کاریابی در قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0

مهاجرت کاری به قبرس شمالی یکی از راه های اخذ اقامت دائم این کشور است. شرایط زندگی مناسب و موقعیت های کاری مختلف در قبرس شمالی باعث شده تا سالانه تعداد بیشماری از جوانان از سراسر کشورهای همسایه برای کار کردن به این کشور مهاجرت کنند.

ورود به قبرس شمالی بدون نیاز به اخذ ویزا، هزینه های پایین زندگی و امکان اخذ بورسیه های تحصیلی، این کشور را به مقصد کاری و زندگی مناسب بویژه برای ایرانیان تبدیل سازد.

کاریابی در قبرس شمالی
دریافت ویزای کاری قبرس شمالی

آیا از شرایط کاریابی در قبرس شمالی اطلاعات کامل دارید؟ آیا می دانستید که برای اخذ ویزای کاری شما نیاز به دعوتنامه کارفرما دارید؟ در این بخش قصد داریم تا شرایط کار در قبرس شمالی را بررسی کرده و اطلاعاتی که متقاضیان کار نیاز به دانستن آن را دارند به صورت خلاصه شرح دهیم.

شرکت ادلیا با بهرهمندی از وکیلان با تجربه و مجرب و کارشناسان متخصص آماده است تا به متقاضیانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، خدمات ارائه دهد. تیم حرفه ای ادلیا از ابتدا تا اخذ ویزا و مستقر شدن در قبرس شمالی همراه شما عزیزان خواهند بود. شما می توانید برای کار در قبرس شمالی ، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین خرید ملک در قبرس شمالی از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید. ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوران ادلیا از طریق شماره زیر امکان پذیر است.

شماره تماس: ۹۰۵۳۹۱۴۰۱۱۰۲+

موقعیت و شرایط کار در قبرس شمالی

کاریابی در قبرس شمالی
مهاجرت کاری به قبرس شمالی

یکی از شرایط اولیه برای کاریابی در قبرس شمالی آشنایی با زبان ترکی یا انگلیسی است. افرادی که به زبان انگلیسی و ترکی تسلط کافی دارند، شانس بالاتری برای پیداکردن کار خواهند داشت. کارفرمایانی که قصد دارند تا برای کامل کردنکادر اداری خود از نیروهای خارجی بهره ببرند، به وزارت کار در قبرس شمالی اعلام می کنند وآن ها پرونده ی این اشخاص را مورد بررسی قرار می دهند. مورادی مانند موقعیت کاری، مشاغل مورد نیاز و همچنین خوزه ی فعالیت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

برای متقاضیان کار خارجی، حداقل زمانی که برای ویزا صادر می شود 6 ماه و حداکثر زمان یکسال می باشد. در این فاصله اگر کارفرما از عملکرد کارمندان راضی باشند، ویزای آن ها دوباره تمدید خواهد شد. بنابراین توصیه ما بر این است که در فاصله زمانی فعالیت خود بتوانید خود را به کارفرما اثبات نمایید.

کاریابی در قبرس شمالی

کاریابی در قبرس شمالی
مهاجرت کاری به قبرس شمالی

معمولا هر کشور برای تأمین نیروهای کاری متخصص در بخش های مختلف به استخدام نیروهای خارجی اقدام می نماید. کشور قبرس شمالی نیز این گونه عمل می کند و سالانه تعداد زیادی از افراد در سازمان های مختلف مشغول به کار می شوند.

دولت قبرس شمالی برای متقاضیان خارجی، ویزیای 2 سال ارائه می دهد. بدین صورت که کارفرمایان پس از تأیید صلاحیت فرد نسبت به دریافت ویزای کاری برای وی اقدام می نم وی دعوتنامه کاری بفرستد. شما برای کاریابی در قبرس شمالی می توانید در وبسایت های کاریابی در این کشور جستجو نمایید.

بررسی میزان درآمد در قبرس شمالی

کاریابی در قبرس شمالی
مهاجرت کاری به قبرس شمالی

میزان درآمد یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که متقاضیان پیش از اقدام به دریافت ویزای کاری در هر کشوری باید بررسی نمایند. سطح درآمد با میزان مخارج زندگی توازن داشته باشد تا بتوانید با حقوق دریافتی خود زندگی مرفهی را برای خود و خانواده فراهم آورید. اگر به خاطر داشته باشید اشاره کردیم که واحد پول در قبرس شمالی پوند و لیر ترکیه است. هزینه های مرتبط با خرید و اجاره خانه و ماشین به پوند و مخارج روزمره به لیر است. جالب است بدانید که حقوق و دستمزد در قبرس شمالی نیز به لیر می باشد.

میزان درآمد هر فرد متناسب با شغلی که دارد متفاوت است. اما میانگین حداقل درآمد برای هر فردی که به صورت تمام وقت مشغول به کار است 4324 لیر است. به طور روزانه هر شخص حدود 325 لیر می تواند دستمزد دریافت کند. میانگین حقوق ماهیانه نیز مبلغی به میزان 7000 لیر است. در ادامه جدولی از میزان حقوق مشاغل مختلف را ارائه خواهیم داد.

شغلمیزان حقوق ماهانه
معلم10360 لیر
معمار13057 لیر
کارمند دولت6394 لیر
منشی7385 لیر
حسابدار11359 لیر
پزشک14837 لیر
دندانپزشک16365 لیر
پرستار9343 لیر
مکانیک8083 لیر
کارگر ساختمان7528 لیر
وکیل14443 لیر
گارسون8259 لیر

دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق ویزای کار

یکی از راه هایی که می توان از طریق آن اقامت قبرس شمالی را دریافت، اخذ ویزای کاری است. از این رو برای متقاضیان کار این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. کسانی که می خواهند اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنند، بایستی به مدت 6 سال پیوسته در این کشور کار کنند. پیش تر اشاره شد که هر دوسال یکبار باید ویزای کاری را تمدید نمایید. نداشتن سوءپیشینه در مدت زمان فعالیت شما در اخذ اقامت این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت ادلیا با بهرهمندی از وکیلان با تجرب و مجرب و کارشناسان متخصص آماده است تا به متقاضیانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، خدمات ارائه دهد. تیم حرفه ای ادلیا از ابتدا تا اخذ ویزا و مستقر شدن در قبرس شمالی همراه شما عزیزان خواهند بود. شما می توانید برای کار در قبرس شمالی ، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین خرید ملک در قبرس شمالی از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید. ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوران ادلیا از طریق شماره زیر امکان پذیر است.

شماره تماس: ۹۰۵۳۹۱۴۰۱۱۰۲+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.