تحصیل و آموزش به زبان انگلیسی در قبرس شمالی

  • 2 سال پیش
  • 0

کمتر کسی را می توان یافت که نام جزیره ی جادویی قبرس شمالی را نشنیده باشد. این جزیره دارای آب و هوای فوق العاده، تاریخ غنی، میراث فرهنگی و آموزش عالی با کیفیت است. امروزه در قبرس شمالی دانشگاه های زیادی وجود دارد که تقریباً صد هزار دانشجو از کشورهای مختلف در آن ها تحصیل می کنند و این تعداد هر ساله به سرعت در حال افزایش است.

 آموزش زبان انگلیسی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

از آنجایی که برای دانشجویان خارجی تحصیل و آموزش به زبان انگلیسی در قبرس شمالی انجام می شود، متقاضیان باید به این زبان در سطح متوسط صحبت کنند. روند آموزشی در قبرس شمالی به شما این امکان را می دهد که با سیستم آموزشی غرب آشنا شوید که جنبه های مثبت زیادی دارد. دانشگاه ها ارتباط نزدیکی با دانشگاه های انگلستان، آلمان، فرانسه، لهستان و غیره دارند. تمامی دانشگاه های قبرس شمالی توسط وزارت آموزش ترکیه معتبر بوده و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده اند.

شرکت مهاجرتی ادلیا از ابتدای کار که همان مرحله اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی است تا مرحله ی دریافت اقامت قبرس شمالی همراه متقاضیان است. کارشناسان این مجموعه با داشتن تجربه ی کافی در امور مرتبط با تحصیل دانشجویان را در مسیر تحصیل در قبرس شمالی ، اخذ ویزای کاری، ثبت شرکت و خرید ملک به صورت نقد و تمام اقساط راهنمایی می کنند. برای ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

چرا تحصیل در قبرس شمالی

 آموزش زبان انگلیسی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

کلیه دانشگاه های قبرس شمالی به زبان های انگلیسی و ترکی آموزش می دهند. کل فرآیند آموزشی در بالاترین سطح سازماندهی شده است. دانشجویان خارجی حق دارند در اوقات فراغت خود کار کنند. بسیاری از دانشجویان از این مزیت برای کسب تجربه ارتباط با افراد مختلف جزیره قبرس و کسب درآمد از هزینه ها استفاده می کنند.

مزایای تحصیل در قبرس شمالی برای دانشجویان خارجی:

_ تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی بر اساس استانداردهای مدرن اروپایی ساخته شده است، بنابراین این یک فرصت عالی برای دریافت آموزش پیشرفته با قیمت مناسب است.

_ مدارک دانشگاهی قبرس شمالی توسط کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است، بنابراین پس از آموزش می توانید به راحتی در یک شرکت بین المللی کار کنید.

_ انتخاب گسترده ای از تخصص ها در دانشگاه ها، که به شما امکان می دهد تحصیلات عالی مورد نظر را دریافت کنید.

_ قبرس یک جزیره توریستی امن است، بنابراین هیچ مشکلی برای زندگی در اینجا وجود نخواهد داشت.

_ اتباع کشورهای دیگر در قبرس شمالی به زبان انگلیسی تحصیل می کنند، بنابراین این یک فرصت عالی برای بهبود مهارت های زبان خارجی آنها است و بنابراین در هر کشوری در جهان احساس راحتی می کنند.

تحصیلات عالی در قبرس شمالی کوله باری از فرصت ها برای خارجی ها است، زیرا فارغ التحصیلان دانشگاه های قبرس مدارکی را دریافت می کنند که در سراسر جهان اعتبار دارد و فرصت استخدام در شرکت ها و سازمان های بین المللی پیشرو را فراهم می آورد. در مورد مزایای آموزش عالی در قبرس می توان کلمات زیادی نوشت. اما ما سعی کردیم مهمترین جزئیاتی را که به شما در انتخاب دانشگاه و کشور محل تحصیل کمک می کند و به شما امتیاز می دهد برجسته کنیم.

تحصیل به زبان انگلیسی در قبرس شمالی چه شرایطی دارد؟

پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور مستلزم رعایت شرایط پذیرش می باشد. هر دانشگاه، بسته به کشور محل اقامت، نیاز به اجرای مراحل قبل از پذیرش دارد. باید لیست کامل مدارک، شرایط پذیرش در دانشکده مورد نظر، تاریخ تشکیل پرونده و … را بدانید، موسسات آموزش عالی در قبرس نیز در این مورد مستثنی نیستند. دانشجویان خارجی برای تحصیل 2 بار در سال پذیرفته می شوند. ثبت نام اصلی دانشجویان در پاییز انجام می شود. متقاضیان غیر مقیم می توانند مستقیماً با دانشگاه تماس بگیرند. یا این که از کارشناسان شرکت ادلیا بخواهید تا برای تحصیل در قبرس شمالی مشاوره بدهند.

شماره تماس : 905338742205+

تحصیل به زبان انگلیسی در قبرس شمالی نیازمند چه مدارکی است؟

مدارک ویزای دانشجویی

مدارک مورد نیاز:

_ اصل پاسپورت

_ یک فرم درخواست که به درستی پر شده باشد.

_ 4 عکس با اندازه 2.5 x 2.5 اینچ / پس زمینه سفید / 80٪ پوشش صورت

_ چاپ اصلی صورتحسابهای بانکی برای 15 روز یا 1 ماه. کپی کارت اعتباری پذیرفته نمی شود.

اسناد مالی:
_ صورت حساب بانکی (باید MEA Apostle) با مهر و امضای بانک باید وجود داشته باشد.

_ گواهی بانکی و تعهدنامه)

_ حداقل موجودی 5 کمبود (حساب دانشجویی)

_ نامه پذیرش از دانشگاه قبرس شمالی.

_ اکسپت کار در صورت وجود شکاف موجود است

_ بلیط برگشت تایید شده (برنامه سفر)

_ PCC (باید رسولی از MEA باشد)

_ اگر فرد از کشوری غیر از وطن خود درخواست می دهد، باید مجوز اقامت معتبر خود یا هر مدرکی که ثابت می کند به طور قانونی در آن کشور اقامت دارد را نیز ارائه دهد.

معرفی دانشگاه های تراز اول قبرس شمالی

اسم دانشگاهنوع دانشگاهمیانگین شهریه سالانه دانشگاه
دانشگاه بین المللی قبرسغیرانتفاعی5/843 یورو
دانشگاه مدیترانه شرقیدولتی8/251 الی 21/198 دلار
دانشگاه گیرنهدولتی5600 یورو
دانشگاه اروپایی لفکهغیرانتفاعی5/75 یورو
دانشگاه آمریکایی گیرنهغیرانتفاعی4500 الی 8000 یورو

کدام دانشگاه های قبرس شمالی برای تحصیل به زبان انگلیسی بورسیه می دهند؟

 آموزش زبان انگلیسی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

یکی از نقاط قوت تحصیل و آموزش زبان انگلیسی در قبرس شمالی در دانشگاه ها ارائه بورسیه به دانشجویان است. لازم به ذکر است که دریافت یا عدم دریافت بورسیه به طور مسنقیم به سطح تحصیلی دانشجو ارتباط دارد. قطعا دانشجویانی که عملکرد بهتری به لحاظ علمی دارند، می توانند ۵۰ درصد شهریه دانشگاه را تخفیف بگیرند. بسته به شرایط دانشجو و سطح نمرات در طی تحصیل امکان تمدید بورسیه وجود دارد.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.