خرید خانه ارزان در بهترین شهرهای قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0

جزیره قبرس شمالی با داشتن آب و هوای مدیترانه ای و جمعیتی کمتر از 500 هزار تفر، مقصدی مناسب برای مهاجرینی است که قصد سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم در کشوری امن و در حال توسعه را دارند. در سال های اخیر سرمایه گذاران از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه جهت خرید ملک در قبرس شمالی به این کشور آمده اند.

خرید خانه ارزان در قبرس
مناظر شهری قبرس شمالی

در قبرس شمالی شما می توانید انواع مختلف ساختمان ها از آپارتمان هایی با متراژ پایین گرفته تا خانه های ویلایی لوکس که از امکانی مانند استخر و سایر تجهیزات برخوردارند با قیمت های متفاوت را بیابید. تنوع در قیمت و تجهیزات ساختمان ها به متقاضیان این امکان را می دهد تا متناسب با بودجه ی خود، صاحب بهترین و بروز ترین ملک در این کشور شوند. اگر به دنبال خرید خانه ارزان در قبرس هستید یا این که می خواهید خانه ای لوکس در بهترین لوکیشن داشته باشید می توانید این موضوع را به کارشناسان هلدینگ ادلیا بسپارید.

شرکت ادلیا قبرس شمالی، بیش از 15 سال است که در این کشور، در زمینه های مختلف مهاجرت به قبرس شمالی فعالیت می کند. مدیریت این مجموعه، در طی سالهای فعالیت، تمام تلاش خود را انجام داده تا به عنوان امین شما در زمینه مهاجرت به قبرس، بهترین روش و گزینه ممکن را پیش روی شما بگذارد. در مورد امر مهمی مثل خرید ملک در قبرس شمالی، این مجموعه نه تنها به دنبال این هستند که املاک را منطبق بر بودجه شما مرتب و بهترین گزینه های ممکن را پیش روی شما بگذارند، بلکه همواره به این اندیشیده اند که چطور سود بلند مدت را برای کاربر فراهم کنند.

شماره تماس: ۹۰۵۳۹۱۴۰۱۱۰۲+

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی

خرید خانه ارزان در قبرس
مناظر شهری قبرس شمالی

افرادی که قصد مهاجرت و زندگی در قبرس شمالی را دارند اغلب این سوال را می پرسند که بهترین مکان برای خرید یا ساخت خانه در قبرس شمالی کجاست. جاذبه های زندگی در جمهوری ترک قبرس شمالی چند وجهی است. مردم قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای همسایه شادتر، صمیمانه تر، کمتر استرس تر و سالم تر هستند.

بهترین مکان برای زندگی در قبرس شمالی کدام است؟

بهترین مکان برای زندگی مهاجران مکانی است که از هر نظر آن ها احساس راحت تری داشته باشند. این تقریباً در همه جای این جزیره وجود دارد، اما در ادامه ما آن را بر اساس منطقه جغرافیایی محدود کنیم.

لفکوشا (نیکوزیا)

لفکوشا یا همان نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی است. در پایتخت، سیاستمداران کارهای دولتی خود را انجام می دهند و تمام ساختمان های اصلی مرتبط با آن در اینجا هستند. گذرگاه های مرزی خط سبز در متهان و کاخ لدا امکان دسترسی از شمال به جنوب را به راحتی فراهم می کند. بسیاری از معروف ترین برندهای قبرس شمالی، فروشگاه‌های شاخص خود را در لفکوشا دارند. بازارهای محلی، صنایع دستی و  هنری نیز در این شهر وجود دارد.

مسلماً نیکوزیا به خصوص در مناطق بیرونی آن کمی ارزان تر از زندگی در یک شهر ساحلی است. خرید یا اجاره ملک در نیکوزیا ارزان تر است و بازده سرمایه‌گذاری کمی کمتر از فاماگوستا یا گیرنه است.

گیرنه (کیرنیا)

خرید خانه ارزان در قبرس
مناظر شهری قبرس شمالی

شهر گیرنه بین مهاجرانی که در اینجا زندگی می کنند بسیار محبوب است. مطمئناً یک کانون است. بسیاری از رستوران ها، کافه ها، سوپرمارکت ها به‌ویژه برای تامین تجارت مهاجران و گردشگران راه اندازی شده اند. ارزش املاک و مستغلات به دلیل خط ساحلی چشمگیر و جاذبه های توریستی، چشمه های معدنی، کازینوها، تفریحات شبانه و هتل های مجلل، در اینجا اهمیت بیشتری دارد.

ماگوشا (فاماگوستا)

ماگوشا یا فاماگوستا دارای دیدنی ترین سواحل طبیعی در جزیره قبرس است، شن های طلایی رنگ سواحل این منطقه زبانزد است. مناطق اسکله و کارپاز فاماگوستا سرشار از حیات وحش است، پرندگانی که از آفریقا، اروپای شرقی و خاورمیانه مهاجرت می‌کنند در مسیر غرب و بازگشت در اینجا استراحت می‌کنند. لاک پشت های دریایی و الاغ های فاماگوستا، زیبایی طبیعی دست نخورده ای برای کشف دارد. مکان های تاریخی زیادی نیز وجود دارد که قدمت آنها به قرن ها پیش از تاریخ قبرس باز می گردد. این خط ساحلی نسبتا نزدیک است (کوتاه ترین نقطه 153 کیلومتر) که رو به اردن، اسرائیل و ایران است و در بین گردشگران برای تعطیلات آخر هفته نیز محبوب است. قیمت خانه در این منطقه بسیار خوب و مناسب است و فرصت سرمایه گذاری در ملک به سرعت در حال رشد است.

اسکله

اسکله یک مقصد گردشگری محبوب در قبرس شمالی است. مردمانش مهربان، خونگرم و مشتاق رویدادهای فرهنگی و هنری هستند. مردم محلی و توریستها به طور یکسان تا صبح در پارک شهرداری اسکله بیدار می مانند و موسیقی زنده می خوانند و روزهای خوب قبرس شمالی را به یاد می آورند.

یکی از فاکتورهای مهمی که پیش از خرید خانه در قبرس شمالی باید در نظر داشته باشید این است که بهترین شهرهای قبرس شمالی بای زندگی کدامند؟ برای این موضوع شما ابتدا بایستی شهرهای مهم قبرس شمالی را به خوبی بشناسید.

اخذ اقامت دائم قبرس شمالی با خرید ملک

همانطور که می دانید یکی از سریع ترین راههایی که می توان با آن اقامت دائم کشور را دریافت کرده خرید ملک و سرمایه گذاری در آن کشور است. جزیره قبرس شمالی نیز مستثنی از این امر نیست. شما می توانید با خرید خانه در قبرس شمالی اقامت این کشور را دریافت نمایید. حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان خانه ای ایده آل متناسب با بودجه مورد نظر انتخاب کرد؟ قطعا شما به تنهایی از عهده ی این موضوع برنخواهید آمد. از این رو نیاز است که این کار را به کاردانش بسپارید و از مشاوران و وکیلان با تجربه و مجرب بهره ببرید. در ادامه ی مطالب اطلاعاتی که بدان نیازخواهید داشت را شرح خواهیم داد.

هزینه های خرید خانه در قبرس شمالی

از فاکتورهای مهم برای خرید خانه در قبرس شمالی ، هزینه های مرتبط با آن است. باید بدانید که اگر قصد مهاجرت از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی ملکی با حداقل ارزش ۱۲۵۰۰۰ یورو یا بیشتر خریداری نمایید. نحوه پرداخت آن هم بدین صورت است که زمان عقد قرارداد یک سوم از کل مبلغ خانه را پرداخت نمایید. ماباقی هزینه ها را نیز هنگام تحویل بایستی پرداخت کنید.

قیمت ملک در مناطق مختلف قبرس شمالی متفاوت است. در مناطق ساحلی قیمت ها تقریبا از ۲۰۰۰۰ پوند برای یک واحد آپارتمان و ۶۲۰۰۰ پوند برای یک خانه ویلایی آغاز می شود. قیمت های مطرح شده بسیار کمتر از قیمت ملک های مشابه در سایر نقاط جهان است.

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی

اگر تمایل خرید خانه ارزان در قبرس شمالی را دارید یا این که قصد دارید خانه ای مدرن و بروز در بهترین مناطق قبرس شمالی با مناسب ترین قیمت خریداری کنید، باید این کار را به شرکت های فروش ملک در قبرس شمالی بسپارید. در واقع باید بدانید که بهترین روش جهت کسب اطلاعات دقیق و صحیح، یافتن مشاور و کارشناسانی قابل اعتماد و مجرب و کارآزموده است. کارشناسان و وکیلان شرکت مهاجرتی ادلیا آماده اند تا در مسیر مهاجرت و سرمایه گذاری همراه متقاضبان گرامی باشند.

کارشناسان فروش ملک مجموعه ادلیا پس از انتقال اطلاعات به صورت صحیح و صادقانه، شما را جهت خرید ملک راهنمایی می کند. بعد از آن اطلاعات دقیق درمورد انواع ملک و شرکت­ های سازنده، مجتمع­  های مسکونی و بهترین شهرهای قبرس شمالی متناسب با روحیات و شرایط کاری شما و این که کدام پروژه برای شما و نسبت به بودجه شما بهترین انتخاب است، اطلاعات دقیق را منتقل می کنند.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات از کارشناسان با شماره ی زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: ۹۰۵۳۹۱۴۰۱۱۰۲+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.