معرفی و شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی

  • 2 سال پیش
  • 0
 اخذ پاسپورت قبرس شمالی
پاسپورت قبرس شمالی

آیا تا به حال به این موضوع  فکر کرده‌اید که چرا افراد مهاجر، در تلاش‌اند تا بتوانند پاسپورت کشور مقصد را دریافت کنند؟ به نظر شما اخذ پاسپورت یک کشور، چه اعتباری و مزیتی دارد؟

اولا باید گفت اعتبار پاسپورت، به معنی اهمیت و ارزش پاسپورت هر کشور است. پاسپورت، تنها به عنوان یک مدرک شناسایی به حساب نمی‌آید. ارزش یک پاسپورت، بر اساسِ امکان ورود به سایر کشورها بدون نیاز به صدور ویزا تعیین می‌شود. پاسپورت کشوری ارزشمندتر است، که بتوان با در دست داشتن آن به سایر نقاط جهان، بدون نیاز به اخذ ویزا، سفر کرد.

اکنون قصد داریم بررسی کنیم که با توجه به تعریف اعتبار پاسپورت، آیا پاسپورت قبرس شمالی جزو پاسپورت های ارزشمند دنیا است یا خیر؟ با داشتن پاسپورت قبرس شمالی به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟

در ادامه‌ی مطلب به این سوالات به طور کامل و جامع پاسخ خواهیم داد؛ اما پیش از آن، به صورت خلاصه، درباره‌ی قبرس برایتان شرح خواهیم داد تا بیشتر با این سرزمین زیبا آشنا شوید.

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید و می‌خواهید با این سرزمین اعجاب انگیز و شرایط زندگی در آن بیشتر آشنا شوید، می‌توانید مقاله‌ی قبرس شمالی کجاست را مطالعه نمایید و یا اینکه می‌توانید با کارشناسان مجموعه سامادل تماس گرفته و از آن‌ها در مورد شرایط مهاجرت به این کشور، خرید ملک در قبرس شمالی به صورت تمام اقساط، سرمایه گذاری و … مشاوره دریافت کنید:

تماس مستقیم روی واتساپ

فرم مشاوره رایگان

 

آشنایی با زندگی در قبرس شمالی

جزیره‌ی قبرس، سومین جزیره‌ی بزرگ بعد از جزایر ساردینیا و سیسیل در حوزه‌ی دریای مدیترانه است. کشور قبرس، علاوه بر داشتن سواحل زیبا و شگفت انگیز، دارای آب و هوایی خوش، متعدل و مدیترانه‌ای است.

مردم قبرس در بیشتر روزهای سال از آفتابی ملایم بهره می‌برند. از آنجایی که جزیره‌ی قبرس در میان سه قاره‌ی آفریقا، اروپا و آسیا قرار گرفته، بسیاری معتقدند که قبرس، وارثی از گرمای آفریقا، هوای معتدل اروپا و همچنین خاک حاصل‌خیز آسیا است.

نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی

بخش شمالی شهر نیکوزیا با نام لفکوشا، پایتخت قبرس شمالی است. شاید برای شما هم کمی عجیب باشد اما شهر نیکوزیا تنها شهری است که پایتخت دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی محسوب می‌شود. اگر مقاله‌های پیشین ما را مطالعه کرده باشید، توضیح داده بودیم که قبرس، در دهه‌ی هفتاد، به دلیل اختلافات ملی و مذهبی میان ترک تبارها و یونانیان، به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شد

نیکوزیا که پایتخت جزیره‌ی قبرس بود نیز در این بین به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد.

در قسمت شمالی جزیره‌ی قبرس، مسلمانان و در بخش جنوبی آن، مسیحیان ساکن شدند. در مورد زبان این دو سرزمین، باید گفت که مردمان قبرس شمالی ترک زبان و ساکنین قبرس جنوبی یونانی زبان هستند. ضمن این که به دلیل سلطه‌ی انگستان بر این سرزمین، بیشتر مردم آن به زبان انگلیسی هم مسلط می‌باشند.

دین غالب در قبرس شمالی اسلام است، به طوری که می‌توان گفت 99 درصد جمعیت قبرس شمالی مسلمان هستند. از این رو، به لحاظ فرهنگی مردم قبرس شمالی به کشورهای ترکیه و ایران نزدیک‌تر هستند. ضمن این که اعمال دینی مانند روزه و حجاب در این کشور اختیاری است.

از جنبه‌های مثبتی که توانسته توجه بسیاری از افراد را برای مهاجرت به این کشور جلب کند، وجود امنیت بالا در جامعه است. همچنین هزینه‌ها و شرایط زندگی برای شهروندان خارجی آسان است. همین امر باعث شده تا سالانه بسیاری از شهروندان ایرانی به این کشور مهاجرت کنند.

پاسپورت قبرس شمالی
شهرهای قبرس شمالی

ارزیابی اعتبار پاسپورت قبرس شمالی

ارزیابی اعتبار پاسپورت قبرس از طرق مختلفی امکان پذیر است؛ که در ادامه به برخی از سریع‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

ارزیابی اعتبار پاسپورت قبرس شمالی بر اساس ایندکس

در ادامه قصد داریم در مورد شاخصه‌های اعتبار پاسپورت صحبت کنیم. شاید این سوال شما نیز باشد که چگونه می‌توان میزان اعتبار پاسپورت یک کشور را تشخیص داد؟ اعتبار پاسپورت به چه عواملی بستگی دارد؟

اولین و مهم‌ترین عاملی که در پاسخ به این سوال می‌توان به آن اشاره کرد، این است که کشورهایی که جنگ طلب نیستند و با سایر نقاط جهان ارتباطی صلح آمیز دارند و حقوق بشر برایشان در الویت قرار دارد، پاسپورتشان دارای اعتبار بالایی است.

شما می‌توانید در سایت passportindex.org  اعتبار پاسپورت کشورهای مختلف را بسنجید. بر اساس اعتبار سنجی این سایت، پاسپورت قبرس شمالی جزو 10 پاسپورت قدرتمند دنیا قرار دارد.

شما به سادگی می‌توانید با در دست داشتن پاسپورت قبرس شمالی، بدون داشتن ویزا، به 102 کشور دنیا سفر کنید. علاوه بر این، با دریافت ویزای آنلاین قبرس شمالی، می‌توانید به 49 کشور جهان به راحتی سفر کنید.

ارزیابی اعتبار پاسپورت قبرس شمالی مبنی بر وبسایت هنلی

از دیگر سایت‌هایی که می‌توان میزان اعتبار پاسپورت کشورها را سنجید، وب سایت  www.henleyglobal.com است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم. طبق اطلاعات به دست آمده از سایت فوق، قبرس شمالی دارای رتبه‌ی چهاردهم، در بین پاسپورت‌های قدرتمند دنیا است. با در دست داشتن این پاسپورت، هر فردی می‌تواند به 176 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کند.

پاسپورت قبرس شمالی
دریافت پاسپورت

پاسپورت قبرس شمالی و قبرس چه تفاوت هایی دارند؟

میان پاسپورت دو سرزمین قبرس شمالی و قبرس تفاوت‌هایی وجود دارد. با جستجوی نام قبرس شمالی در وب سایت‌های فوق، خواهید دید که این کشور در آن وب سایت‌ها یافت نمی‌شود. در واقع پس از جدایی قبرس شمالی از قبرس، این کشور توسط سایر کشورها و سازمان ملل به رسمیت شناخته نشد. در میان کشورهای مختلف اطراف تنها کشور ترکیه است که می‌توان بدون ویزا و با داشتن پاسپورت قبرس شمالی به آنجا سفر کرد. در تصویر پایین کشورهایی که قبرس شمالی را به رسمیت می‌شناسند مشخص شده‌اند.

توصیه‌ی ما بر این است که اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت دائم این کشور را دارید، بهتر است که برای دریافت پاسپورت قبرس اقدام کرده، تا بتوانید از مزایای آن به طور کامل بهره ببرید.

با پاسپورت قبرس امکان سفر به چه کشورهایی وجود دارد؟

قطعا شما هم کنجکاو هستید که بدانید با داشتن پاسپورت قبرس به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با داشتن پاسپورت قبرس می‌توانید به تمامی کشورهای اروپایی سفر کنید، زیرا قبرس عضو اتحادیه‌ی اروپا بوده و برای سفر به سراسر اروپا شما نیازی به ویزا نخواهید داشت.

نکته‌ی جالب این است که برای ورود به اکثر کشورهای آمریکایی هم شما نیازی به ویزا نخواهید داشت، به استثنای کشور کانادا و بولیوی که برای ورود به آن‌ها شما نیاز به دریافت ویزا دارید. برای کانادا مجوز الکترونیکی و برای بولیوی ویزای فرودگاهی لازم است.

در مورد کشورهای آسیایی هم باید افزود که نیازی به دریافت ویزا نیست و شما می‌توانید به سادگی و تنها با داشتن پاسپورت قبرس شمالی به کشورهای آسیایی سفر کنید.

در این میان، برخی از کشورهای آفریقایی هم نیاز به دریافت ویزا دارند. این کشورها عبارتند از مصر، گینه بیسائو، گابون، ماداگاسکار، جزیره‌ی کوموروس، مالاوی، رواندا، موریتانی، موزامبیک، سیشلز، سیرالئون، سومالی و توگو . همچنین برای کشورهای اقیانوسیه به جز نیوزلند که مجوز الکترونیکی و گینه نو پاپوآ که اخذ ویزا لازم است، شما نیازی به دریافت ویزا نخواهید داشت.

اخذ پاسپورت قبرس شمالی
سایت اعتبارسنجی پاسپورت ایندکس

بررسی مزایا و معایب پاسپورت قبرس شمالی

همانطور که ملاحظه نمودید، پاسپورت قبرس در میان کشورهای مختلف از اعتبار و ارزش بالایی برخوردار است. پاسپورت قبرس دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای پاسپورت قبرس شمالی

اشاره کردیم که اولین و مهم‌ترین مزیت پاسپورت قبرس برخورداری‌ از اعتبار بالا است. اعتبار پاسپورت قبرس به اندازه‌ای است که با داشتن آن می‌توانید بدون نیاز به ویزا، به 80 درصد کشورهای جهان سفر کنید.

از دیگر مزایای پاسپورت قبرس می‌توان به دریافت تابعیت قبرس شمالی است. کسانی که تابعیت قبرس را دریافت می‌نمایند، از تمامی امکانات و خدمات دولت بهره‌مند خواهند شد. دریافت مجوز هرگونه فعالیت اقتصادی، رقابت در بازارهای بین المللی و همچنین تأسیس شرکت‌های ساختمانی از مزیت‌های داشتن پاسپورت قبرس است.

علاوه بر موارد مذکور از مزیت‌های داشتن پاسپورت قبرسی، می‌توان به امکان تحصیل در مدارس بین المللی و زندگی مرفه نیز اشاره کرد.

معایب پاسپورت قبرس شمالی

با وجود مزایای مختلفی که پاسپورت قبرس دارد، تنها عیبی که می‌توان به آن اشاره کرد، عدم عضویت در اتحادیه‌ی شینگن است. برای رفع این مسئله، سران قبرس در تلاش هستند تا قبرس را ضمن عضویت در اتحادیه‌ی اروپا، عضو اتحادیه‌ی شینگن نیز سازند. لازم به ذکر است که پاسپورت قبرس امکان دریافت ویزای شینگن را به سادگی فراهم می‌آورد.

آشنایی با شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی

شما می‌توانید به طرق مختلفی پاسپورت قبرس را دریافت نمایید؛ که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد:

 شرایط اخذ پاسپورت قبرس از طریق کار

یکی از روش‌های دریافت پاسپورت قبرس، کار کردن در این کشور است. شما می‌توانید با درخواست کار از شرکت‌های قبرسی، پاسپورت این کشور را دریافت نمایید. سپس با موافقت کارفرما و به درخواست شما، ویزا یا مجوز کار برایتان صادر خواهد شد.

مجوز کار برای 3 ماه الی 1 سال اعتبار داشته و شما می‌توانید آن را سال بعد مجددا تمدید نمایید. در این میان فرصت خواهید داشت تا در حیطه‌ی کاری پیشرفت کرده و به ثبات کاری برسید؛ زیرا در غیر این صورت شما کار خود را از دست خواهید داد.

بنابراین اگر شما به مدت 10 سال بتوانید به صورت مستمر در قبرس مشغول به کار شوید، به سادگی می‌توانید برای دریافت پاسپورت قبرس اقدام نمایید.

پاسپورت قبرس شمالی
شرایط دریافت پاسپورت قبرس

 شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر مهاجرت و دریافت پاسپورت قبرس، سرمایه گذاری در این کشور است. برای این که بتوانید در قبرس سرمایه گذاری کنید، سه راه در پیش روی شما قرار خواهد گرفت:

  • خرید ملک
  • کار آفرینی
  • ثبت شرکت

آسان‌ترین راه، سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق خرید ملک در قبرس است. حال این سوال پیش خواهد آمد که چه میزان سرمایه برای خرید ملک نیاز است؟ اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، حداقل میزان سرمایه‌ای که نیاز خواهید داشت، 37000 پوند است.

شما پس از گذشت 8 سال سرمایه گذاری در قبرس شمالی می‌توانید پاسپورت قبرس را دریافت کنید. همچنین مهم است که در کارنامه‌ی خود بتوانید حداقل 5 سال سابقه‌ی بیمه و پرداخت مالیات بر درآمد به ثبت برسانید.

اخذ پاسپورت قبرس شمالی
اخذ پاسپورت با سرمایه گذاری

 شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه‌های دریافت پاسپورت قبرس، ازدواج با شهروند قبرسی است. اگر شما بالای 18 سال سن دارید و حداقل 2 سال در این کشور زندگی کرده‌اید، به سادگی می‌توانید با شهروندان قبرسی ازدواج کرده و پاسپورت قبرسی بگیرید.

جالب است بدانید که حتی اگر همسر شما پس از یک سال از ازدواجتان، کشور قبرس را ترک کرده باشد، شما می‌توانید پس از گذشت 3 سال، پاسپورت قبرسی خود را دریافت نمایید.

 شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی از طریق تولد

در قبرس اصلی به نام خاک و خون وجود دارد، که تولد فرزند از این اصل پیروی می‌کند. بر مبنای این اصل فرزندی که در این سرزمین متولد شود، پس از 18 سالگی می‌تواند پاسپورت این کشور را داشته باشد.

به علاوه اگر والدین فرزندی، تبعه‌ی قبرس باشند، فرزند نیز تابع بوده و پس از 5 سال زندگی از اولین سال تولد خود در قبرس شمالی، شهروند این کشور محسوب می‌شود. سن 18 سالگی می‌تواند پاسپورت این کشور را دریافت نماید.

پاسپورت قبرس شمالی
اخذ پاسپورت با ازدواج

 شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی از طریق تحصیلی

تنها از طریق تحصیل است که نمی‌توانید پاسپورت قبرس را بگیرید، اما نگران نباشید شما می‌توانید پس از اتمام تحصیل، ویزای کاری گرفته یا اینکه سرمایه گذاری نمایید. همچنین می‌توانید با ازدواج با شهروند قبرسی برای دریافت پاسپورت اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت سامادل تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.

تماس مستقیم روی واتساپ

فرم مشاوره رایگان

اقامت دائم قبرس شمالی

برای اخذ اقامت دائم هر کشوری، شما باید اطلاعات کافی از قوانین و شرایط آن کشور در خصوص دریافت اقامت دائم را داشته باشید. دانستن این شرایط باعث می‌شود تا بتوانید با رعایت آن‌ها هر چه سریعتر، اقامت دائم خود را دریافت نمایید.

از جمله شرایط دریافت اقامت قبرس شمالی، این است که در این کشور به مدت 6 سال فعالیت داشته و سوء پیشینه‌ای هم نداشته باشید.

همچنین اگر در این کشور شرکتی را تاسیس و ثبت کنید و به مدت 6 سال پیوسته در قبرس شمالی اقامت داشته باشید، واجد شرایط دریافت اقامت دائم این کشور خواهید بود. البته بازهم باید توجه داشته باشید در همه‌ی روش‌هاف یکی از مهم‌ترین شروط، نداشتن سوء سابقه بسیار مهم است.

چنانچه شما مطابق قوانین قبرس شمالی، خانه‌ای را بخرید و درآمدتان به میزانی باشد که بتوانید از خانواده‌ی خود حمایت مالی کافی انجام دهید، می‌توانید پس از گذشت مدتی اقامت قبرس را دریافت کنید.

یکی دیگر از شروط دریافت اقامت قبرس شمالی، ازدواج با یک فرد قبرسی است. همچنین اگر شما بالای 60 سال سن داشته باشید و یک سال در این کشور زندگی کنید، به راحتی می‌توانید اقامت قبرس شمالی را بدست آورید.
تبدیل اقامت موقت قبرس شمالی به اقامت دائم

برای اینکه بتوانید پاسپورت قبرس شمالی را اخذ کنیدف باید اقامت موقت خود را ابتدا به اقامت دائم تبدیل کرده و سپس به پاسپورت این کشور دست پیدا کنید. به این منظور ابتدا باید بتوانید دولت قبرس شمالی را مجاب کنید که شرایط مالی خوبی دارید.

این شرایط مالیِ خوب، باید به صورتی باشد که دولت متوجه شود شما برای ادامه‌ی زندگی، به امکانات دولتی و یا شخص دیگری وابستگی ندارید.

همچنین باید اثبات کنید که در طی مدت اقامت خود، از لحاظ سرمایه و تخصص پیشرفت کرده‌اید و این پیشرفت شما تاثیری در پیشرفت کشور قبرس شمالی داشته است.

در نهایت برای دریافت اقاقمت دائم، با فرد متقاضی مصاحبه‌ای صورت می‌گیرد. در این مصاحبه نه تنها باید موارد فوق را اثبات کنید، بلکه می‌توانید از علاقه‌ی خود به فرهنگ و شرایط زندگی در این کشور، ابراز کنید.

پاسپورت قبرس شمالی
اخذ پاسپورت از طریق تولد

شرایط اخذ کارت سفید ( اقامت دائم ) قبرس شمالی

افرادی که مالک ملک و خانه در قبرس شمالی هستند، ضمن اینکه باید حداقل 6 سال پیوسته در این کشور زندگی کرده باشند، با داشتن شرایط زیر نیز امکان دریافت اقامت دائم و کارت سفید را نیز دارند:

  • شخص متقاضی باید در طول 6 سال اقامت خود، فاصله‌ی خروج و ورود بعدی به قبرس را در کمتر از 40 روز انجام داده باشد.
  • شخص متقاضی باید طبق قوانین قبرس شمالی، ضمانت‌نامه‌ی درآمد برای خود و اعضای خانواده داشته باشد.
  • یکی از شروط این است که، حداقل حقوق رسمی قبرس شمالی برای یک زن و شوهر و به ازای هر فرزند زیر 18 سال، نصف حداقل حقوق رسمی، که این درآمد می‌تواند در قالب حقوق فرد متقاضی که از شرکتی که مشغول به کار است، قابل استعلام باشد و یا این مبلغ برای یک سال در حساب آن شخص وجود داشته باشد.
  • ارزش ملک خریداری شده توسط شخص، برای دریافت اقامت دائم باید حداقل برابر با 125000 یورو باشد.
  • عدم ابتلا به بیماری عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز که سلامت جامعه را به خطر بیندازد.
  • عدم وجود سابقه‌ی کیفری اعم از سرقت، تجاوز، کلاهبرداری، پول‌شویی و یا به طور خلاصه هر عمل خلاف به جز موارد تخلفات راهنمایی و رانندگی، که با گرفتن استعلام سوء‌سابقه در کشور زادگاه فرد متقاضی و کشور قبرس شمالی مشاهده می‌شود.
  • فرد متقاضی در مجموع کمتر از 180 روز در سال از کشور خارج شه باشد ولی اگر شخص در کلِ 6 سال اقامت خود، کمتر از 180 روز خارج از قبرس حضور داشته باشد، در این صورت همین مقدار مبنا قرار خواهد گرفت.
  • فرد متقاضی باید بیمه‌ی درمانی و سلامت مجاز در قبرس شمالی را داشته باشد.
  • اگر فرد متقاضی بیشتر از 60 سال داشته باشد، شرایط دریافت اقامت پس از 3 سال خواهد بود. یعنی نصف زمان اقامت افراد زیر 60 سال.
  • اگر فرد متقاضی بالای 60 سال سن داشته باشد، مجموع خروج وی در طول 3 سال، باید کمتر از 540 روز باشد.

هزینه دریافت پاسپورت قبرس شمالی

مجموعا برای دریافت پاسپورت قبرسی، کمتر از 100 یورو پرداخت خواهید کرد. این را در نظر داشته باشید که افرادی که به تازگی به قبرس شمالی مهاجرت کرده‌اند در ابتدا باید به صورت سالیانه، اقامت موقت خود را تمدید نمایند.

پاسپورت قبرس شمالی
اخذ پاسپورت از طریق تحصیل

قوانین قبرس شمالی

قوانین وضع شده در قبرس شمالی، بر پایه‌ی قانون مدنی در انگلستان وضع شده است. در این قوانین موارد حقوقی بر اساس ارزش‌های انسانی و دموکراسی نوشته شده‌اند. در ادامه به برخی از این قوانین اشاره خواهیم کرد:

  • در کشور قبرس شمالی مجازاتی به نام اعدام وجود ندارد؛ ولی هرگونه مزاحمت برای سایر افراد جامعه می‌تواند با برخورد بسیار جدی مراجع قانونی مواجه شود.
  • قوانین برای برخورد با جرائم در ارتباط با مواد مخدر، قبرس شمالی بسیار سفت و سختی برخورد کرده و در مواردی حتی ممکن است فرد خلافکار را زندانی و دیپورت کند.
  • در بحث جرائد، آزادی کامل بیان برای اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه‌ها وجود دارد.
  • در مورد جرائم راهنمایی و رانندگی، پلیس ترافیک قبرس شمالی، تاکید بسیاری بر رعایت قوانین رانندگی داشته و دوربین‌های کنترل سرعت در بیشترِ خیابان‌ها و معابر این کشور وجود دارد.

همچنین پلیس‌های ترافیک، با دوربین‌های ثبت سرعت، در میادین و خیابان‌ها، اشخاص متخلف که از سرعت مجاز، که توسط تابلوهای حاشیه‌ی خیابان‌ها اطلاع داده می‌شوند، تخطی کنند را جریمه می‌کنند. صحبت کردن با تلفن همراه نیز در قبرس شمالی می‌تواند منجر به توقف خودرو و جریمه شخص خاطی شود.

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

اگر به دنبال زندگی و مهاجرت به قبرس شمالی هستید، قبل از هر چیزی باید به هزینه‌های زندگی ر این کشور واقف باشید. گرچه عموما در همه‌جا می‌خوانیم که قبرس شمالی، کشوری ارزان است و زندگی در آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، اما این در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، آمریکایی و … است.

هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی از هزینه‌های زندگی در ایران کمی بالاتر است. هزینه‌ی زندگی یک فرد بسیار معمولی در یک ماه بین 600 الی 800 دلار برآورد شده است. برآورد این هزینه بدون احتساب هزینه‌ی اجاره ملک است.

در ادامه به برخی از هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی اشاره می‌کنیم:

عنوان هزینهمبلغ
بلیط اتوبوس درون شهری یک طرفه1.5 یورو
یک وعده شام دونفره در رستوران محلی33 یورو
یک پاکت سیگار4.7 یورو
1 کیلو برنج1.9 یورو
1 کیلو فیله مرغ6.8 یورو
خدمات و قبوض آب، برق، گاز و …137.9 یورو

خدمات شرکت سامادل

هلدینگ سامادل متشکل از کارشناسان خبره و حرفه‌ای در زمینه‌ی مهاجرت به قبرس شمالی از طرق مختلف است. سابقه‌ی درخشان این شرکت در زمینه‌ی خدمات مهاجرتی، اعتبار این شرکت را نمایان می‌سازد. در همین راستا، چنانچه نیاز به مشاوره‌ی دقیق و حرفه‌ای در هر یک از زمینه‌های زیر داشتید، با کارشناسان ما در تماس باشید:

اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی

اگر شما نمی‌دانید با توجه به شرایطی که دارید، کدام روش دریافت اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی مناسبتان است، کارشناسان سامادل می‌توانند بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند. با ما در تماس باشید.

living-in-northern-Cyprus-1

خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از بهترین و سودآورترین نوع سرمایه گذاری، خرید ملک در قبرس شمالی است. کارشناسان ما با بررسی نیاز، بودجه و شرایط دلخواه شما، بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کرده و در تمامی مراحل خرید خانه در قبرس شمالی، همراه و یاور شما خواهند بود.

living-in-northern-Cyprus-2

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی، پیشنهادی هوشمندانه برای افرادی است که نه تنها قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، بلکه از این طریق می‌توانند درآمد ارزی داشته و یا برای تعطیلات خود و خانواده‌شان موقعیت بسیار مناسبی را فراهم کنند.

هلدینگ سامادل، بهترین ویلاهای قبرس شمالی را با توجه به شرایط شما، در اختیارتان قرار می‌دهد.

study-in-northern-Cyprus

تحصیل در قبرس شمالی

اگر تمایل دارید در دانشگاه‌های بین المللی مانند آمریکایی و اروپایی تحصیل کنید ولی هزینه‌ی کمتری بپردازید، تحصیل در قبرس شمالی را به شما پیشنهاد می‎‌کنیم. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های عالی کشور قبرس شمالی، کارشناسان سامادل در کنار شما هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “معرفی و شرایط اخذ پاسپورت قبرس شمالی”

  • Ali

    سلام و تشکر
    در باره اخذ پاسپورت از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت توضیح ندادید.
    ممنون میشم توضیح بدید

    پاسخ

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.