اقامت قبرس با خرید ملک

  • 2 سال پیش
  • 0

جزیره قبرس شمالی به دلایل مختلفی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیانی که قصد تحصیل، سرمایه گذاری و مهاجرت را دارند قرار گرفته است. بهرهمندی از دانشگاه های برتر، داشتن پاسپورت معتبر، امکان سرمایه گذاری، هزینه های زندگی مقرون به صرفه و غیره باعث شده تا بسیاری از شهروندان ایرانی، این کشور را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت و زندگی انتخاب نمایند.

اقامت قبرس با خرید ملک
اخذ اقامت قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از برترین را های سرمایه گذاری در این کشور است. مزیتی که خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی وجود دارد، اقامت دائم این کشور است. یعنی شما می توانید اقامت قبرس شمالی با خرید ملک را دریافت کنید. چرا در قبرس شمالی ملک خریداری کنیم؟ وضعیت و شرایط  خرید ملک در قبرس شمالی چگونه است؟ چند نوع ملک در قبرس شمالی وجود دارد؟ حداقل بودجه برای خرید ملک در قبرس شمالی؟ مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس شمالی کدامند؟ در ادامه مطالب سعی کرده ایم تا به صورت خلاصه به سوالاتی که متقاضیان نیاز به دانستنشان دارند، پاسخ دهیم.

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

اقامت قبرس با خرید ملک
مناظر شهری قبرس شمالی

مهم ترین گام برای مهاجرت به قبرس شمالی و اقامت قبرس با خرید ملک ، بهرهمندی از وکیل مجرب و با تجربه است. شرکت ادلیا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه کلیه امور مهاجرتی و بهره مندی از مدیریت باتجربه و کارشناسان خبره، آماده است تا در مسیر مهاجرت، بهترین خدمات را به شما و خانواده تان ارائه دهد. ارتباط و تماس با کارشناسان شرکت ادلیا جهت دریافت مشاوره از طریق شماره تماس زیر امکان پذیر است.

شماره تماس : 905338742205+

گذری به جزیره قبرس شمالی

اقامت قبرس با خرید ملک
پرچم کشور قبرس

جزیره قبرس که این روزها مقصد بسیاری از افراد برای تعطیلات بوده، سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. براساس موقعیت استراتژیک آن، تمدن های زیادی در طول تاریخ بر آن حکومت می کردند، یعنی آشوری ها، مصری ها، ایرانی ها، رومی ها، اعراب، ونیزی ها، عثمانی ها و بریتانیایی ها. تأثیر تمدن های فوق بر این سرزمین به وضوح به چشم دیده می شود.

اقامت قبرس با خرید ملک
مناظر شهری قبرس شمالی

جمهوری ترک قبرس به ویژه برای سرمایه گذاری در املاک بسیار مناسب است. اول شرایط آب و هوایی جزیره که دارای جغرافیای منحصر به فردی است در هر زمانی از سال فوق العاده است. قبرس شمالی با روزهای آفتابی، هوای پاک، سواحل دلپذیر، زیبایی های طبیعی و تاریخی بی شمارش مانند گوشه ای از بهشت ​​است.

نه تنها زیبایی های جغرافیایی، بلکه ساختار در حال توسعه قبرس شمالی فرصت های زیادی را برای خارجی ها فراهم می کند. شرایط مناسب زندگی در قبرس شمالی باعث شده تا در سال های اخیر مهاجرت به این کشور به صورت چشم گیری افزایش یابد.

چرا در قبرس شمالی ملک خریداری کنیم؟

اقامت قبرس با خرید ملک
مناظر شهری قبرس شمالی

دلایل بی شماری برای خرید خانه در قبرس شمالی وجود دارد:

_  با خرید خانه در قبرس شمالی که هر ماه از سال میزبان هزاران گردشگر است، می توانید با اجاره خانه درآمد کسب کنید.

_ نزدیک بودن و سهولت رفت و آمد به خصوص برای ایرانیان

_ هزینه های زندگی کمتر نسبت به سایر کشورهای اروپایی

_ اخذ اقامت دائم و پاسپورت قبرس شمالی

_ امنیت بالای زندگی

_ بهره مندی از مردمی خونگرم و صمیمی

بررسی وضعیت و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

اقامت قبرس با خرید ملک
مناظر شهری قبرس شمالی

اولین نکته ای که در مورد خرید ملک باید اشاره کرد، این است که برای هر فرد و یا خانواده امکان خرید یک ملک امکان پذیر است. بنابراین شما نمی توانید به طور همزمان چندین ملک را در قبرس شمالی خریداری نمایید. در گام بعدی باید بدانید که متقاضیانی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند، ابتدا باید درخواست خود را در انجمن شهرداری قبرس شمالی ثبت کنند. جهت موافقت درخواست شما، 6 ماه زمان نیاز است.

چند نوع ملک در قبرس شمالی وجود دارد

اقامت قبرس با خرید ملک
مناظر شهری قبرس شمالی

جالب توجه است بدانید در قبرس املاکی که برای فروش ارائه می شوند، انواع مختلفی دارند. از این رو مهم است پیش از این که اقدام به خرید ملک کنید، با آن ها  آشنا شوید. در ادامه انواع مختلف ملک در قبرس شمالی معرف حضورتان خواهند شد:

املاک قبرسی

دولت قبرس به ترک زبانانی که در طی جنگ سال 1974 املاک خود را از دست دادند، املاکی را به عنوان غرامت به آن ها داد. این ها بعدها املاک قبرسی نامیده شدند.

املاک ترکی

به املاکی گفته می شود که پیش از تفکیک این جزیره در سال 1974 به دو بخش شمالی و جنوبی، در مالکیت ترک ها بود.

املاک آزاد

برای خرید املاک آزاد، متقاضی باید قراردادی را با صاحب خانه تنظیم کند. توصیه بر این است که اگر قصد خرید ملک آزاد دارید، قرارداد را زیر نظر یک وکیل تنظیم کنید تا با کمترین مشکل روبرو شوید.

املاک خارجی

املاکی که پیش از سال 1974 در مالکیت خارجی ها بوده است.

املاک اجاره ای (دولتی)

دولت این امکان را فراهم کرده تا افراد خانه هایی را به صورت (اجاره) بلند مدت 49 ساله خریداری نمایند.

حداقل بودجه برای خرید ملک در قبرس شمالی

اقامت قبرس با خرید ملک
هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی

حداقل مبلغی که برای اقامت قبرس با خرید ملک نیاز دارید، 125000 یورو است. قیمت ملک  بسته به نوع آن (آپارتمان و خانه ویلایی) در شهر های مختلف قبرس شمالی متفاوت است. به عنوان مثال در مناطق ساحلی این کشور، حداقل مبلغ خرید یک واحد آپارتمان 20 هزار پوند و برای خرید یک خانه ویلایی حدود 62 هزار پوند است.

زمانی که قرارداد خرید خانه تنظیم می شود، شما موظف هستید یک سوم از مبلغ کل خانه را پرداخت کنید. قیمت های فوق در مقایسه با قیمت املاک مشابه در سایر کشورهای اروپایی پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس شمالی

جهت خرید ملک در قبرس شمالی شما نیاز به همراه داشتن مدارکی هستید که به شرح زیر است:

_ گواهی عدم سو پیشینه

_ ترجمه گواهی ازدواج

_ شش تمبر به زبان ترکی

_  گذرنامه به همراه کپی از تمامی صفحات

_ شناسنامه کلیه اعضای خانواده به همراه دو قطعه عکس

اخذ اقامت قبرس با خرید ملک

اقامت قبرس با خرید ملک
اخذ اقامت قبرس شمالی

یکی از سریع ترین و راحت ترین راه های اخذ اقامت قبرس با خرید ملک است. مطابق قوانین کشور قبرس شمالی، مهاجرانی که در این کشور ملکی با حداقل ارزش 300 هزار یورو خریداری نمایند، می تواند جهت اخذ اقامت دائم و به دنبال آن پاسپورت قبرس شمالی اقدام نماید.

عزیزانی که تصمیم دارید به کشور در حال توسعه ای مهاجرت کنید، قبرس شمالی می تواند مقصدی مناسب برای شما باشد. کارشناسان شرکت مهاجرتی ادلیا در این زمینه همراه شما خواهند بود. مجموعه ادلیا بیش از 15 سال است که در زمینه مهاجرت، تحصیل در قبرس شمالی ، خرید ملک به صورت نقد و تمام اقساط فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. راه های ارتباطی شما با کارشناسان ادلیا از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.