تحصیل در مدارس قبرس شمالی چه شرایطی دارد

  • 2 سال پیش
  • 0

تحصیل در مدارس قبرس شمالی یکی از اصلی ترین مسائلی است که ذهن افرادی که به همراه فرزندان خود قصد مهاجرت به این کشور دارند را به خود مشغول کرده است. به جرأت می توان گفت که تحصیل در این کشور فرصتی طلایی برای دانش آموزان بوده و همچون دروازه ای برای ورود به دیگر کشورها محسوب می شود.

سولاتی از قبیل این که چرا تحصیل در مدارس قبرس شمالی توصیه می شود؟ چه شرایطی برای تحصیل در این کشور وجود دارد؟ چند نوع مدرسه در قبرس شمالی وجود دارد؟ مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس قبرس شمالی کدامند؟ و بسیاری از سولات دیگر از سوی متقاضیانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، مطرح می شود. پاسخ به سولات خود را می توانید به صورت خلاصه در این مطلب مطالعه نمایید.

تحصیل در مدارس قبرس شمالی
آموزش در قبرس شمالی

سیستم و نظام آموزش در قبرس شمالی با نظام آموزشی آمریکا وجه اشتراکات بسیاری دارد. مهم ترین فاکتوری که می توان بدان اشاره کرد این است که فرزندان شما بدون نیاز به ویزای قبرس شمالی می تواند در این کشور تحصیل کند. علاوه بر موارد مذکور، هزینه های مرتبط با تحصیل و زندگی در قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای همسایه کمتر است.

شرکت مهاجرتی ادلیا با بهره مندی از کارشناسان و وکیلان مجرب و همچنین داشتن بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه در کلیه امور مهاجرت به قبرس، سالانه تعداد زیادی از متقاضیان را در مسیر مهاجرت تا رسیدن به مقصد همراهی کرده است. برای کسب اطلاعات بیش تر و همچنین دریافت مشاوره جهت سرمایه گذاری در قبرس شمالی ، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین خرید ملک در قبرس شمالی می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان ادلیا در ارتباط باشید.

شماره تماس : 905338742205+

چرا تحصیل در مدارس قبرس

کیفیت آموزش مدارس قبرس شمالی در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده‌ است. در مدارس بین المللی قبرس شمالی معمولا از معلمانی باتجربه بهره می برند. دلایل بسیاری برای تحصیل در مدارس این سرزمین وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود

_ سیستم آموزشی به زبان انگلیسی با کیفیت بالا منطبق با استانداردهای بین المللی

_ تعلیم و آموزش مبنی بر سیستم اعتباری آمریکا

_ بهره مندی از معلمان با تجربه

_ ارائه امکانات و تجهیزات بروز آموزشی

_ شهریه متوسط و مقرون به صرفه

_ در اختیار قرار دادن امکانات عالی جهت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی

_ بهره مندی از اسکان در محوطه مدارس شبانه روزی

_ یادگیری زبان های دیگر چون ترکی، آلمانی و… همزمان با تحصیل

شرایط لازم برای تحصیل در مدارس قبرس شمالی

تحصیل در مدارس قبرس شمالی
آموزش در قبرس شمالی

پیش از این که برای ثبت نام در مدارس قبرس اقدام نمایید، بهتر است شرایط لازم را به طور کامل بدانید. یکی از مهم ترین شرایط برای تحصیل و ثبت نام در مدارس قبرس انجام واکسیناسیون برای دانش آموزان است. انجام واکسیناسیون زیر امری ضروری است. والدین در هنگام ثبت نام در مدارس بایستی اصل کارت واکسیناسیون و یا کپی آن را به مدرسه ارائه دهند.

فلج اطفال، دیفتری، کزاز، سیاه‌سرفه (DTP) یا (DTaP)، هپاتیت B، هموفیلوس آنفلوانزا نوع b (Hib)، سرخک، اوریون، سرخجه (MMR)، مزدوج پنوموکوکی (PCV)، مزدوج مننگوکوک C مردان

انواع مدارس قبرس شمالی

انتخاب مدرسه ی مناسب برای عزیزانی که فرزندانتان قصد تحصیل در مدارس قبرس شمالی را دارند اهمیت بسیاری دارند. شما باید پیش از ثبت نام فرزند خود به طور کامل مدارس را بررسی کنید و متناسب با شرایط خود مناسب ترین نوع مدرسه را انتخاب کنید. در قبرس شمالی مدارس در سه دسته دولتی، غیر انتفاعی و شبانه روزی تقسیم بندی می شوند.

از نظر کیفیت آموزشی هر سه آن ها در یک سطح قرار می گیرند. سطح کیفیت آموزش درهر سه نوع مدارس بالا بودهو از بروز ترین امکانات برخورداند. جالب توجه است بدانید که مدارس دولتی این کشور از دوران ابتدایی تا متوسطه (دبیرستان) برای دانش آموزان بین المللی رایگان و اجباری است.

در مدارس دولتی آموزش به زبان ترکی و در مدارس غیرانتفاعی به زبان انگلیسی آموزش داده می شود. همانطور که اشاره شد، مدارس دولتی و غیرانتفاعی به لحاظ کیفیت آمزش در یک سطح قرار دارد. تنها تفاوتشان در پرداخت هزینه در مدار س غیر انتفاعی و بهره مندی از امکات رفاهی بیشتر در این نوع مدارس نسبت به نوع دولتی است. ضمن این که در مدارس غیر انتفاعی ساعات آموزشی و تنوع دروس بیش تر است.

مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس قبرس شمالی

تحصیل در مدارس قبرس شمالی
آموزش در قبرس شمالی

اسناد و مدارکی که برای ثبت نام بدان نیاز خواهید داشت به شرح زیر است:

_ فرم DDE11 (فرم درخواست جهت ثبت نام در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی)

_  ارائه گواهی تولد یا پاسپورت

_ اصل و کپی قبوض برای اثبات محل سکونت

_ کارت واکسیناسیون

_ 4 قطعه عکس

_  کارنامه اخیر مدرسه تأییدشده توسط وزارت آموزش‌ و پرورش

_ شهریه به میزان ۲۰۰ یورو

_ کپی پاسپورت یا کارت شناسایی والدین

بهترین مدارس قبرس شمالی کدامند

تحصیل در مدارس قبرس شمالی
آموزش در قبرس شمالی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مدارس قبرس شمالی در سه دسته دولتی، غیرانتفاعی و شبانه روزی به فعالیت مشغولند. شما متناسب با شرایط و امکانات خود می توانید فرزند خود را در یکی از این سه دسته مدارس ثبت نام کنید.  لیست مدارس بین المللی خصوصی در قبرس شمالی به شرح زیر می باشد.

_ مدرسه انگلیسی گیرنه (Bellapais)

_ دوغا کالج قبرس (Doğa Koleji)

_ کالج آمریکایی گیرنه Girne (گروه مدارس GAU)

_ کالج بریتانیایی نکات (Necat British College)

_ مدرسه فولی قبرس شمالی (Foley`s School)

در این بخش همانطور که ملاحظه نمودید چکیده ای از شرایط تحصیل در مدارس قبرس را مطرح کردیم. شما را با بهترین مدارس این کشور آشنا ساختیم. اگر تصمیم دارید فرزند خود را در مدارس این کشور ثبت نام کنید، توصیه می کنیم بیش از اقدام به ثبت نام کردن با مشاوران و کارشناسان ادلیا در ارتباط باشید و جزئیات مرتبط را از آن ها دریافت نمایید. همکاران ما در این مجموعه از طریق شماره تماس زیر پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.