خانه با قیمت مناسب در قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 1

از ساده ترین و سریع ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت در هر کشور خرید ملک و سرمایه گذاری در آن کشور است. کشور قبرس شمالی هم از شرایط مشابهی برخوردار است. قیمت ملک در شهرهای مختلف قبرس شمالی متفاوت است.

اگر به دنبال خانه با قیمت مناسب در قبرس شمالی هستید، کارشناسان هلدینگ ادلیا می توانند متناسب با بودجه شما خانه هایی را به شما معرفی کنند که در عین بهرهمندی از تجهیزات، مدرن و لوکس بودن، از نظر اقتصادی نیز متناسب با بودجه باشد. هر کشوری برای خرید ملک توسط مهاجران دارای شرایط منحصر به فرد خودش است. قبرس شمالی هم مستثنی از این امر نبوده و خرید خانه در این کشور بر اساس شرایط خاصی امکان پذیر است که در ادامه بدان اشاره خواهد شد.

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی
مناظر زیبای قبرس شمالی

جزیره خوش آب و هوای قبرس شمالی با داشتن جمعیتی کمتر از 500 هزار نفر در سال های اخیر به مقصدی ایده آل برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تبدیل شده است. سرمایه گذاران بسیاری از سراسر دنیا جهت بهره بردن از مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی می آیند.

هلدینگ ادلیا آماده است تا همراه عزیزانی باش که قصد دارند در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی قدم بگذارند. این مجموعه بیش از 15 سال است که به صورت حرفه ای در زمینه مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری، تحصیل و کار فعالیت می کند. هلدینگ ادلیا در این مسیر پروژه های موفقی را ثبت رسانده و سالانه تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور را همراهی می کند.

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی
خرید ملک در قبرس شمالی

این مجموعه پروژه های متعددی را برای فروش ارائه کرده است. این پروژه ها شامل مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و شهرک های ویلایی می باشند که توسط بهترین معماران طراحی شده و در بالاترین کیفیت به اجرا در آمده اند. آپارتمان های مسکونی که توسط این مجموعه برای فروش ارائه می شوند، از کلیه امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردارند. واحد ها در طرح ها و متراژ های متعددی موجود هستند. کلیه واحدها نوساز و کلید نخورده هستند. در این بخش ما سعی می کنیم برخی از واحدهایی که آماده فروش هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورت تمایل به خرید و نیاز به مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: 905338742205

چرا خرید آپارتمان در قبرس شمالی

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی
خرید ملک در قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی از مزایای مختلفی برخوردار است که در ادامه به دو مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

_ افزایش و رشد سالانه قیمت ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس شمالی سالانه به میزان 5 تا 12 درصد رشد دارد. این رشد چشم گیر بیش تر شامل واحدهای پیش فروش شده است. علاوه بر این افزایش روز افزون توریست در این کشور و تقاضای خرید ملک موجب افزایش قیمت ملک در شهرهای مختلف قبرس شمالی می شود.

_ سهولت در ثبت سند و دریافت اقامت قبرس شمالی

جالب است بدانید که روند اداری و مراحل ثبت خرید ملک در قبرس شمالی بسیار آسان است. بدین صورت که مشتری می تواند تنها با پرداخت 30 درصد از کل هزینه، ملک را به نام خودش ثبت کند. این روند در مدت زمان کوتاه (دوهفته) انجام می پذیرد.

شرایط خرید ملک در قبرس

همانطور که پیش تر بدان اشاره کردیم، به دلیل توسعه رفاه در قبرس شمالی، شما می توانید ملک مورد نظر را با قیمتی مناسب خریداری کنید. بسته به شهر و منطقه ای که شما نسبت به خرید ملک اقدام می کنید، متفاوت است. شما برای خرید ملک در قبرس شمالی نیازی به اخذ ویزا نخواهید داشت. در نتیحه پس از ورودتان به قبرس ویزای فرودگاهی به شما تعلق می گیرد. یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید خانه در قبرس این است که شما سابقه کیفری در هیج نداشته باشید.

عامل دیگری که باید در ارتباط با خرید ملک در این کشور بدانید، متراژ ملک مورد نظر است. حداکثر متراژی که برای خرید ملک می توانید در نظر بگیرید، 1338 مترمربع است، اما در مواردی که ملکی که قصد خریدش را دارید، به فرد غیر قبرسی تعلق داشته باشید، محدودیتی برای شما در انتخاب متراژ ملک وجود نخواهد داشت. بعد از این که ملک خود را انتخاب کردید بایستی در انجمن شهرداری درخواستتان را ثبت نمایید. ثبت درخواست تا تأیید آن ممکن است 6 ماه زمان نیاز داشته باشد. همجنین باید بدانید که هر فرد تنها می تواند یک ملک در قبرس شمالی خریداری کند و امکان خرید دو ملک برای هر خانواده امکان پذیر نیست.

میانگین قیمت خرید خانه ارزان در قبرس شمالی

پیش تر اشاره کردیم که قیمت ملک در قبرس شمالی بسته به شهر و منطقه ای که در آن ملک واقع شده، متفاوت است. خرید ملک در مناطق ساحلی ار ۴۰هزار پوند برای آپارتمان و ۸۰ هزار پوند برای ویلا آغاز می شود. آپارتمان ها و پنت هاوس های مجلل با بهترین شرایط با قیمت حداکثر۵۰۰ هزار پوند انگلیس و ویلاهای بسیار شیک تا ۲۵۰ هزار پوند که در مقایسه با قیمتهای املاک مشابه در سایر نقاط جهان بسیار کمتر است.

تلفن تماس: 905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “خانه با قیمت مناسب در قبرس شمالی”

  • بهتا

    سپاس از این اطلاعات خوب

    پاسخ

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.