تجربه و نظرات مردم در مورد قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0

افراد پیش از سفر به مکانی که قبلا نرفته‌اند، سعی بر این دارند تا از کسانی که قبلا به شهر مورد نظرشان سفر کرده‌اند، اطلاعاتی را دریافت کنند. چرا که با استفاده از تجربه‌ی سایرین می‌توانند سفری به یاد ماندنی و لذت بخش داشته باشد.

نظرات مردم در مورد قبرس شمالی
مناظر زیبای قبرس شمالی

در مورد مهاجرت کردن هم این موضوع صدق می‌کند. قطعا هنگامی که شما تصمیم به مهاجرت می‌گیرید، با کسانی که در آن کشور اقامت دارند، مشورت کرده و سعی می‌کنید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید. شاید در اطرافتان افرادی که به قبرس شمالی مهاجرت کرده‌اند، محدود باشند و نتوانید به کمک آن‌ها با جوانب مختلف مهاجرت به قبرس شمالی آشنا شوید.

در این بخش ما سعی کرده‌ایم تجربیات و نظرات مردم در مورد قبرس شمالی را گردآوری کرده و شرح دهیم. شما هم می‌توانید تجربیات خود را برای ما ارسال کرده تا آن‌ها را برای دوستانی که قصد مهاجرت به کشور قبرس شمالی، از طرق مختلف مانند خرید ملک در قبرس شمالی، تحصیل در این کشور و … را دارند، به اشتراک بگذاریم.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه‌ی مهاجرت به قبرس شمالی از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید:

شماره تماس :  905338742205+

نگاهی اجمالی بر تاریخ قبرس شمالی

قبرس شمالی، در قسمت شرقی دریای مدیترانه و در همسایگی ترکیه و یونان قرار دارد. این جزیره‌ی زیبا، سومین جزیره‌ی بزرگ در حوزه‌ی دریای مدیترانه است.

بنا بر موقعیت قرارگیریِ جغرافیاییِ قبرس شمالی، این سرزمین از 365 روز سال، 360 روز آفتابی دارد و این مسئله باعث شده تا بسیاری از توریست‌هاو جهانگردان، از این کشور اروپایی که آب و هوایی معتدل و مدیترانه‌ای دارد، به شدت استقبال کنند.

خاک مرغوب و آب و هوای بینظیر این جزیره، باعث رویش گیاهان و خاص زیبایی مانند بلوط طلایی، سرو، اکالیپتوس و زیتون شده است.

قبرس شمالی در شاه راه آبی میان قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا قرار گرفته، که همین مسئله باعث شده تا بازرگانان، استفاده‌ای مفید از بنادر جزیره‌ی قبرس شمالی داشته باشند.

موقعیت قرار گیری قبرس شمالی در گذشته، باعث می‌شد تا حکمرانان قدرتمند تاریخ در صدد اشغال این سرزمین برآیند.

در سال 1960 استقلال جزیره‌ی قبرس به رسمیت شناخته شد. پس از این، به دلیل اختلافاتی که میان ترک تبارها و یونانیان ساکن جزیره وجود داشت، این کشور به دو بخش و کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شد.

قبرس شمالی، تحت قیومیت ترکیه و قبرس جنوبی تحت نظارت یونان قرار دارد.

قبرس شمالی، از واحد پولی لیر ترکیه استفاده می‌کند. گرچه سایر ارزهای قدرتمند دنیا مانند پوند، یورو و دلار نیز در این کشور رواج دارد.

زبان رسمی مردمان قبرس شمالی، ترکی استانبولی است، اما به دلیل حضور گسترده‌ی توریست‌ها، بازرگانان، سرمایه گذاران خارجی و دانشجویان بین المللی، زبان‌های انگلیسی و آلمانی نیز جایگاه ویژه‌ای در قبرس شمالی دارند.

  • نظرات مردم در مورد قبرس شمالی

نظرات مردم درباره شرایط زندگی در قبرس شمالی

افراد پیش از مهاجرت به هر کشوری، فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهند. زیرا منظور و قصدشان از مهاجرت، ساختن شرایط زندگی مطلوب و مناسب‌تر بوده است.

پس دانستن هر چیزی در مورد زندگی، کار و تحصیل در آن کشور باعث می‌شود تا در انتخابشان به درستی

عمل کنند. در مورد مهاجرت به قبرس شمالی هم، چنین است.

بهترین راه کسب اطلاعات دقیق از شرایط زندگی، فرهنگ، اعتقادات، کار، درآمد و غیره، استفاده از تجربه‌ی افراد در آن کشور است. از آنجایی که ممکن است تعداد افرادی که در نزدیکان شما به مسائل قبرس شمالی واقف است، اندک باشد، پس بهترین گزینه، استفاده از نظرات افرادی است که در وبسایت‌های معتبر تجربیات خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

اکنون از زبان مردم ساکن قبرس شمالی می‌شنویم:

نظر زیبا پس از 8 سال زندگی در قبرس شمالی

گرچه اوایل مهاجرتم به این کشور، ضعف‌های موجود بسیار آزار دهنده بود، اما با توجه به رشد اقتصادی و اجتماعی این کشور، بسیاری از مشکلات مرتفع شد. اما هنوز هم معایبی وجود دارد که خوشبین به رفع هر چه سریعتر آن‌ها هستیم.

برخی از این مشکلات را برایتان شرح می‌دهم. ما در اینجا گاز شهری نداریم و باید از کپسول‌های گاز برای پخت و پز استفاده کنیم. فروشگاه‌های بزرگ و جامع برای خرید نداریم.

البته بهتر است برخی مزایایی که باعث شده ما همچنان در این کشور زندگی کنیم را نیز برایتان بگویم. من و دخترم به حد زیادی، امنیت بالایی که در قبرس شمالی داریم را حس کرده‌ایم و این برایمان بینهایت ارزشمند است. همچنین برای منی که سرمایی هستم، آفتابی بودن این جزیره، بسیار لذت بخش است.

نظر محمد درباره زندگی و مهاجرت به قبرس شمالی

من همه جوره راضی هستم. فقط باید در نظر بگیرید که هزینه‌ی انرژی در قبرس شمالی بسیار بالا است. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، حتما صرفه جویی در انرژی مانند برق و گاز را تمرین کنید تا با سختی کمتری مواجه شوید.

نظرات مردم در مورد قبرس شمالی
شرایط زندگی در قبرس شمالی

بررسی نظرات مردم درباره شرایط تحصیل در قبرس شمالی

قبرس شمالی، یکی از بهترین مقاصد برای افرادی است که تصمیم به ادامه دادن تحصیلات خود دارند. این کشور دارای دانشگاه‌های رتبه‌دار در سطح جهانی است. کیفیت آموزش در دانشگاه‌های قبرس شمالی هم‌تراز با دانشگاه‌های برتر در اروپا و آمریکا است.

اگر تصمیم به تحصیل در قبرس شمالی گرفتید، این نوید را می‌دهیم که شما بر لبه سکوی پرتاب به دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی قرار گرفته‌اید و در حین تحصیل و یا پس از فارغ التحصیل شدن می‌توانید وارد دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی شوید و همچنین می‌توانید پس از فارغ التحصیلی با در دست داشتن مدرک تحصیلی خود در سراسر جهان مشغول به کار شوید.

علاوه بر تحصیل در دانشگاه، شرایط تحصیلی برای دانش آموزان هم در کیفیت مطلوب است. اگر همراه با خانواده به قبرس شمالی مهاجرت کرده‌اید و فرزند شما دانش آموز است، باید بگوییم که اصلا نگران آموزش و تحصیل فرزند خود نباشید.

علاوه بر اینکه هزینه‌های تحصیل برای دانش آموزان رایگان است، آموزش مطابق استانداردهای اروپا می‌باشد. در یک نگاه کلی می‌توان گفت که تحصیل در قبرس شمالی می‌تواند آینده‌ی روشنی را برای شما و فرزندانتان رقم بزند.

اکنون از زبان مردم ساکن قبرس شمالی می‌شنویم:

نظر ساره پس از 1 سال تحصیل در قبرس شمالی

در این 1 سال گذشته، من آرامش زیادی را تجربه کردم. مردمان بومی قبرس شمالی بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. امنیت بالایی که در این کشور وجود دارد، باعث شده من تمرکز بیشتری روی تحصیل داشته باشم.

نظر پویان پس از 2 سال تحصیل در قبرس شمالی

از اینکه در دانشگاه بین المللی تحصیل می‌کنم اما هزینه‌ای به میزان شهریه‌ی دانشگاه در آمریکا و اروپا نمیپردازم، بسیار خوشحالم. سطح کیفی آموزش در اینجا بسیار بالا است.

نظر نیاز پس از 1 سال تحصیل در قبرس شمالی

من به عنوان یک دانشجو، از اینکه می‌توانم 20 ساعت در هفته کار کنم و ایام تعطیلات تابستانی را نیز تمام وقت کار کم، راضی هستم. با توجه به اینکه من یک دختر هستم، برایم مهم است که هم در محیط کار و هم در محیط دانشگاه امنیت کامل دارم.

نظر مهران پس از 8 ماه تحصیل در قبرس شمالی

دوستان، حرف من درباره‌ی دانشگاه این کشور نیست. اگر می‌خواهید از نظر تحصیلی اقدام به مهاجرت به قبرس شمالی کنید، دقت کنید که با توجه به بودجه‌ی شما، کدام شهر و دانشگاه مناسب است. برخی از شهرها مانند لانگ بیچ، منطقه‌ای توریستی و لوکس محسوب می‌شود. اصلا به درد زندگی دانشجویی نمی‌خورد.

نظر زهرا پس از فارغ التحصیلی و 1 سال زندگی در قبرس شمالی

من در ایران، رشته‌ی پرستاری دانشگاه آزاد قبول شدم. با حساب و کتابی که انجام دادم متوجه شدم با مبلغ کمی بالاتر از آن، می‌توانم در قبرس شمالی و در سطح کیفی بین المللی درس بخوانم. پس از فارغ التحصیلی تصمیم گرفتم در اینجا بمانم. روزهای سخت هم داشتم، اما در کل الان بسیار از تصمیمی که گرفتم راضی هستم.

نظرات مردم در مورد قبرس شمالی
شرایط تحصیل در قبرس شمالی

نظر مردم درباره شرایط کار در قبرس شمالی

موقعیت کاری و یافتن شغل مناسب برای افرادی که مهاجرت می‌کنند، از فاکتورهای مهمی است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. این موضوع چه برای افرادی که برای تحصیل آمده‌اند، چه کسانی که برای زندگی و کار کردن به قبرس شمالی مهاجرت کرده‌اند، اهمیت دارد.

دانشجویان برای تأمین مخارج تحصیل و زندگی و سایر افراد، برای تأمین هزینه‌های زندگی خود نیاز به داشتن شغلی پردرآمد و مناسب هستند. اگر شما در برخی از رشته‌های تخصصی، مهارت و تجربه‌ی کافی داشته باشید، مهم‌تر این که به زبان انگلیسی و ترکی تسلط داشته باشید، می‌توانیم بگوییم که به سرعت شغل مورد نظر خود را با میزان حقوق دریافتی مطلوب، خواهید یافت.

اکنون از زبان مردم ساکن قبرس شمالی می‌شنویم:

نظر اکبر پس از 3 سال کار در قبرس شمالی

اگر می‌خوهید به قبرس شمالی بیایید تا کار کنید و برای خانواده در ایران پول ارسال کنید، توصیه‌های من را جدی بگیرید. قبرس شمالی گرچه یک کشور در حال پیشرفت است، اما کشور جهان اول و پیشرفته‌ای محسوب نمی‌شود.

قبل از اینکه اقدام به مهاجرت کاری به قبرس شمالی کنید، به دقت میزان درآمد و مخارجتان را حساب و کتاب کنید، زیرا درست است که قبرس شمالی به نسبت سایر کشورهای دنیا، کشور نسبتا ارزانی است، اما نسبت به کشور خودمان ایران، هزینه‌ی زندگی بالاتر است.

نظر الهام درباره کار در قبرس شمالی

من با خیال اینکه چون به زبان ترکی مسلط هستم به راحتی در قبرس شمالی زندگی و کار می‌کنم به این کشور سفر کردم. در کمال تعجب متوجه شدم در حقیقت حیاتی‌تر از زبان ترکی، تسلط به زبان انگلیسی است.

بیشتر مردم قبرس شمالی مهاجر هستند و زبان شناخته شده‌ی اصلی در میان همه، انگلیسی است.

نظرات مردم در مورد قبرس شمالی
شرایط کار در قبرس شمالی

نظرات مردم درباره خرید ملک در قبرس شمالی

خیلی از افراد تصمیم دارند که از طریق خرید ملک در قبرس شمالی که نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، به این کشور مهاجرت کنند. برای آن‌ها مهم است بدانند که آیا تصمیمشان درست است یا خیر. زیرا قرار است که سرمایه‌ی بسیاری را در این مسیر قرار دهند.

دسته‌ی دیگری از افراد هم وجود دارند که تصمیم می‌گیرند پیش از خرید ملک، چند سالی، خانه‌ای اجاره کرده و در صورت داشتن رضایت از شرایط، نسبت به خرید ملک اقدام کنند. هر یک از مواردی که گفته شد مزیت‌های خاص خودش را دارد، اما در مجموع می‌توان گفت که خرید ملک در قبرس شمالی در بازه‌ی زمانیِ چند ساله، سود زیادی را در بر خواهد داشت.

به دلیل رشد و توسعه‌ی مهاجرت و به دنبال آن توسعه‌ی ساخت و ساز، قیمت ملک در قبرس شمالی افزایش چشمگیری خواهد داشت. در نتیجه، نباید این فرصت طلایی را از دست داد.

اکنون از زبان مردم ساکن قبرس شمالی می‌شنویم:

نظر ساسان درباره سرمایه گذاری در قبرس شمالی

از نظر من قبرس شمالی استانداردهای مورد نظرم برای زندگی ایده‌آل رو نداشت. به همین دلیل با بررسی‌ها متوجه شدم که گرچه نمی‌خواهم در این کشور زندگی کنم، اما برای سرمایه گذاری یک موقعیت فوق العاده است.

این کار را انجام دادم بسیار راضی هستم. توصیه می‌کنم این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

نظر رضا پس از 5 سال زندگی در قبرس شمالی

سالی که ما به قبرس آمدیم با قیمت بسیار مناسب خانه خریدیم. اما حالا به اقتضای پیشرفت همه جانبه‌ی  این کشور، اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، دست بجنبانید. زیرا قیمت خانه در قبرس شمالی هم در حال افزایش است.

نظرات مردم در مورد قبرس شمالی
خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

نتیجه گیری

استفاده از نظرات مردم در مورد قبرس شمالی و تجربیاتشان از زندگی در این کشور، می‌تواند مسیر شما را در خصوص مهاجرت، کوتاه‌تر کند. قطعا افراد در هنگام مهاجرت، تجربه‌های مشترکی هم خواهند داشت.

دانستن بسیاری از مسائل، باعث می‌شود تا شما هنگام مواجه شدن با آن‌ها عاقلانه‌تر و صحیح‌تر برخورد کنید. در نگاه کلی، می‌توان گفت که استفاده از نظرات مردم در مورد قبرس شمالی و شنیدن تجربیات آن‌ها باعث می‌شود تا شما هوشمندانه‌تر در مسیر مهاجرت قدم برداشته و لحظات لذت بخشی را در قبرس شمالی، به همراه خانواده‌ی خود تجربه کنید.

در صورتی که تصمیم به مهاجرت به این سرزمین رویایی را دارید، می‌توانید اطلاعات کامل را در مورد سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی، تحصیل و همچنین کاریابی در این کشور از کارشناسان هلدینگ ادلیا دریافت کنید.

مشاوره‌های این مجموعه رایگان است. برای ارتباط با کارشناسان ما با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس :  905338742205+

نظرات مردم در مورد قبرس شمالی
مناظر زیبای قبرس شمالی

خدمات شرکت ادلیا

هلدینگ ادلیا متشکل از کارشناسان خبره و حرفه‌ای در زمینه‌ی مهاجرت به قبرس شمالی از طرق مختلف است. سابقه‌ی درخشان این شرکت در زمینه‌ی خدمات مهاجرتی، اعتبار این شرکت را نمایان می‌سازد. در همین راستا، چنانچه نیاز به مشاوره‌ی دقیق و حرفه‌ای در هر یک از زمینه‌های زیر داشتید، با کارشناسان ما در تماس باشید:

اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی

اگر شما نمی‌دانید با توجه به شرایطی که دارید، کدام روش دریافت اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی مناسبتان است، کارشناسان ادلیا می‌توانند بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند. با ما در تماس باشید.

living-in-northern-cyprus

خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از بهترین و سودآورترین نوع سرمایه گذاری، خرید ملک در قبرس شمالی است. کارشناسان ما با بررسی نیاز، بودجه و شرایط دلخواه شما، بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کرده و در تمامی مراحل خرید خانه در قبرس شمالی، همراه و یاور شما خواهند بود.

buying-a-villa-in-north-cyprus

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی، پیشنهادی هوشمندانه برای افرادی است که نه تنها قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، بلکه از این طریق می‌توانند درآمد ارزی داشته و یا برای تعطیلات خود و خانواده‌شان موقعیت بسیار مناسبی را فراهم کنند.

هلدینگ ادلیا، بهترین ویلاهای قبرس شمالی را با توجه به شرایط شما، در اختیارتان قرار می‌دهد.

studying-in-northern-cyprus

تحصیل در قبرس شمالی

اگر تمایل دارید در دانشگاه‌های بین المللی مانند آمریکایی و اروپایی تحصیل کنید ولی هزینه‌ی کمتری بپردازید، تحصیل در قبرس شمالی را به شما پیشنهاد می‎‌کنیم. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های عالی کشور قبرس شمالی، کارشناسان ادلیا در کنار شما هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.