برای اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی چه شرایطی باید داشت

  • 2 سال پیش
  • 0

امروزه قبرس شمالی به یکی از مقاصد مهاجرت تبدیل شده است. شرایط مساعد زندگی و موقعیت کاری و تحصیل در قبرس شمالی باعث شده تا سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه به ویژه این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند. اخذ اقامت قبرس شمالی از طرق مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید از راه های مختلفی مانند تحصیل، کار در قبرس شمالی ، ثبت شرکت، ازدواج و همچنین از طریق تمکن مالی اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی
نقشه قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی
اقامت در قبرس شمالی

هر فرد و یا خانواده ای بر اساس شرایط خود می تواند از طریق یکی از راه های فوق به قبرس شمالی مهاجرت کند. یکی از متداول ترین راه ها برای اقامت و زندگی در قبرس شمالی ، تمکن مالی است. در واقع اقامت از طریق تمکن مالی یکی از راه های سرمایه گذاری است که بسیاری از متقاضیان از این روش اقدام می نمایند. شرایط لازم برای اقامت قبرس از طریق تمکن مالی چیست؟ چه مدارکی برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی نیاز داریم؟ مزایای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی چیست؟ در ادامه به سوالات فوق پاسخ خواهیم داد.

برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی شما نیاز به یک وکیل مجرب و با تجربه دارید تا در انجام کلیه مراحل همراه شما باشد. شرکت سامادل با بهره مندی از اعضای متخصص و متعهد آماده است تا در مسیر رسیدن متقاضیان گرامی مقصدشان خدمات صفرتا صد ارائه دهد. برای دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با کارشناسان سامادل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

اقامت قبرس از طریق تمکن مالی

اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی
مناظر قبرس شمالی

اقامت از طریق تمکن مالی یکی از راه های سرمایه گذاری به حساب می آید، اما یک تفاوت اصلی داشته و این است که در این روش فرد متقاضی میزان سرمایه نقدی و غیر نقدی خود را ارائه داده و نیازی نیست که سرمایه خود را به کشور مقصد که همان قبرس شمالی است انتقال دهد. بدین صورتکه شما باید اثبات کنید که دارای و اموال شما میزان سقف تعریف شده برای تکمن مالی بوده و درآمد ثابت و کافی را دریافت می کنید. لازم به ذکر است که هیچ الزامی وجود ندارد که درآمد شما وابسته به کشور مبدا باشد. به طور متوسط هر فرد برای اخذ اقامت قبرس شمالی بایستی حدود 10 هزار یورو سالانه دریافت کند. ضمن این که به ازای هر فردی که به عنوان همراه بوده، مبلغی به میزان 5 هزار یورو افزوده می شود.

شرایط لازم برای اقامت قبرس از طریق تمکن مالی

اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی
هزینه مورد نیاز برای تمکن مالی

_ اقامت قبرس با تمکن مالی سالانه تمدید می شود.

_ متقاضیان امکان خروج از کشور را بیش از 90 روز را ندارند.

_ امکان اقدام به دریافت اقامت دائم و پاسپورت قبرس شمالی پس از 7 سال.

_ در صورت اقامت از طریق تمکن مالی فرد تنها تحت شرایط خاص امان کار در قبرس را خواهد داشت.

_ افزون بر ارائه مدارک شخصی جهت دریافت اقامت، بایستی در ازای هرفرد بالای 18 سال مبلغ 10.000 یورو و هر فرد زیر 18 سال مبلغ 5.000 یورو تحت عنوان خود حمایتی در حساب بانکی فرد در قبرس سپرده شود.

مدارک لازم برای اقامت قبرس به واسطه ی تمکن مالی

مدارکی که شما برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی بدان نیاز خواهید داشت به شرح زیر است:

_ پاسپورت متقاضی و همراهان

_ فرم درخواست

_ گواهی تولد و ازدواج

_ نامه عدم سوء پیشینه

_ اسناد مربوط به اثبات درآمد

_ مدارک مربوط به خرید ملک در قبرس

_ پرینت حساب بانکی

مزایای اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی

اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی
مناظر زیبای قبرس شمالی

_ امکان اقامت تمامی اعضای خانواده به صورت همزمان

_ بهره مندی اعضای خانواده از امکانات تحصیل و آموزش از بدو ورود به قبرس شمالی

_ عدم محدودیت در تعدد رفت و آمد (تنها خروج نباید بیش از 90 روز باشد)

_ امکان دریافت پاسپورت قبرس شمالی پس از 7 سال اقامت در این کشور

برای مهاجرت به قبرس شمالی شما به یک وکیل مجرب و با تجربه دارید. شرکت سامادل با بهره مندی از اعضای متخصص و متعهد آماده است تا در مسیر رسیدن متقاضیان گرامی مقصدشان خدمات صفرتا صد ارائه دهد. برای دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با کارشناسان سامادل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.