شرایط خرید خانه در قبرس شمالی

  • 2 سال پیش
  • 0

آیا امکان اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک امکان پذیر است؟ چه شرایطی برای خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد؟ انواع مختلف ملک در قبرس شمالی کدامند؟ میانگین قیمت خرید ملک در قبرس شمالی چقدر است؟ چه مداریکی برای خرید ملک در قبرس شمالی نیاز داریم؟ در این مطلب سعی بر این شده تا پاسخی صحیح به سوالاتی از این قبیل که در ذهن متقاضیان ایجاد می شود، پاسخی صحیح داده شود.

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

خرید ملک یکی از راه های اخذ اقامت دائم قبرس شمالی است. عزیزانی که تمایل به دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر در زمینه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند می توانند از مشاوره رایگان شرکت مهاجرتی ادلیا بهره مند گردند. شرکت ادلیا بیش از 15 سال است که در امور مهاجرت به قبرس شمالی از طریق راه های گوناگون فعالیت می کند.

یکی از مزایای این مجموعه فراهم آوردن امکان خرید ملک در قبرس شمالی به صورت تمام اقساط است. این مجموعه دارای تیمی مجرب و متخصص است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات دقیق تر جهت سرمایه گذاری و یا تحصیل در قبرس شمالی با شماره واتساپ زیر تماس بگیرید.

 شماره تماس : 905338742205+

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

آشنایی با کشور قبرس شمالی و تاریخ آن

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

قبرس شمالی، یا به طور رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی، یک کشور تا حدی به رسمیت شناخته شده در شمال شرقی جزیره قبرس است. در سال 1974، پس از سال ها ناآرامی داخلی بین جمعیت ترک و یونانی جزیره، ارتش یونان تلاش کرد قبرس را به یونان الحاق کند. ترکیه با حمله به بخش شمالی جزیره پاسخ داد و در نهایت خط سبز ایجاد شد که جزیره را بین شمال و جنوب تقسیم می کند.

مانند بسیاری از مناطق ما، قبرس شمالی یک مقصد توریستی محبوب است. قبرس شمالی دارای آب و هوای زیبا و آفتابی، خط ساحلی زیبا، کوه های مرتفع، تاریخ غنی و طبیعت بکر و دست نخورده است.

جزیره ی قبرس دارای آب و هوای مدیترانه ای بوده و به لحاظ جذب توریست در سال های متوالی قوی عمل کرده به طوری که رتبه هفتم جذب توریسم در دنیا را به خود اختصاص داده است. مبنی بر شواهد موجود صنعت گردشگری در قبرس شمالی به صورت دوره ای بوده و درآمد قابل توجهی از تور قبرس شمالی کسب می شود.

اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

سریع ترین و ساده ترین راه هایی که می توانید اقامت دائم قبرس شمالی را برای خود و خانواده دریافت نمایید خرید ملک است. برای خرید ملک و به دنبال آن اخذ اقامت این کشور نیاز به ارائه ی مدارکی دارید که به در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهد شد.

_ اصل و کپی شناسنامه به همراه ترجمه ترکی یا انگلیسی

_ اصل و کپی گواهی ازدواج به همراه ترجمه ترکی و انگلیسی

_ ارائه ی اصل و کپی پاسپورت

_ گواهی عدم سوپیشینه

_ صورت حساب‌ بانکی

_ سند مالکیت خانه یا اجاره نامه

_ گزارش پزشکی و سلامت

معرفی شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

هر کشوری دارای شرایط منحصر به فرد خودش برای خرید ملک دارد. سرزمین قبرس شمالی هم از این امر مستثنی نبوده و و شما بایستی پیش از اقدام به خرید شرایط را بدانید. لازم است بدانید که هر خانواده می توانند فقط یک ملک خریداری کنند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور دارید، در ابتدا باید درخواست خریدتان را در انجمن شهرداری قبرس ثبت کنید. حدود 6 ماه زمان نیاز است تا با درخواست شما موافقت شود.

چند نوع ملک در قبرس شمالی وجود دارد

جالب است بدانید که در انواع مختلف سند ملک در  قبرس شمالی وجود دارد و متناسب با آن شرایط خرید نیز فرق دارد. توصیه بر این است که با آن ها بیش تر آشنا شوید تا بتوانید تصمیم درست تری بگیرید.

املاک ترکی قبرس

به املاکی گفته می شود که پیش از تقسیم قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی در سال ۱۹۷۴، در مالکیت ترک ها بوده است.

املاک خارجی

ملک هایی پیش از سال ۱۹۷۴ تحت مالکیت اروپایی‌ها یا سایر خارجی ها بوده است.

ملک قبرسی

تمام املاکی که دولت قبرس به‌عنوان غرامت به ترک‌های قبرسی‌ای داده است که زمین‌هایشان را در جنگ سال ۱۹۷۴ از دست دادند.

ملک TDM

شامل املاکی که پس از سال ۱۹۷۵ توسط دولت قبرس شمالی به مهاجران ترک و طبقه کارگران اعطا شد.

ملک اجاره‌ای

املاک دولتی که می‌توان آن‌ها را به‌صورت اجاره بلندمدت ۴۹ ساله خریداری کرد. شما می‌توانید از طریق وکیل مهاجرتی یا به‌صورت مستقیم، درخواست خرید خود را به وزارت گردشگری قبرس شمالی ارسال کنید.

ملک آزاد

برای خرید این ملک باید شخصاً با صاحب‌خانه قرارداد ببندید. فروشنده و شما تحت نظارت یک وکیل، باید قراردادی تنظیم کنید و جزئیاتی مانند قیمت نهایی ملک، محدوده زمانی تکمیل خرید و باقی شرایط را لحاظ کرده و هردو آن را امضا کنید. سپس درخواست را به وزارت کشور بفرستید و منتظر جواب درخواست بمانید.

میانگین قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

قیمت خرید خانه با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. ضمن این که قیمت هر مترمربع خانه در هر شهر و منطقه متفاوت است. به عنوان مثال قیمت خانه در فاماگوستا متفاوت از شهر نیکوزیا است. همچنین قیمت واحدهای آپارتمان با خانه های ویلایی یکسان نیست.

مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی شما نیاز به ارائه ی مدارکی هستید. در دست داشتن مدارکی از قبیل زیر الزامی است:

_ شناسنامه کلیه اعضای خانواده

_ اصل و کپی گذرنامه

_ ترجمه سند ازدواج

_ ۶ تمبر به زبان ترکی

_ گواهی عدم سوپیشینه

_ سند ملک (در صورتی که دارای ملک دیگری در قبرس شمالی هستید)

_ اصل و کپی سایر قراردادهای فروش ملک (درصورت داشتن)

_ اصل و کپی قرارداهای اجاره (در صورت اجاره نشینی در قبرس شمالی)

خرید خانه در قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

همانطور که ملاحظه نمودید، خرید ملک در قبرس شمالی فرآیندی ساده به نظر می رسد. ولی بایستی در نظر داشته باشید که شما قرار است در کشور دیگری سرمایه گذاری می کنید و ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شوید. اما اگر این امر مهم را به متخصصانش بسپارید امور مربوط به سرمایه گذاری در قبرس شمالی و مهاجرت به این کشور با کمترین مشکلات انجام شود. کارشناسان شرکت ادلیا از ابتدا همراه شما عزیزان هستند و بهترین ها را برای شما فراهم می‌آورند. جهت ارتباط با کارشناسان با شماره زیر تماس بگیرید.

 شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.