جاهای دیدنی گیرنه قبرس کدامند؟

  • 2 سال پیش
  • 0

زیبایی سرزمین و مهمان نوازی مردم در قبرس شمالی غیرقابل انکار است و چون گوهری بکر و دست نخورده در دریای مدیترانه باقی مانده است. شرایط زندگی و توسعه چشمگیر این کشور در سال های اخیر باعث شده تا این کشور سالانه میزبانی تعداد زیادی از توریست ها  مهاجران از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه خود شود.

هریک از شهر های مختلف قبرس شمالی جاذبه ها و زیبایی های منحصر به فرد خود هستند. گیرنه، یکی از شهرهایی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط زندگی توجه بسیاری را برای سفر و همچنین خرید ملک در قبرس شمالی و مهاجرت به این کشور جلب کرده است. جاهای دیدنی گیرنه قبرس شمالی بسیار متعدد است و همین دلیل مقصد بسیاری از مهاجرین و مسافرین شده است.

جاهای دیدنی گیرنه قبرس

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی کدامند؟ تور قبرس شمالی نیاز به ویزا دارد یا خیر؟ شهر گیرنه قبرس شمالی چگونه شهری است؟ جاهای دیدنی گیرنه قبرس کدامند؟ در ادامه مطالب سعی براین داشتیم تا به سوالات فوق پاسخی جامع داده باشیم.

کارینیا یا همان شهر گیرنه مقصدی مناسب برای کسانی است که قصد سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند. همچنین شهر گیرنه به سبب جاذبه های گردشگری که دارد، جزو شهرهایی است که برای سفر به قبرس شمالی توصیه می شود. مشاوران و کارشناسان شرکت مهاجرتی ادلیا آماده هستند تا به متقاضیان عزیز مشاوره دهند و در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی افتخار همراهی با شما را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیش تر در ارتباط با خرید ملک در قبرس شمالی به صورت نقد و تمام اقساط می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

تور قبرس شمالی

جاهای دیدنی گیرنه قبرس
مناظر شهر گیرنه

در طول تاریخ، قبرس مرکز جاذبه های گردشگری بوده است، این کشور میزبان تمدن های تمام دوران بوده و با حفاظت از فرهنگ هایشان، آنها را در سرزمین های خود جای داده است. در هر یک از مراحل آن می توان با ردپای تاریخ مواجه شد و شاهد گذشته ای اسرارآمیز بود. آثار ونیزی، لوزینین، بیزانس، عثمانی و بریتانیا و بسیاری دیگر.

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی

جاهای دیدنی گیرنه قبرس
مناظر قبرس شمالی

درست در جنوب ترکیه و در گوشه شرقی دور دریای مدیترانه، جزیره قبرس قرار دارد. قبرس یکی از مکان هایی است که بارها و بارها به عنوان یک مکان مورد علاقه برای بریتانیایی ها هنگام در نظر گرفتن زندگی مهاجران مطرح می شود و با افتخار عنوان گرم ترین آب و هوا در اتحادیه اروپا را به خود اختصاص می دهد.

زندگی در هریک از شهرهای قبرس شمالی می تواند تجربه ای متفاوت و هیجان انگیزی را برای افراد داشته باشد.  بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی نیکوزیا، فاماگوستا، گیرنه، لفکه، لاماسول هستند. یکی از شهرهایی که برای زندگی شرایط مساعدی دارد، شهر گیرنه است که در ادامه بیش تر با آن آشنا خواهیم شد.

شهر گیرنه کشور قبرس شمالی

جاهای دیدنی گیرنه قبرس
مناظر شهر گیرنه

کرینیا یونانی، شهر گیرنه ترکیه، در امتداد ساحل شمالی قبرس ترکی واقع شده است. این یک شهر کوچک شلوغ با بندری است که به دلیل زیبایی طبیعی آن یک مقصد عالی برای تعطیلات است. این شهر که توسط آخایی ها، مستعمره نشینان یونان باستان، و  بیزانسی ها، فرانک ها و ونیزی ها تأسیس شد، تا سال 1974 مقر اداری منطقه گیرنه جمهوری قبرس بود.

در اوج شکوفایی خود، انبارهایی داشت که میوه های باغات را در حالی که منتظر صادرات بودند ذخیره می‌کردند. ساختمان هایی که در حال حاضر اکثراً همه به رستوران‌ تبدیل شده اند، همه آنها دارای میز و صندلی هایی در کنار ساحل دارند. قلعه موجود در انتهای شرقی بندر یک مکان بسیار دیدنی است و در داخل دیوارهای آن یک کلیسای کوچک متعلق به قرن دوازدهم وجود دارد که سرستون‌های رومی متاخر را نشان می دهد.

Escape Beach Club و Club Acapulco دو سواحل برتر گیرنه هستند. هر دوی آنها سرگرمی های زیادی را برای مسافرین ارائه می دهند. هر دو دارای بار، رستوران و کلوپ شبانه هستند. این دو ساحل برای مسافران جوان مناسب هستند.

شما یک فرصت عالی برای یافتن مکان های دلپذیر برای پیاده روی در قبرس شمالی دارید. کوه های بسپارمک مناطق ایده آلی برای پیاده روی هستند. می توانید به قلعه سنت هیلاریون بروید و ماشین خود را در آنجا پارک کنید. به سمت غرب بروید تا مناظر شگفت انگیز گیرنه را تماشا کنید.

فقط 10 دقیقه بالاتر از گیرنه، ابی بلاپایس قرار دارد. در این مکان شگفت‌انگیز، بازدید از این کلیسای قرن چهاردهمی Lusignan Bellapais در قبرس شمالی ضروری است.

موقعیت جغرافیایی گیرنه

از شمال توسط دریا و از جنوب با سرسبزی رشته کوه بسپارمک (پنج انگشت) محصور شده است، باشکوه ترین مناظر جزیره را به نمایش می گذارد. این بندر جذاب و کوچک، مملو از قایق های تفریحی و قایق های ماهیگیری است که در قاب های عظیم قلعه صلیبی آن قرار گرفته است. با پس زمینه کوه های ناهموار پشت سر و دریای درخشان و آرام در جلو، بندر فضایی پر جنب و جوش و ناآرام دارد.

مشرف به ورودی بندر، قلعه گیرنه است. قدمت آن به زمان بیزانسی ها می رسد. این قلعه که متعاقباً توسط لوزیگنان ها و سپس ونیزی ها بزرگ و تقویت شد، اکنون خانه بسیاری از آثار تاریخی است و محل استراحت فعلی قدیمی ترین کشتی غرق شده جهان است.

گیرنه مکانی فوق العاده برای حضور در هر زمانی از روز است. در بندر و در کوچه های باریک سنگ فرش شده اطراف آن، مغازه های جذاب زیادی برای کاوش وجود دارد. بازارها و کافه های محلی متعددی نیز برای بازدید وجود دارد.

با غروب خورشید، بندر گیرنه دوباره به کانون فعالیت تبدیل می شود زیرا مردم محلی به قدم زدن عصرانه خود می پردازند و کافه ها و رستوران های کوچک رو به دریا برای تجارت شبانه خود آماده می شوند.

جاذبه ها و جاهای دیدنی گیرنه قبرس

قلعه باستانی گیرنه

جاهای دیدنی گیرنه قبرس
قلعه باستانی گیرنه

قلعه گیرنه دارای تاریخچه معماری طولانی و گیج کننده ای است که بارها مورد اقتباس، تخریب، بازسازی و بهبود قرار گرفته است. بیزانسی ها برای اولین بار قلعه ای ساختند، شاید بر روی بقایای یک بنای بسیار قدیمی در حدود قرن دهم پس از میلاد. به شکل مستطیل، در دوره لوزینینان با افزودن محل زندگی و یک خندق تقویت و گسترش یافت.

شکل کنونی آن از ونیزی ها در قرن شانزدهم با افزودن دیوارهای غربی و جنوبی و ساخت سه سنگر جدید شکل گرفت. این قلعه هرگز به زور تسخیر نشد (اگرچه در سال 1373 تقریباً توسط جنواها ویران شد)، این قلعه در سال 1570 به عثمانی ها واگذار شد.

قلعه ی سنت هیلاریون

جاهای دیدنی گیرنه قبرس
قلعه سنت هیلاریون
قلعه سنت هیلاریون که در غرب بزرگراه اصلی گیرنه- نیکوزیا، در رشته کوه گیرنه واقع شده است، غربی ترین و بهترین حفاظت شده از سه منطقه ای است که توسط بیزانسیان و صلیبیون ساخته شده است.
 
شهر زیبای گیرنه مقصد بسیاری از مهاجران به ویژه شهروندان ایرانی است. همانطور که ملاحظه نمودید خلاصه ای درمورد آب و هوای و شرایط زندگی و همچنین جاهای دیدنی گیرنه قبرس شرح دادیم. برای کسب اطلاعات دقیق تر و اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری در این شهر می توانید با کارشناسان و متخصصان ادلیا مشورت نمایید. کلیه امور مهاجرت خود را به وکیلان این مجموعه بسپارید. کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند. راه های ارتباطی از طریق شماره تماس زیر امکان پذیر است.
 

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.