اقامت قبرس شمالی با خرید ملک چگونه امکان پذیر خواهد بود؟

  • 2 سال پیش
  • 0
آیا می دانستید که اقامت قبرس شمالی با خرید ملک امکان پذیر خواهد بود؟ امروزه خرید ملک به دلیل این که امکان اقامت قبرس شمالی را فراهم آورده، رو به افزایش است. علاوه بر این، بهرهمندی از شرایط مناسب زندگی، داشتن دانشگاه های مجهز، امکان گرفتن ویزای همراه و رشد اقتصادی و بسیاری دلایل دیگر، به مقصدی پر طرفدار بویژه برای ایرانیان تبدیل شده است. اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، این مطلب می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.
اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
نقشه ی قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

سرمایه گذاری در قبرس شمالی یک راهی عالی برای ایجاد ثروت و تامین پشتوانه مالی برای خانواده شما است. این امر نه تنها به سرمایه گذاران امکان آن را می دهد تا ملک قبرس شمالی را با قیمت های بسیار پایین خریداری کنند، بلکه با خرید ملک امکان اخذ اقامت قبرس شمالی را برایشان ایجاد می کند. جزیره ی قبرس شمالی نه تنها زیبا است، بلکه محیطی بسیار ایمن برای زندگی بوده و از پایین ترین میزان جرم و جنایت در اروپا برخوردار است.
 
شما برای خرید خانه در قبرس شمالی و سرمایه گذاری نیاز به دریافت مشاوره هستید. مجموعه ای متخصص و با متبحر که در کنار آن بتوانید تجربه ی مهاجرتی با کمترین میزان مشکلات داشته باشید.  شرکت مهاجرتی ادلیا بیش از 15 سال است که در زمینه مهاجرت از طریق تحصیل، خرید ملک و سرمایه گذاری و مهاجرت کاری به صورت حرفه ای قعالیت می کند. کارشناسان این مجموعه در مسیر مهاجرت و اخذ اقامت قبرس شمالی همراه متقاضیان گرامی خواهند بود. آن ها اطلاعات لازم در هر بخش را به طور جامع و واضح در اختیار شما قرار خواهند داد. کارشناسان ادلیا از طریق شماره تماس زیر پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.
 

شماره تماس : 905338742205+

 
 
اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
مناظر زیبای قبرس شمالی
 

آشنایی با جزیره قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
مناظر زیبای قبرس شمالی

جمهوری ترک قبرس شمالی در شمال و شرق جزیره قبرس، جزیره ای در دریای مدیترانه است که در جنوب ترکیه است. این کشور در طی چندین قرن گذشته تحت سلطه ی تمدن های مختلفی قرار گرفته است. تأثیر حضور تمدن هایی که قبرس شمالی مستعمره ی آن ها بوده به وضوح دیده می شود. بر اساس آخرین آمار سرشماری، قبرس شمالی دارای 326000 نفر حمعیت است. به دلیل وجود سواحل زیبا و متعددی که در شهرهای مختلف آن قرار دارد، سالانه توریست های بسیاری از سراسر اروپا و کشورهای همسایه به این کشور می آیند. لذا، اصلی ترین منبع درآمد این کشور از گردشگری تأمین می شود.

جالب توجه است که تقریبا 98درصد از جمعیت قبرس شمالی مسلمان هستند. مهم ترین شهرهای قبرس شمالی ، این جزیره ی خوش آب و هوا نیکوزیا، گیرنه، فاماگوستا، لفکه و اسکله می باشد.

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
مناظر زیبای قبرس شمالی

چرا خرید ملک در قبرس شمالی توصیه می شود؟

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
مناظر شهری قبرس شمالی

بازار املاک قبرس شمالی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است. این کشور دارای محیطی باثبات و امن است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را جذب خودش می کند. در قبرس شمالی به دلیل تراکم جمعیت پایین در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر در اروپایی، زمین های فراوانی برای توسعه وجود دارد. بدین ترتیب بازار املاک در این کشور به یک یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

کشور قبرس به دلیل داشتن سواحل زیبا، آب و هوای آفتابی، نرخ پایین جرم و جنایت و کیفیت بالای زندگی، گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب کرده و به عنوان یک مقصد گردشگری محبوبیت ببافته است. این بدان معناست که تقاضا برای املاک افزایش خواهد یافت.

پس سرمایه گذاری با خرید املاک قبرس شمالی می تواند ایده خوبی برای مهاجران باشد، زیرا قیمت ها پایین است و بازار همچنان در حال رشد است. ضمن این که با خرید ملک در قبرس شمالی امکان اخذ اقامت این کشور وجود دارد.

شرایط اخذ اقامت در قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
مناظر زیبای قبرس شمالی

هر کشوری برای خرید ملک و سرمایه گذاری دارای شرایط خاصی است که ویژه ی آن کشور است. کسانی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند، باید بدانند که ابتدا بایستی درخواستشان را در انجمن شهرداری قبت نمایند. دریافت موافقت با درخواست نیاز به یک پروسه ی 6 ماهه است. باید بدانید که هر فرد یا خانواده می توانند یک ملک خریداری کنند. بنابراین برای یک خانواده امکان خرید چندین ملک متعدد وجود ندارد.

رسیدگی به تمامی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی به تنهایی برای افراد امکان پذیر نمی باشد. دریافت مشاوره و بهره بردن از موسسه های مهاجرتی و خرید ملک باعث می شود تا شما با کمترین مشکل مواجه شوید. شرکت مهاجرتی ادلیا آماده است تا به متقاضیان گرامی در امور مهاجرتی و سرمایه گذاری، خرید ملک به صورت تمام اقساط و خدمات ارائه دهد. شما می توانید سوالات خود را از طریق شماره تماس زیر به کارشناسان مربوطه مطرح کرده و از آن ها مشاوره بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
مناظر زیبای قبرس شمالی
امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.