پروژه ی ساختمانی 501 در شهر اسن تپه

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر کافه پاریس

اسن تپه، (به معنای تپه بادخیز)، روستایی واقع در ساحل شمالی در شرق گیرنه است که احتمالاً قدمت آن به دوران بیزانس، زمانی که این روستا برای اولین بار تأسیس شد، بازمی‌گردد.

اسن تپه در چند سال گذشته رشد کرده و تبدیل به یک روستای برجسته شده است. این منطقه به دلیل جاذبه هایی که دارد، یکی از قطب های گردشگری در قبرس شمالی تبدیل شده است. سالانه تعدا زیادی از توریست ها از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه تعطیلات خود را در این منطقه سپری می کنند.
افزایش روز افزون توریست و رشد و توسعه اقتصادی باعث شده تا این شهر به یکی از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شود. از این رو خرید ملک در اسن تپه رو به افرایش است. پروژه ای که در این بخش معرفی خواهیم کرد در این شهر زیبا و خوش آب و هوا قرار گرفته است.

هلدینگ سامادل با بهره مندی از مشاوران و وکیلان با تجربه، آماده است تا به مهاجرین خدمات ارائه دهد. شما می توانید برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری به این مجموعه مراجعه نمایید.

شماره تماس:  905338742205

این پروژه شامل یک مجتمع مسکونی، تجاری و تفریحی مدرنی می باشد که در شهر اسن تپه بر سطح زمینی به مساحت 85000 مترمربع بنا شده است.

پروژه مجتمع مسکونی- تفریحی 501 تنها 100 متر با ساحل فاصله داشته و توسط مناظر زیبا و چشم اندازهای خیره کننده ی دریای مدیترانه و کوه ها احاطه شده است. این مجتمع، مکانی مناسب برای داشتن زندگی آرام به دور از هیاهو  یا صرفاً برای لذت بردن از تعطیلات است.

در ادامه ی مطالب شما را با این مجتمع بیش تر آشنا خواهیم ساخت و تصاویر مرتبط با هر بخش را معرفی حضورتان خواهیم ساخت.

امکانات و تجهیزات مجتمع مسکونی-تجاری 501

این مجموعه کلیه امکاناتی که ساکنین آن بدان نیاز خواهند داشت، را در خود جای داده است. برخی از امکانات پروژه ی فوق عبارتند از:

_ سالن ورزش در فضای باز و سالن های سرپوشیده

_ استخرهای روباز و سرپوشیده

_ سالن بازی کودکان

_ زمین تنیس

_ پیست دوچرخه سواری

_ رستوران

_ سوپرمارکت

_ بار ساحلی

_ سونا

_ بار

_ سالن زیبایی

_ اداره پست

_ نانوایی

_ پمپ بنزین

_ سوپرمارکت

_فروشگاه لوازم خانگی

_ مدرسه

_ مسجد، بیمارستان، شهرداری و سایر بخش ها. شما می توانید سایر امکانات و تجهیزات را در کاتالوگ معرفی این پروژه به صورت کامل مطالعه نمایید.

تصاویر سه بعدی پروژه ساختمانی 501

تصاویر سه بعدی بخش های مختلف این پروژه با جزئیات ارائه خواهد شد. از شما عزیزان به دیدن این تصاویر دعوت می نماییم. شما می توانید با مشاهده این تصاویر، خانه ایده آل خود را در یکی از بهترین مناطق قبرس شمالی خریداری نمایید.

گالری بار ساحلی

این پروژه دارای یکی از زیباترین باهرهای ساحلی منطقه است. شمت می توانید در ساعات مختلف روز در کنار اعضای خانواده و یا دوستان خود از چشم انداز زیبای ساحل این منطقه بهره ببرید.

گالری ساختمان مرکزی

در این گالری ساختمان مرکزی به همراه کلیه امکانات و تجهیزاتش معرفی می شود. همانطور که در تصاویر ملاحظه می نمایید، این ساختمان از امکاناتی مانند استخر روباز، محوطه سبز، رستوران، استخر سرپوشیده، سالن بازی کودک و … برخوردار است.

گالری تصاویر داخلی ساختمان مرکزی

گالری تصاویر کلوزآپ ساختمان مرکزی

در این گالری شما بخش های مختلف این مجتمع را همراه با جزئیات مشاهده خواهید کرد. این مجموعه برای کسانی دوست دارند به امکانات تفریحی دسترسی سریع و آسانی داشته باشند، گزینه مناسبی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان و مشاوران املاک سامادل تماس بگیرید. این مجموعه بهترین خدمات را برای مهاجرین عزیز و گرامی ارائه خواهند داد.

شماره تماس: 905338742205

گالری تصاویر نمای ویلا

همانطور که اشاره کردیم مجتمع مسکونی تفریحی 501 شامل واحدهای آپارتمانی و ویلایی می باشد. کسانی که قصد خرید واحدهای ویلایی دارند، برایشان نما و ظاهر ویلا اهمیت بسیاری دارد. از این رو تصاویر نمای ویلاهای این مجموعه را در قالب گالری زیر معرفی خواهیم کرد. نمای ویلاها به سبک مدرن طراحی شده اند. همانند تصاویر طراحی، اجرای نهایی نیز دارای کیفیت مطلوب می باشد.

در اجرای این پروژه ها از مصالح و متریال مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. هدف اصلی مجموعه سامادل جلب رضایت و اعتماد مشتریان و مهاجرین است. شما هنگام بازدید پروژه ها متوجه کیفیت طرح و متریال به کار رفته در ساخت بناها خواهید شد.

گالری تصاویر نمای ویلا تیپ A

برخی از ویلاها در تیپ های مختلفی طراحی شده اند.  که هریک در گالری های زیر معرفی می شوند.

تصاویر نمای ویلا تیپ B

گالری تصاویر روف گاردن

یکی از امکانات فوق العاده این پروژه بهرهمندی از روف گاردن های مدرن و در عین حال دنج و آرام است. این بخش می تواند محیطی آرام برای سپری کردن اوقات فراغت باشد.

ویدئو های پروژه ساختمانی 501

در این بخش ویدئوهای کوتاهی را ارائه خواهیم کرد. شما می توانید با مشاهده این ویدئوها با این منطقه و پروژه فوق از نزدیک آشنا شوید.

در ویدئوی زیر، مجتمع های مختلف این پروژه به همراه امکانات تفریحی و فضای داخلی واحدها معرفی می شوند.

معرفی پروژه های ساختمانی هلدینگ سامادل در شهرهای مختلف قبرس شمالی

 

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و کسب اطالاعات بیش تر جهت خرید ملک در قبرس شمالی با شماره ی زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 905338742205

گالری تصاویر کافه پاریس و افتتاحیه

پروژه ی فوق دارای یک کافه رستوران فوق العاده زیبا و مدرنی می باشد. این کافه رستوران خدمات متعددی را به مشتریانش ارائه می دهد. شما با سکونت در این مجتمع مسکونی می توانید از این رستوران زیبا و منحصر به فرد بهره ببرید. این رستوران محیطی صمیمانه و دنج برای گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان و اعضای خانواده می باشد.

گالری تصاویر افتتاحیه کافه پاریس

در ادامه چندی از تصاویر افتتاحیه با شکوه این کافه رستوران را به اشتراک گذاشته ایم.

ویدئوی مراسم افتتاحیه کافه پاریس

علاوه بر دیدن نمای بیرونی آپارتمان و ویلاها، مشاهده و بررسی فضای داخلی واحدها هم در الویت قرار دارد. در ادامه به معرفی واحد های مختلف خواهیم پرداخت.

گالری تصاویر واحد pearl 2+1

این گالری یک واحد دو خوابه را معرفی می کند. همانطور که در تصاویر ملاحظه می نمایید. این واحد از چشم انداز زیبای ساحل برخوردار است. فضای داخلی دارای پلان باز و طرحی مدرن است. کیفیت اجرا و متریال فینیشینگ از کیفیت مطلوب برخوردار است. اتاق های خواب نیز از منظره زیبای بیرون نیز بهره مند هستند. این واحد می تواند برای کسانی که به دنبال خانه ای دلباز، روشن و مدرن هستند، گزینه ای مناسب باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر درمورد قیمت ها، متراژ و جزئیات با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 905338742205

کاتالوگ معرفی پروژه 501

در ادامه لینک دانلود کاتالوگ این پروژه را قرار داده ایم. شما می توانید جزئیات این مجموعه مسکونی را به صورت دقیق در این کاتالوگ مطالعه کنید.

لینک دانلود کاتالوگ معرفی پروژه 501

سایت پلان پروژه 501

شاید شما هم دوست داشته باشید که پلان های واحد ها را از نزدیک بررسی کنید. بدین منظور پلان های دو بعدی و سه بعدی واحد ها را در این بخش قرار داده ایم.

لینک دانلود سایت پلان پروژه 501

گالری تصاویر مراحل ساخت

در گالری زیر تصاویر مراحل مختلف ساخت پروژه ی عظیم و فوق العاده مجتمع مسکونی، تجاری و تفریحی فوق را قرار داده ایم. هدف اصلی هلدینگ سامادل جلب رضایت مشتریان عزیز و گرامی است. بدین منظور کارشناسان ما در کلیه مراحل همراه شما خواهند بود و سعی می کنند تا بهترین ها نصیب شما شود. برای ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما در مجموعه سامادل با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 905338742205

در این بخش با شما را با پروژه ی 501 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.