اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0

اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی می تواند معامله ای دوسر سود را در برایتان داشته باشد. به صورتی که با خرید ملک، از ملکتان بهره برداری کنید و اقساط خرید ملکتان را بپردازید. امروزه خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور های دیگر با اهداف مختلفی صورت می گیرد.

کشور قبرس شمالی از جمله مکان هایی است که در این نوع از سرمایه گذاری مورد استقبال قرار گرفته است. از اصلی ترین مواردی که این نوغ سرمایه گذاری را جذاب کرده است می توان به رشد اقتصادی این کشور و همچنین امکان مهاجرت و دریافت اقامت اشاره کرد. خرید ملک در قبرس شمالی بازار نسبتا پویایی دارد و قیمت ها مناسب هستند. همچنین وجود شرایط متنوع برای خرید نیز علاقه مندان بسیاری را ترغیب به سرمایه گذاری در این زمینه کرده است. در این بخش به شرایط خرید ملک و اجاره آن خواهیم پرداخت.

اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی
اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی و مزایای آن

اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی
اجاره ملک در قبرس شمالی

با وجود تنش های اقتصادی بسیار و فراز و نشیب های موجود در دنیا، بهترین راه سرمایه گذاری روشی است که بتوان در آن سرمایه خود را به واحدهایی پولی تبدیل کرد که بیشترین ارزش ها را در دنیا دارند. از ساده ترین و کم ریسک ترین بازار های مالی می توان بازار خرید فروش ملک را نام برد. قبرس شمالی از کشور هایی است که در این حوزه به شدت در حال رشد و توسعه می باشد. و با شرایط ویژه ای که این کشور دارد تمایل افراد بسیاری را برای سرمایه گذاری در آن ترغیب کرده است. سرمایه گذاری در قبرس از طریق ملک مزایای خود را دارد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. مهاجرت و دریافت اقامت
  2. حفظ سرمایه
  3. درآمد زایی از طریق اجاره ملک
  4. شرایط خرید منعطف
  5. قیمت مناسب
  6. خرید ملک به صورت اقساطی

با وجود مزایایی که گفته شد در این بخش اما به طور اختصاصی به خانه های اجاره ای و همچنین شرایط آن ها می پردازیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس مستقیم روی واتساپ

فرم مشاوره رایگان

خرید ملک به صورت اقساطی

اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی
خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در این جزیره زیبا، شرایط خرید اقساطی آن می باشد. این شرایط بسیار منعطف می باشد.

خرید ملک در قبرس شمالی به دو صورت می تواند تحقق یابد:

  1. خرید ملک آماده در قبرس شمالی
  2. پیش خرید ملک در قبرس شمالی

طبیعی است که ملکی که تحویل آن یک یا دو سال دیگر است را می توان با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کرد. بنابراین اگر مبلغ محدودی برای سرمایه گذاری دارید این گزینه بسیار مناسب می باشد. حتی می توان گفت این موضوع می تواند یک فرصت باشد برای خرید ملک به قیمت مناسب. شما با خرید به قیمت مناسب در گذر زمان به صورت خودکار سرمایه تان افزایش خواهد یافت.

در هر دوحالت خریداری ملک در قبرس شمالی، شرایط خرید اقساطی برایتان فراهم است. در خرید اقساطی شما مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می پردازید و باقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت می کنین. مدت زمان اقساط ملک در این جزیره متفاوت است و بسته به شرکت های سازنده شرایط متنوعی برای خریداران وجود دارد.

اما به صورت کلی این شرکت ها و فروشندگان ملک در قبرس شمالی، مبلغ 30 درصد از کل مبلغ ملک را به صورت پیش پرداخت در یافت می نمایند و مابقی مبلغ را در اقساط 2تا 5 ساله پرداخت می شود. لازم است بدانید بسته به شرکت سازنده که هم مبلغ پیش پرداخت می تواند متفاوت باشد و هم تعداد سال های پرداخت اقساط! بنابراین شرایط کاملا شناور است و این بر عهده ماست که با توجه به شرایط پرداخت شما (شرایط پرداخت اولیه و شرایط پرداخت اقساط بصورت ماهیانه) بهترین ملک ممکن را برای شما پیدا کنیم.

معاملات ملک در قبرس شمالی به پوند انگلیس

اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی
اجاره ملک در قبرس شمالی

برای خرید ملک در این کشور شرایط خاص و منحصر به فردی وجود دارد. اولین موضوعی که به آن باید توجه داشت این است که هر فرد و با زوج می تواند تنها یک ملک در قبرس شمالی خریداری کند. همچنین حداکثر متراژ برای خرید ملک 1338 متر مربع می باشد. البته اگر مالک ملکی که از آن خریداری  می کنید قبرسی نباشد این محدودیت وجود ندارد.  تمامی معاملات ملکی در قبرس شمالی به پوند انگلیس صورت می گیرد. بنابراین از مزایای اصلی این سرمایه گذاری به ویژه برای ایرانیان می تواند حفظ ارزش سرمایه و همچنین سودآوری عالی باشد.

شما می توانید با خرید ملک در این جزیره زیبا و دیدنی و اجاره آن به راحتی از درآمدی عالی بهره مند شوید. این جزیره به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار و شرایط آب و هوایی عالی و همچنین زیبایی بی نظیر سواحلش مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد. بنابراین با وجود گردشگران سرمایه گذاری در این جزیره می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای شما باشد. در این پروسه سرمایه گذاری اما باید با دقت جلو رفت و استفاده از مشاورین این حضوزه می تواند شما را در یک سرمایه گذاری کم خطر کمک شایانی نماید.

مشاور می داند که یک ملک در کدام شهر، در کدام منطقه شهر و در کدام پروژه ساختمانی از ارزش خرید بالایی برخودار است. پس اینکه انتخاب مشاور، می تواند اولین گام برای انتخاب ملک مناسب باشد. ما در مجموعه ادلیا با تکیه بر تجربه 15 ساله خود، به شما اطمینان می دهم که با توجه به بودجه و شرایط شما، ایده آل ترین ملک ممکن را برای شما پیدا کنیم.

تماس مستقیم روی واتساپ

فرم مشاوره رایگان

چگونه از ملک خود در قبرس شمالی کسب در آمد کنیم؟

اجاره ملک به پوند انگلیس در قبرس شمالی
اجاره ملک در قبرس شمالی

با توجه به موقعیت و شرایطی که از خرید ملک گفته شد، اجاره ملک نیز می تواند برای مسیری برای درآمد زایی باشد. در بخش قبل از معاملات ملک به پوند انگلستان در قبرس شمالی گفته شد. این موضوع در مورد اجاره ملک نیز به همین صورت می باشد. بازار املاک در جزیره قبرس شمالی پر رونق است. بنابراین به سادگی می توانید از طریق اجاره ملکی که با شرایطی منعطف و عالی خریداری کردیدکسب درآمد کنید.

خانه های اجاره ای در قبرس شمالی بر خلاف ایران مبله م مجهز به تجهیزات و لوازم زندگی هستند این خانه ها در مدل ها و با طراحی های مختلفی وجود دارند. بنابراین به بسته به امکانات و طراحی داخلی خانه قیمت های متفاوتی دارند. که در موقع قرارداد وسایل و تجهیزات منزل در قرارداد ذکر می شودند.

پرداخت اقساط خرید ملک توسط مستاجر

برای افرادی که ملک خود را به صورت اقساطی خریداری کرده اند، این روش می تواند کمک مالی باشد. اجاره بهای خانه ها در قبرس شمالی با توجه به نیاز و تقاضا افزایش یافته است و این خود نشانگر ارزش ملک در این منطقه می باشد. شما می توانین به راحتی با اجاره ملکتان تمام یا بخشی از مبلغ قسط خرید ملکتان را پرداخت نمایید.

جمع بندی نهایی

به طور کلی می توان گفت سرمایه گذاری در ملک روشی کم ریسک و پر سود می باشد. این سرمایه گذاری درصورتی می تواند موفق باشد که اطلاعات کافی درباره روش های آن و نوع خریداری داشته باشید. بنابراین با مشاوره از یک تیم حرفه ای در این زمینه می توانید به صورت حقوقی سرمایه گذاری مطمئنی انجام دهید. همچنین مشاوره درست می تواند شما را در بهره برداری از سرمایه گذاریتان کمک کند. خرید ملک و اجاره آن در قبرس شمالی سرمایه گذاری به واحد پولی پوند انگلیس، می تواند سرمایه گذاری پر سودی برایتان باشد.

برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه و مشاوره رایگان می توانید با تیم تخصصی ادلیا در این زمینه تماس حاصل نمایید.

تماس مستقیم روی واتساپ

فرم مشاوره رایگان

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.