پروژه ساختمانی 503 در شهر اسن تپه

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر امکانات و تجهیزات پروژه 503
سرمایه گذاری و خرید ملک یکی از سریع ترین و راحت ترین راه های مهاجرت به سایر کشورها می باشد. شما به سادگی می توانید با خرید ملک در هر کشور، اقامت دائم آن را دریافت نمایید. امکانات و شرایط مساعد زندگی در قبرس شمالی باعث شده تا در سالهای اخیر این کشور انتخاب بسیاری از مهاجران شود.
افزایش روز افزون توریست و رشد و توسعه اقتصادی باعث شده تا این شهر به یکی از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شود. از این رو خرید ملک در اسن تپه رو به افرایش است. پروژه ای که در این بخش معرفی خواهیم کرد در این شهر زیبا و خوش آب و هوا قرار گرفته است.

هلدینگ سامادل بیش از 15 سال است که در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، تحصیل در قبرس شمالی و کار در این کشور فعالیت کرده است. سالانه تعداد بیشماری از افراد با همراهی سامادل به قبرس شمالی مهاجرت می کنند. این مجموعه با بهره گرفتن از کارشناسان متخصص و وکیلان با تجربه، آماده است تا به مهاجرین خدمات صفر تا صد ارائه دهد. هم اکنون شما می توانید جهت مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری به این مجموعه مراجعه نمایید. ارتباط با این مجموعه با شماره زیر امکان پذیر است.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 503

از نظر موقعیت قرارگیری، این پروژه ی ساختمانی در یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی واقع شده است. این مجموعه شامل شهرک های ویلایی و مجتمع های مسکونی، تجاری و تفریحی است که در ادامه هر بخش را معرفی حضورتان خواهیم ساخت. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد متراژ واحدها، تجهیزات، نحوه پرداخت و سایر اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش هلدینگ سامادل تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

گالری تصاویر واحد آپارتمان 2+1

گالری زیر شامل واحد های یک خوابه می باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، این واحد ها دارای طراحی مدرن، ساده و در عین حال زیبا و خاص می باشد. این واحد ها دارای پلان باز است. پنجره های اتاق خواب رو به دریا بوده و از چشم انداز فوق العاده ای بهرهمند است. همچنین سالن پذیرایی نیز رو به مناظر زیبای شهر باز می شود و افراد می توانند در طول روز و حتی شب از چشم انداز منحصر به فرد منطقه استفاده کننند.

دانلود پلان واحد آپارتمان 2+1

در ادامه لینک دانلود پلان این واحد را قرار داده ایم. عزیزانی که تمایل دارند پلان واحدها را به صورت دقیق تر بررسی نمایند، می توانند زیر را دانلود نمایند.

لینک فایل دانلود پلان آپارتمان 2+1

گالری تصاویر دورنمای پروژه ساختمانی 503

در این گالری سعی کرده ایم مجموعه ای از تصاویر دورنمای این پروژه را قرار دهیم.

گالری تصاویر امکانات و تجهیزات پروژه ساختمانی 503

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، این پروژه دارای امکانات و تجهیزات مختلفی چون استخر و پارک می باشد که در ادامه برخی از تصاویرشان را به اشتراک گذاشته ایم.

ویدئوهای پروژه ساختمانی 503

معرفی پروژه های ساختمانی هلدینگ سامادل در شهر های مختلف قبرس شمالی

در این ویدئو، مجموعه پروژه هایی که هلدینگ سامادل برای فروش ارائه کرده است م،عرفی خواهند شد.

ویدئوی معرفی پروژه ی 503

در این ویدئو، دورنمایی از این شهرک مسکونی-تفریحی ارائه می شود.

گالری تصاویر فضای داخلی واحد ها

مهم ترین فاکتورهایی خرید ملک در قبرس شمالی ، مشاهده و بررسی فضاهای داخلی می باشد. برای مشتریان اهمیت دارد که بخش های مختلف خانه ای که قصد خرید دارند را از نزدیک مشاهده نمایند. در ادامه بخش های مختلف واحد ها را به همراه جزئیات قرار داده ایم. همانطور که در تصاویر ملاحظه می نمایید، واحدها دارای طرح های دلباز، مدرن، ساده و روشن هستند. پنجره های بزرگ و سرتاسری نور خورشید را در طول روز به فضای داخلی دعوت کرده و محیطی دنج و صمیمانه ای را ایجاد کرده است. از نظر چیدمان و رنگبندی، هارمونی در کل فضا وجود دارد. این واحدها سلیقه ی بسیاری از افراد را پوشش می دهد.

گالری اول

گالری دوم

برخلاف واحد بالا که از رنگ ها درخشان، گرم و روشن استفاده شده بود، در این واحد از تنالیته رنگی خنثی استفاده شده است. سالن پذیرایی دارای پلان باز بوده و مبلمان در یک ترکیب بسیار ساده کنار هم قرار گرفته اند.

گالری تصاویر ویلاها

در این گالری واحدهای ویلایی این پروژه معرفی می شوند. کلیه ویلاها دوبلکس و هریک دارای استخر و سایر تجهیزات مانند محوطه سازی اختصاصی می باشند. ویلاها دارای طراحی مدرن و ساده هستند. متریال به کار رفته در نمای ساختمان و همچنین فضای داخلی دارای کیفیت مطلوب می باشد. محوطه سازی این ویلاها در نوع خود بی نظیر بوده و افراد می توانند در فصول مختلف سال تجربه ی فوق العاده ای را در کنار اعضای خانواده و دوستان خود داشته باشند.

گالری پلان ویلاها

جهت بررسی دقیق تر پلان ویلاهای فوق را قرار داده ایم. شما می توانید با مشاهده پلان ها، تقسیم بندی فضایی فضای داخلی ویلاها را با جزئیات بررسی نمایید.

دانلود پلان پروژه ساختمانی 503

لینک فایل دانلود پلان پروژه ساختمانی 503

 

در این بخش با شما را با پروژه ی 503 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی هماره شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه