بررسی شرایط خرید و قیمت حدودی آپارتمان در قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0

امروزه یکی از راه های سریع و راحت مهاجرت کردن، خرید ملک و سرمایه گذاری در سایر کشورها می باشد. افراد می توانند با سرمایه گذاری در سایر کشورها اقامت دائم آن کشور را دریافت نمایند. قبرس شمالی با داشتن شرایط مساعد زندگی، موقعیت کاری مناسب و بهرهمندی از امکانات تحصیلی به یکی از بهترین قطب ها برای سرمایه گذاری و مهاجرت به ویژه برای هموطنان ایرانی تبدیل شده است. شما می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. حال در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را با قبرس شمالی و خرید آپارتمان آشنا سازیم.

قبرس شمالی آپارتمان
مناظر قبرس شمالی

کسانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری در این کشور را دارند، بایستی برای انجام کلیه امور خود با وکیلان ومشاوران در ارتباط باشند. سپردن امور مهاجرت به متخصصان و کاردانان این امر باعث می شود تا در مسیر خود با کمترین مشکلات مواجه شوند. شرکت مهاجرتی ادلیا با بهرهمندی از بهترین کارشناسان و وکیلان همراه مهاجران عزیز و گرامی خواهد بود. شما می توانید سوالات خود در ارتباط با خرید خانه در قبرس شمالی ، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین کاریابی در قبرس شمالی را با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

 شماره تماس : 905338742205+

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی با خرید آپارتمان

قبرس شمالی آپارتمان
خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی این است که قیمت ملک در این کشور به طور سالانه رشد چشمگیری دارد. از آنجا که تقاضای خرید ملک در این کشور رو به افزایش است، رشد سالانه سرمایه گذاری به ویژه املاکی که پیش فروش می شوند تا 5 تا 12 درصد رو به افزایش است.

در گام بعدی می توان به جاذبه های گردشگری در قبرس شمالی اشاره کرد. به دلیل افزایش روز افزون گردشگران به این کشور، تمایل خرید ملک افزایش می یابد. در نتیجه میزان افزایش درخواست خرید ملک موجب افزایش قیمت آن خواهد شد و شما می توانید بیش ترین بهره را از سرمایه گذاری خود ببرید.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این جزیره می توان به شرایط آسان خرید ملک اشاره کرد. شما با پرداخت تنها 30 درصد از کل هزینه ملک صاحب خانه شوید و ماباقی هزینه ها را به صورت اقساط پرداخت نمایید.

شرایط و قوانین قبرس شمالی برای خرید آپارتمان چیست

قبرس شمالی آپارتمان
مناظر قبرس شمالی

هر کشوری قوانین منحصر به فردی خود را برای خرید ملک ویژه مهاجرین دارد. کشور قبرس شمالی نیز از این امر مستثنی نیست. در کشور قبرس شمالی شما می توانید با قیمتی مناسب، خانه رویایی خود را خریداری نمایید. شما می توانید متناسب با بودجه ی خود و شهر مورد نظر، خانه خود را خریداری کنید. یکی از شرایط اولیه برای خرید ملک در قبرس شمالی، عدم سوپیشینه می باشد. فرد متقاضی نباید هیچ گونه سوپیشینه ای در هیچ کشور داشته باشد. اگر مالک قبرسی باشد، حداکثر متراژی که امکان خرید آن وجود دارد، 1338 مترمربع است، اما اگر ملکی که خریداری می کنید، متعلق به فردی غیر قبرسی باشد، محدودیتی برای متراژ وجود نخواهد داشت.

پس از این که شما ملک مورد نظر را انتخاب کردید، بایستی در انجمن شهرداری ثبت نمایید. این مرحله حدود 6 ماه زمان می برد. لازم به ذکر است که اگر فردی در قبرس شمالی یک ملک داشته باشد، امکان خرید ملک دوم برایش وجود نخواهد داشت. همانطور که ملاحظه نمودید، انجام مراحل فوق از عهده افراد به تنهایی خارج است و نیاز است که امور بمربود به خرید ملک در قبرس شمالی را وکیلان و متخصصان انجام دهند. بنابراین شما می توانید صفرتا صد خرید آپارتمان در قبرس شمالی را به کارشناسان ما در ادلیا بسپارید. آن ها فرآیند خرید و اخذ اقامت قبرس شمالی را برای متقاضیان به بهترین نحو انجام خواهند داد. ارتباط شما با این مجموعه با شماره تماس زیر امکان پذیر است.

 شماره تماس : 905338742205+

قیمت خرید ملک در قبرس شمالی

قیمت ملک در مناطق مختلف قبرس شمالی متفاوت است. در این کشور املاک در قیمت ها و شرایط پرداخت متفاوتی برای متقاضیان خرید خانه ارائه می شوند. از مهم ترین فاکتورهای تفاوت در قیمت می توان به شهر و همچنین امکانات و تجهیزات آپارتمان و یا خانه ویلایی اشاره کرد. توصیه ما به شما این است، اگر تمایل به خرید خانه در قبرس شمالی را دارید، بهترین زمان برای اقدام به خرید در مرحله آغاز به ساخت است. شما در این شرایط می توانید ملک مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید و ماباقی هزینه ها را به صورت اقساط پرداخت کنید.

همانطور که اشاره شد، قیمت خرید ملک در شهرهای مختلف متفاوت است. در ادامه خلاصه ای از قیمت ملک در شهرهای فاماگوستا را شرح خواهیم داد.

یکی از شهرهایی که معمولا مهاجرین به خرید ملک و سرمایه گذاری اقدام می کنند، شهر توریستی و دانشجویی فاماگوستا است. برای خرید سوئیتی با متراژ 40 متر، شما حداقل نیاز به 40 هزار پوند خواهید داشت. واحدهای یک خوابه حداقل از 50 هزار پوند و واحدهای دوخوابه از 60 هزار پوند به بالا هستند. اگر قصد خرید خانه ویلایی در شهر فاماگوستا هستنید، حداقل باید 100 هزار پوند بودجه داشته باشید.

در نتیجه شما می توانید با خرید ملک در این کشور علاوه بر اخذ اقامت دائم قبرس شمالی، سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای داشته باشید. بر اساس آمار اعلام شده، خرید ملک در قبرس سالانه مابین 8 تا 16 درصد رشد دارد. وجود جاذبه های گردشگری در این چزیره زیبا و جذاب، سالانه تعداد زیادی از توریست ها را به سمت خود فراخوانده و شرایط مساعد زندگی باعث می شود تا تعداد کثیری از این ارفاد نسبت به خرید خانه و مهاجرت به قبرس شمالی اقدام نمایند. از این رو ما سالانه شاهد رشد متقاضیان خرید در این کشور هستیم.

اگر تمایل به دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت و خرید ملک در این کشور هستید، هم اکنون می توانید با کارشناسان هلدینگ ادلیا تماس بگیرید.

 شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.