پروژه ساختمانی 509 در شهر اسن تپه

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر نمای بیرونی پروژه 509

اسن تپه، (به معنای تپه بادخیز)، روستایی واقع در ساحل شمالی در شرق گیرنه است که احتمالاً قدمت آن به دوران بیزانس، زمانی که این روستا برای اولین بار تأسیس شد، بازمی‌گردد.

اسن تپه در چند سال گذشته رشد کرده و تبدیل به یک روستای برجسته شده است. این منطقه به دلیل جاذبه هایی که دارد، یکی از قطب های گردشگری در قبرس شمالی تبدیل شده است. سالانه تعدا زیادی از توریست ها از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه تعطیلات خود را در این منطقه سپری می کنند.
افزایش روز افزون توریست و رشد و توسعه اقتصادی باعث شده تا این شهر به یکی از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شود. از این رو خرید ملک در اسن تپه رو به افرایش است. پروژه ای که در این بخش معرفی خواهیم کرد در این شهر زیبا و خوش آب و هوا قرار گرفته است.

هلدینگ سامادل با بهره مندی از مشاوران و وکیلان با تجربه، آماده است تا به مهاجرین خدمات ارائه دهد. شما می توانید برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری به این مجموعه مراجعه نمایید.

شماره تماس:  905338742205

گالری تصاویر نمای بیرونی پروژه ساختمانی 509

گالری ویدئوهای پروژه ساختمانی 509

ویدیو اول مربوط به کل مجموعه ساختمانی پروژه 509

ویدیو دوم مجموعه ساختمانی شماره 509

کاتالوگ معرفی پروژه ساختمانی 509

در ادامه لینک دانلود کاتالوگ این پروژه را قرار داده ایم. شما می توانید جزئیات این مجموعه مسکونی را به صورت دقیق در این کاتالوگ مطالعه کنید.

لینک دانلود کاتالوگ پروژه 509

پلان کف پروژه ساختمانی 509

شاید برای شما هم جالب باشد که پلان های واحد ها را از نزدیک بررسی کنید. بدین منظور پلان های دو بعدی واحد ها را در این بخش قرار داده ایم.

سایت پلان پروژه ساختمانی 509

در این بخش تعدادی از سایت پلان های این پروژه را به اشتراک گذاشته ایم.

در این مطلب پروژه ی 509 از مجموعه پروژه های ساختمانی هلدینگ سامادل را به اشتراک گذاشتیم و بخش های مختلف آن را معرفی کردیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه