پروژه ساختمانی 505 در شهر کارپاز

  • 1 سال پیش
  • 0
نمای بیرونی پروژه 505

شهر کارپاز در ضلع شمال شرقی رو به سمت سرزمین اصلی ترکیه، واقع در شرقی ترین نقطه قبرس، نزدیک به شهر فاماگوستا، قرار دارد. شبه جزیره کارپاز (همچنین به عنوان کارپاس یا شبه جزیره کارپاس و کارپاسیا نیز شناخته می شود) در قبرس شمالی یک مقصد فوق العاده برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ است. به نظر می رسد زمان در این شهرهای کوچک خواب آلود متوقف شده است، سواحل طلایی تقریباً خالی هستند و آرامشی محیط را فراگرفته است.

جزیره کارپاز به دلیل شکلی که دارد گاهی «دُم قبرس» نامیده می شود. این شبه جزیره از فاصله 80 کیلومتریِ شمال شرقی، به مناطقی کوهستانی و خط ساحلی طولانی می رسد که با سواحل، بندرهای کوچک و صخره های ساحلی پر شده است. پوشش گیاهی و جانوری در این شهر خاص است. صنعت اصلی مردمان این شهر کشاورزی و ماهیگیری است، اما گردشگری و به ویژه اکو توریسم در این منطقه در حال توسعه است.

این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر ساخت و ساز و سرمایه گذاری و به دنبال آن مهاجرت به این شهر به صورت چشمگیری توسعه یابد. اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی با مجموعه ای متخصص و با تجربه در این امر در ارتباط باشید.

هلدینگ سامادل در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین کار در قبرس شمالی تخصص و تجربه ی کافی دارد. شما می توانید صفرتا صد خرید خانه در قبرس شمالی را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان سامادل بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهند. جهت دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 505

پروژه ی 505 نیز در شهر کارپاز قرار گرفته است. این پروژه طیف گسترده ای از آپارتمان های خصوصی را ارائه می دهد. این مجموعه آپارتمان های مجلل با کلیه امکانات در مکانی خیره کننده مشرف به آب های شفاف دریای مدیترانه واقع شده اند. به عبارتی این پروژه یک مجتمع مسکونی لوکس مدرن است که استانداردهای بالا و با کیفیتی را ارائه می دهد. شما می توانید در این مجموعه ها، خانه رویایی خود را در قبرس شمالی خریداری کرده و زندگی جدید و متفاوتی را در این مجموعه تجربه کنید. در ادامه ویدئویی از معرفی بخش های مختلف این پروژه را ارائه می کنیم.

گالری تصاویر سه بعدی پروژه 505

در این گالری سعی کرده ایم تا طراحی سه بعدی کلیه بخش های این مجموعه مسکونی-رفاهی را را قرار دهیم. شما می توانید تمامی مناطق همراه با جزئیات از نزدیک مشاهده نمایید.

گالری تصاویر سه بعدی نمای بیرونی پروژه 505

همچنین شما می توانید در ویدئوی زیر نگاهی به دور نما و بخش های بیرونی پروژه بیندازید.

 

 

گالری تصاویر سه بعدی استخر سرپوشیده پروژه 505

از تجهیزات و امکانات رفاهی این پروژه می توان به استخر سرپوشیده و سونا در کنار استخر روباز اشاره کرد. ساکنین این مجتمع می توانند در هر زمان از امکانات استخر و سونا استفاده نمایند.

در صورت تمایل به بررسی و آشنایی با این بخش ویدئوی زیر را مشاهده نمایید.

گالری تصاویر تجهیزات پروژه ساختمانی 505

این پروژه ساختمانی دارای امکانات رفاهی متعددی می باشد که معروف ترین آن Aqua پارک یا همان پارک آبی می باشد.

Aqua پارک

این پارک آبی می تواند تجربه ای بی نظیر را در فصل تابستان برای ساکنین این منطقه فراهم آورد. Aqua پارک، مجموعه تفریحی فوق العلاده ای برای کودکان و اعضای خانواده است. ویدئوی زیر بخشی از افتتاحیه این پارک آبی بزرگ را نشان می دهد.

در ادامه می توانید تصاویر را مشاهده نماییدو

رستوران Azul

از سایر امکانات این پروژه می توان به وجود رستوران Azul اشاره کرد. شما می توانید بعد از بازی و تفریح در پارک آبی جهت سرو غذا و یا نوشیدنی به همراه خانواده و دوستان به این رستوران مراجعه نمایید.

سالن ورزشی

از سایر امکانات این پروژه می توان به سالن ورزشی اشاره کرد. سالن ورزشی در چند قدمی شما قرار گرفته و برای ورزش کردن شما نیازی ندارید تا به دنبال یک سالن ورزشی باشید. این سالن ورزشی دارای مهجز ترین سیستم و وسایل ورزشی می باشد که در نزدیکی شما قرار دارد.

اتاق کودک

از امتیازهای این پروژه می توان به وجود اتاق کودک و بازی اشاره کرد. دیگر نیازی نیست نگران سرگرمی کودک خود باشید. شما می توانید در ساعات مختلف روز کودکان خود را با آرامش خاطر به اتاق کودک سپرده و به امور خود رسیدگی نمایید.

ویدئوی معرفی اتاق کودک پروژه 505

 

 

گالری ویدئوهای پروژه ساختمانی 505

معرفی پروژه های ساختمانی هلدینگ سامادل در قبرس شمالی

در این ویدئو کلیه پروژه های هلدینگ سامادل در قبرس شمالی آماده فروش هستند معرفی می شوند.

گالری تصاویر واحدهای یک خوابه پروژه 505

این پروژه شامل واحدهای یک خوابه، دو خوابه و بیش تر می باشد. در ادامه به معرفی واحدهای یک خوابه خواهیم پرداخت.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 38

واحد شماره 38 شامل یک آپارتمان یک خوابه می باشد. کسانی به دنبال یک خانه نقلی و مدرن هستند، این واحد می تواند گزینه ای مناسب برایشان باشد. اتاق خواب رو به تراس قرار گرفته است. شما در هنگام استراحت در اتاق خواب خود می توانید از چشم انداز زیبای این منطقه بهره ببرید. پنجره های بزرگ و سرتاسری در اتاق و سالن پذیرایی، چشم انداز بیرون را همچون یک قاب در بر گرفته و مانند یک تابلو طبیعت زیبا می نمایاند.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره A 47

واحد شماره 47 A نیز دارای طرحی ساده و مدرن است. داشتن پلان باز این واحد باعث شده تا فضا بزرگ و یکپارچه به نظر برسد. وجود پنجره بزرگ در سالن پذیرایی، این بخش را در طول روز روشن کرده و حسی از گرمی و صمیمیت را به خانه می افزاید. این واحد دارای یک تراس بزرگ است. شما می توانید با قرار دادن مبلمان در این بخش از فضای دلچسب و منظره زیبای اطرافش لذت ببرید.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 47

این واحد نیز همانند سایر واحدها از طراحی ساده، مدرن و زیبایی برخوردار است. این آپارتمان برای کسانی که به دنبال خانه ای دنج و آرام هستند گزینه ای فوق العاده است.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 56

یکی از مزایای این واحد آپارتمانی، بهرهمندی از تراس بزرگ است. همانطور که گالری تصاویر ملاحظه می نمایید، این واحد دلباز، روشن و همچنین مدرن و بروز می باشد.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 37

این واحد نیز دارای یک اتاق خواب است. محیط این خانه دنج، آرام و دلچسب است.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 59

واحد آپارتمان فوق نیز دارای طرحی ساده با پلان باز است. مبلمان و متریال به کار رفته در اجرای این واحد از کیفیت بالایی برخوردار است.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 64

این واحد آپارتمان برای زوج های جوانی که به دنبال خانه ای ساده و در عین حال شیک و خاص هستند مناسب می باشد.

گالری تصاویر واحد یک خوابه شماره 65

از وبژگی های منحصر به فرد واحد های این پروژه می توان داشتن نورگیر کافی اشاره کرد. این واحد نیز مانند سایر واحدها از نور کافی برخرودار است که محیطی گرم و صمیمانه ای را ایجاد کرده است.

گالری تصاویر و ویدئو های واحدهای دو خوابه پروژه 505

در این بخش واحدهای دو خوابه این پروژه لوکس را معرفی خواهیم کرد.

ویدئوی معرفی فضای داخلی واحدهای دو خوابه پروژه 505

 

 

گالری تصاویر واحد دو خوابه شماره 44

این واحد برای کسانی که خانه ای دو خوابه می خواهند مناسب است. این واحد و به دنبال آن کلیه واحدهای دو خوابه دارای بهترین امکانات و تجهیزات هستند. متریال و مصالح به کار رفته در ساخت آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

گالری تصاویر واحد دو خوابه شماره 66

گالری تصاویر واحد دوخوابه شماره 39

گالری تصاویر واحد دو خوابه شماره 71

گالری تصاویر واحدهای استودیو لانگ

علاوه بر واحدهای یک خوابه و دو خوابه، این پروژه دارای استودیو آپارتمان نیز است. این واحدها برای کسانی که به دنبال فضایی کوچک اما کاربردی هستند مناسب است.

گالری تصاویر واحد شماره 49

گالری تصاویر واحد 34

گالری تصاویر واحد 43

گالری تصاویر واحد 67

گالری تصاویر واحد 16

گالری تصاویر واحد 61

روند ساخت پروژه ساختمانی 505

در این گالری سعی کرده ایم تا بخشی از مراحل ساخت این پروژه را به نمایش بگذاریم.

فایل معرفی پروژه ساختمانی 505

اگر تمایل دارید تا با این پروژه به صورت مفصل آشنا شوید، می توانید فایل زیر را دانلود کرده و مطالعه نمایید.

لینک دانلود معرفی پروژه 505

فایل پلان سایت پروژه ساختمانی 505

جهت آشنایی بیش تر شما عزیزان تصاویری از سایت پلان این مجموعه مسکونی-تفریحی را قرار داده ایم.

لینک دانلود فایل پلان سایت پروژه 505

فایل دانلود پلان کف پروژه ساختمانی 505

در این بخش پلان های مجموعه ویلایی این پروژه را قرار داده ایم. علاقه مندان به خرید و سرمایه گذاری در این کشور می توانند پلان واحدها و جانمایی دقیق بخش های مختلف را مطالعه و بررسی نمایند.

لینک دانلود پلان کف پروژه 505 (شماره 1)

لینک دانلود پلان کف پروژه 505 (شماره 2)

لینک دانلود پلان کف پروژه 505 (شماره 3)

کاتالوگ پروژه ساختمانی 505

لینک دانلود کاتالوگ پروژه 505

در این بخش شما را با پروژه ی 505 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه