پروژه ساختمانی 504 در شهر فاماگوستا

  • 1 سال پیش
  • 0
امکانات رفاهی پروژه ساختمانی 504

فاماگوستا یک منطقه معروف در میان شش منطقه مختلف واقع در قبرس شمالی است. این شهر در ساحل شرقی قبرس واقع شده است. از نظر موقعیت مکانی، در سمت شرقی نیکوزیا قرار دارد و به خاطر داشتن بندری که عمیق‌ترین بندر در کل جزیره است، معروف است. فاماگوستا تحت کنترل جمهوری ترک قبرس شمالی است. این شهر از قدیم الایام نقش بسیار مهمی در تجارت با سایر ملل به ویژه اروپای غربی داشته است. ساختمان های بسیار خاص و منحصر به فردی دارد و یک نقطه توریستی جذاب است. این شهر برای فوتبال بسیار معروف است و دارای چندین باشگاه و استادیوم فوتبال است.

شهر فاماگوستا دارای تاریخ پر زرق و برقی بوده و مجموعه وسیعی از بناهای باشکوه تاریخی و جاذبه های طبیعی را در خود جای داده است. در یک کلام می توان گفت که فاماگوستا شهری پرهیاهو دارای تاریخی غنی بوده و از این رو مکانی مناسب و ایده آل همراه با امکانات روز جهت لذت بردن از یک زندگی ساده و سالم است. بهره مندی از امکانات فوق، این شهر را تبدیل به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت به قبرس شمالی کرده است.

خرید ملک در فاماگوستا قبرس شمالی می تواند سرمایه گذاری مناسب و مقرون به صرفه ای برای مهاجران باشد. رشد و توسعه اقتصادی باعث شده تا این شهر به یکی از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی تبدیل شود. سالانه تعداد بیشماری از افراد با خرید ملک در فاماگوستا و سرمایه گذاری به قبرس شمالی مهاجرت می کنند.

هلدینگ سامادل با داشتن سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری، تحصیل و کار در قبرس شمالی آماده ارائه خدمات به مهاجرین عزیز و گرامی می باشد. اگر قصد خرید خانه و اخذ اقامت قبرس شمالی را دارید، می توانید با مشاوران و وکیلان شرکت سامادل در ارتباط باشید. مشاوران ما در این مجموعه شما را در زمینه خرید خانه در قبرس شمالی و مهاجرت به این کشور راهنمایی خواهند کرد. ارتباط با کارشناسان سامادل از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 504

این پروژه ساختمانی در شهر فاماگوستای قبرس شمالی قرار دارد و شامل مجموعه ای از مجتمع های آپارتمانی و ویلایی به همراه کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی می باشد. در ادامه مطالب سعی کرده ایم تا بخش های مختلف این پروژه را به همراه جزئیات و تصاویر مرتبط با آن معرفی کنیم. شما با بررسی تصاویر واحدها و امکانات می توانید متناسب با سلیقه، علایق، نیاز و بودجه خود سرمایه گذاری صحیح و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

گالری تصاویر امکانات رفاهی پروژه ساختمانی 504

در ادامه این مطالب مجموعه امکانات رفاهی این پروژه معرفی خواهد شد. این مجموعه دارای امکاناتی چون سواحل تفریحی، مارکت ساحلی، استخر، سالن ورزشی و رستوران می باشد.

سواحل

از امکانات رفاهی پروژه ی فوق می توان نزدیک بودن آن به سواحل زیبای منطقه اشاره کرد. شما می توانید با فاصله چند قدمی از محل سکونت خود به سواحل دسترسی یابید.

مارکت ساحلی

یکی از مزایای سکونت در این منطقه، بهرهمندی از مارکت های ساحلی است. این مارکت در جوار ساحل قرار دارد و شما می توانید به سهولت در هنگام نیاز به خرید به این مارکت دسترسی داشته باشید.

سالن ورزشی

از دیگر مزایای خرید ملک از پروژه ی فوق می توان به دسترسی و بهرهمندی از سالن ورزشی سرپوشیده و مجهز اشاره کرد. در ادامه مجموعه ای از تصاویر این مجموعه ورزشی را به اشتراک گذاشته ایم.

استخر

ویلاهای پروژه ی فوق هر یک دارای استخرهای روباز و همچنین سونا می باشند. محوطه سازی خاص و منحصر به فرد این ویلاها در کنار استخر تجربه ای بی نظیر در فصول مختلف سال فراهم آورده و حضور در این بخش را برای افراد لذت بخش ساخته است.

رستوران

رستورانی مدرن و زیبا در فاصله ی چند متری در محل سکونت شما قرار خواهد داشت. شما می توانید در ساعات مختلف، پس از قدم زدن در سواحل به این رستوران مراجعه کرده و به سرو غذا و گذراندن اوقات فراغت در کنار اعضای خانواده و یا دوستانتان بپردازید.

ویلا

در این گالری شما می توانید وجوه مختلف نمای ویلاهای پروژه ی ساختمانی 504 را مشاده نمایید.

گالری مراحل ساخت پروژه ساختمانی 504

شاید برای شما هم جذاب باشد تا مراحل مختلف ساخت این پروژه را از نزدیک مشاهده نمایید. از این رو در ادامه تصاویری از مراحل ساخت این مجموعه را ارائه خواهیم داد.

گالری ویدئوهای پروژه ساختمانی 504

در این ویدئو مجموعه پروژه هایی که توسط هلدینگ سامادل آماده فروش می باشند، معرفی می شود.

در این ویدئو بخش های مختلف پروژه 504 معرفی می شود.

ویدئوی معرفی بخش های مختلف پروژه ی 504

گالری تصاویر سه بعدی پروژه 504

مجموعه سامادل تصاویر طراحی سه بعدی پروژه ی 504 را آماده ساخته و ارائه کرده است. شما در گالری زیر می توانید بخش های مختلف این پروژه را به همراه جزئیات مشاهده و بررسی نمایید.

گالری تصاویر فضای داخلی واحدهای مسکونی پروژه 504

واحدهای آپارتمانی این پروژه به صورت یک خوابه و دوخوابه طراحی شده اند. هریک از واحدها دارای طراحی منحصر به فرد خود هستند. در ادامه برخی از واحدهای آپارتمانی را معرفی خواهیم کرد. جهت ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات دقیق تر در مورد متراژ واحدها و قیمت و شرایط خرید می توانید با کارشناسان ما در هلدینگ سامادل در ارتباط باشید.

شماره تماس:  +905338742205

گالری واحد آپارتمانی 1

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، واحد زیر دارای طراحی مدرن است. کلیه تجهیزات و مبلمان دارای کیفیتی مطلوب می باشند.

گالری واحد آپارتمانی 2

این واحد آپارتمان نیز دارای پلان باز بوده و فضای آشپزخانه با سالن پذیرایی به صورت یکپارچه به نظر می رسد. مبلمان این واحد ساده، مدرن و زیبا می باشند. اتاق های خواب نیز دارای پنجره رو به چشم انداز زیبای شهر هستند. در کل می توان گفت این واحد می تواند خانه ای ایده آل برای هر سلیقه ای باشد.

گالری واحد ویلایی

واحدهای ویلایی نیز همانند واحدهای آپارتمانی دارای طراحی مدرن و ساده ای هستند. فضای داخلی روشن، ساده و دلباز می باشد. کلیه واحدهای ویلایی از چشم انداز زیبای منطقه بهره می برند.

گالری پلان های دو بعدی پروژه ساختمانی 504

در این بخش پلان های مجموعه ویلایی این پروژه را قرار داده ایم. علاقه مندان به خرید و سرمایه گذاری در این کشور می توانند پلان واحدها و جانمایی دقیق بخش های مختلف را مطالعه و بررسی نمایند.

گالری پلان سه بعدی پروژه ساختمانی 504

گالری سایت پلان پروژه ساختمانی 504

جهت آشنایی بیش تر شما عزیزان تصاویری از سایت پلان این مجموعه مسکونی-تفریحی را قرار داده ایم.

در این بخش با شما را با پروژه ی 504 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی هماره شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  +905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه