اجاره ماشین در قبرس شمالی چقدر است و جه شرایطی برای دریافت آن وجود دارد. در ادامه شما عزیزان می توانید پاسخ سوال های خود را بیابید.

شرکت ادلیا با بهره مندی از وکیلان مجرب و کارشناسان با تجربه و متخصص به عزیزانی که قصد سفر از طریق تور قبرس شمالی و مهاجرت به این کشور را دارند، خدمات صفر تا صد ارائه می دهد. این مجموعه پروژه های موفق متعددی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. کارشناسان ادلیا به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. اگر تصمیم به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی و خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره با مشاورین ادلیا تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

زمانی که ماشین کرایه می کنید بدون محدودیت کیلومتری فقط با پرداخت هزینه بنزین و مبلغ مشخص روزانه راحت می توانید کارهای خود را انجام بدهید. اگر بخواهید از تاکسی استفاده کنید هزینه خیلی بیشتری را باید بپردازید.

اجاره ماشین در قبرس شمالی
حمل و نقل در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست

اجاره ماشین در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی
قبرس سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه است. در عین بزرگ بودن جزو یکی از زیباترین جزایر مدیترانه هم هست. کشور قبرس شمالی که از بخش جنوبی قبرس همسو با یونانی ها جدا شده است، عمدتاً دارای جامعه ی ترک زبا ها است. جزیره قبرس شمالی با سواحل بکر و دست نخورده فراوان، مکان های تاریخی جذاب و غذاهای رنگارنگ است. اگر میل و علاقه به تاریخ و فرهنگ با کمی آفتاب دارید، باید از آن بازدید کنید.
 

قبرس شمالی در یک نگاه

اجاره ماشین در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی
 
زبان مردم قبرس شمالی ترکی است. این زبان رسمی قبرس است، با این حال، ترک های قبرسی تمایل دارند به گویش محلی صحبت کنند که با زبان ترکی در سرزمین اصلی ترکیه اندکی متفاوت است.

خوشبختانه برای مسافرانی که از انگلستان یا سایر کشورهای انگلیسی زبان می روند، انگلیسی به طور گسترده در سراسر قبرس شمالی صحبت می شود و انگلیسی به عنوان زبان دوم در مدارس قبرس تدریس می شود.

چرا به قبرس شمالی سفر کنید؟

اجاره ماشین در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی
 
از آنجایی که قبرس شمالی بخشی از اتحادیه اروپا نیست، نسبت به بخش جنوبی قبرس، تعداد کسب و کارهای بزرگ و زنجیره های تجاری کمتری در آن وجود دارد. در مناطق مختلف، می توانید سواحلی زیبا و دلنشین برای تفریح و شنا، مکان های تاریخی و باستانی برای کاوش، و مناظر وسیع ساحلی بدون آپارتمان های مرتفع و استراحتگاه‌های بزرگ که در بیشتر نقاط گرم و گرم ساحلی انتظار دارید، پیدا کنید.
 
دلایل متعددی وجود دارد که قبرس شمالی اغلب در صدر فهرست‌هایی قرار می دهد و بهترین مقاصد اروپایی برای آفتاب زمستانی را در خود جمع آوری می کند. آب و هوای مدیترانه ای قبرس شمالی به این معنی است که زمستان های معتدل و تابستان های آفتابی و خشک در کنار ساحل دارد. در مناطق کوهستانی تر، آب و هوا خنک تر است. این جزیره تقریباً 320 روز آفتابی در سال دارد.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در قبرس شمالی

اجاره ماشین در قبرس شمالی
مدارک مورد نیاز برای دریافت ماشین

اولین شرطی که برای کرایه اتومبیل در قبرس شمالی وجود دارد، این است که مسافر و مهاجرین بایستی گواهینامه بین المللی (ترجمه گواهینامه) همراه خود داشته باشند. متقاضیان گرامی با در دست داشتن گواهینامه می توانید در قبرس شمالی نسبت به کرایه ماشین اقدام نمایید.

شما برای کرایه اتومبیل باید به یکی از شرکت های اجاره ماشین مراجعه کنید. به طور معمول حداقل زمان برای اجاره ماشین ها به مدت سه روز است. کرایه کمتر از 3 روز هم امکان پذیر است اما باید در نظر داشته باشید که هزینه اجاره ماشین کمتر از 3 روز بالا بوده، در نتیجه برای شما به صرفه است که از سه روز و بیش تر رزرو نمایید. هزینه بنزین برای ماشینی که اجاره می کنید با مشتری است. با مطالعه مقاله قیمت بنزین در قبرس شمالی می توانید اطلاعات بیش تری را در این زمینه کسب کنید.

هزینه اجاره ماشین در قبرس شمالی

اجاره ماشین در قبرس شمالی
هزینه اجاره اتومبیل در قبرس

هزینه های اجاره اتومبیل در قبرس شمالی تحت تأثیر عوامل مختلف متفاوت است. عواملی چون مدل خودرو و زمان اجاره نقش مهمی در هزینه نهایی خواهد داشت. به عنوان مثال در فصولی که حضور توریست ها و میزان متقاضیان برای اجاره بیش تر بوده، به مراتب هزینه ای اجاره نیز افزایش می یابد. از این رو بهتر است استفاده از خودروی اجاره ای را به زمانی موکول کنید که شامل تخفیف است. اجاره اتومبیل معمولا به صورت روزانه محاسبه خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیش تر می توانید هم اکنون با کارشناسان مربوطه در شرکت مهاجرتی ادلیا تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه به صورت تمام وقت آماده ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز و گرامی می باشند. ارتباط با ما از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.