بررسی میانگین قیمت خانه در قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی یکی از سریع ترین و پرطرفدارترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم قبرس شمالی است. این جزیره، در همسایگی کشور ایران قرار دارد. بهرهمندی از آب و هوای مدیترانه ای، داشتن دانشگاه های مجهز و باکیفیت، شرایط مساعد زندگی، امکان اخذ ویزای همراه، پاسپورت معتبر و… باعث شده که در سال های اخیر به یکی از مقاصد مهاجرتی پرطرفدار در میان ایرانیان تبدیل شود.

قیمت خانه در قبرس
مناظر قبرس شمالی

اگر قصد خرید خانه در قبرس شمالی را دارید، مهم است که پیش از هر اقدامی بدانید که قیمت خانه در قبرس شمالی چقدر است. هلدینگ ادلیا بیش از 15 سال است که در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مجموعه با بهره مندی از کارشناسان متعهد و با تجربه آماده است که در مسیر جذاب و پرهیجان مهاجرت همراه شما و خانواده تان باشد. کارشناسان ما در شرکت ادلیا با کمال اشتیاق کلیه اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهند و تا رسیدن به مقصد و مستقر شدن، همراه شما خواهند بود. برای اطلاع از قیمت خانه در قبرس شمالی و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

قیمت خانه در قبرس
مناظر قبرس شمالی

آشنایی مختصر با کشور قبرس شمالی

قیمت خانه در قبرس
مناظر قبرس شمالی

قبرس، سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه پس از سیسیل و ساردینیا، جزیره ای است که به دلیل آب و هوای معتدل، مردم دوستانه، تنوع فرهنگی و زیبایی های طبیعی دست نخورده با تقریبا 300 روز آفتابی در سال، شناخته شده است.

شش ناحیه در قبرس شمالی وجود دارد: نیکوزیا، گیرنه، فاماگوستا، گوزلیورت، اسکله و لفکه. گیرنه یکی از محبوب ترین مراکزی است که در آن تاریخ و فرهنگ مدیترانه زنده نگه داشته می شود، از گویش های رایج گرفته تا غذا، از گیاهان تا دریاها. قبرس شمالی با سهولت زندگی که توسط همه این ویژگی ها ارائه می شود، محیطی منحصر به فرد را برای تحصیل به دانشجویان ارائه می دهد.

قبرس دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای است. تابستان ها گرم و نیمه خشک و زمستان ها معتدل و بارانی است. هوای قبرس شمالی حداقل 300 روز از سال آفتابی و صاف است. میانگین دما بین 20-30 درجه سانتیگراد در تابستان و 5-15 درجه سانتیگراد در زمستان متغیر است.

زبان رسمی قبرس شمالی ترکی است. با این حال، گویش قبرسی توسط مردم محلی صحبت می شود. از آنجایی که قبرس در طول تاریخ خود خانه تمدن های بسیاری بوده است، غذاهای این تمدن ها و فرهنگ ها را نیز به عاریت گرفته و توسعه داده است.

جمهوری ترک قبرس شمالی، روابط تجاری بیشتری با ترکیه و بریتانیا نسبت به سایر کشورها دارد. کشاورزی، دامپروری و گردشگری از منابع اصلی درآمد این کشور است.

چرا در قبرس شمالی ملک بخریم

قیمت خانه در قبرس
مناظر قبرس شمالی

شما با خرید خانه در قبرس شمالی سرمایه گذاری امن و مقرون به صرفه ای می کنید. نرخ سرمایه گذاری ملک در این کشور به طور سالانه رشد قابل توجهی خواهد داشت. بهره مندی از آب و هوای خوش و همچنین هزینه های کم زندگی یکی از اصلی ترین دلایل خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. نکته ی مهمی که می توان اشاره کرد این است که نرخ بیکاری در قبرس شمالی تقریبا صفر است و افراد با داشتن مهارت های مختلف به سرعت می توانند مشغول به کار شوند.

اقامت دائم قبرس شمالی با خرید خانه

شما می توانید با خرید ملک در هر کشوری اقامت دائم آن را دریافت نمایید. قبرس شمالی نیز از این امر مستثنی نیست. شما باخرید خانه در قبرس شمالی و سرمایه گذاری در این کشور می توانید اقامت دائم دریافت کنید.

کسانی که قصد دارند در قبرس شمالی خانه بخرند، حداقل 125000 یورو بودجه نیاز دارند. بسته به این که آپارتمان خریداری می کنید یا ویلا و تجهیزاتی که ملک مورد نظر داراست، قیمت ها متفاوت است. نحوه ی پرداخت هزینه های ملک در قبرس شمالی نیز بدین صورت است که هنگام عقد قرار داد، شما بایستی یک سوم از کل مبلغ را پرداخت کنید، ما باقی را هنگام تحویل خانه پرداخت خواهید کرد. جالب توجه است بدانید که امکان پرداخت هزینه هابه صورت اقساط نیز توسط برخی از شرکت ها وجود دارد.

همچنین قبل از خرید خانه در قبرس شمالی، باید آزمایش دهید و از لحاظ جسمی در سلامت کامل باشید. اگر قصد اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در قبرس شمالی را دارید نباید بیش از ۸۰ روز به مدت ۵ سال در خارج از قبرس شمالی باشید.

چه مدارکی برای خرید خانه در قبرس شمالی لازم داریم

قیمت خانه در قبرس
مناظر قبرس شمالی

مهاجران برای خرید ملک در هر کشوری بایستی مدارکی را ارائه دهند. برای خرید ملک در قبرس شمالی بایستی مدارک زیر را به همراه خود داشته باشید:

_ کپی و اصل گذرنامه و شناسنامه همه اعضای خانواده

_ سند ملک (در صورت داشتن ملک دیگر در قبرس شمالی)

_ اصل و کپی قرارداد فروش ملک (در صورت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی)

_ اصل و کچی اجاره نامه (در صورت زندگی در قبرس شمالی)

_ ارائه گواهی عدم سوپیشینه

_ ترجمه سند ازدواج(برای زوجین)

_ ارائه ۶ تمبر به زبان ترکی

میانگین قیمت خانه در قبرس شمالی چقدر است

قیمت خانه در قبرس
خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که جهت سرمایه گذاری برای مهاجران وجود دارد، بررسی میانگین قیمت خانه در قبرس شمالی است. جالب توجه است بدانید که قیمت خانه و سایر املاک در قبرس شمالی پایین تر از قبرس جنوبی و حتی ترکیه است.

علاوه بر این قیمت هر مترمربع خانه در شهر های مختلف متفاوت است. در برخی از مهم ترین شهرهای قبرس شمالی قیمت خانه به شرح زیر است:

نام شهرقیمت هر مترمربع ملک
گیرنه918 یورو
نیکوزیا1771 یورو
فاماگوستا1019 یورو
لیماسول2762 یورو
لارکانا1575 یورو
امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.