دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی کدامند

  • 1 سال پیش
  • 0

در سال های اخیر تعداد زیادی از دانشجویان برای تحصیل به کشورهای اروپایی و غیره مهاجرت می کنند. این یک تصمیم بسیار مهم است که در آینده روی زندگی شما تأثیر می گذارد و باید با دقت انتخاب شود. بنابراین، انتخاب کشور مناسب برای تحصیل ممکن است اولین قدم صحیح شما قبل از تصمیم گیری در مورد دانشگاه باشد. یک کشور می تواند دارای عناصر مختلفی باشد که در کنار هم تجربه تحصیلی شما را می سازد. بسیاری از دانشجویان تحصیل در قبرس شمالی را به دلیل امکانات و شرایط منحصر به فردی که دارد، انتخاب می کنند. حال در این بخش قصد داریم بررسی کنیم که دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی کدامند؟

دانشگاه مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

تحصیل در قبرس شمالی

دانشگاه مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

جالب توجه است بدانید که دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های برتر در قبرس شمالی نیازی به اخذ ویزای تحصیلی ندارند. قبرس شمالی از کشورهایی است که در سال های اخیر به سرعت در حال توسعه بوده و از این رو می تواند مقصدی مناسب برای دانشجویان خارجی به ویژه جوانان ایرانی قرار گیرد. علاوه بر این هزینه های تحصیل در قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین تر بوده و مهم تر از این نیازی به ارائه ی مدرک زبان مانند تافل و آیلتس به دانشگاه وجود ندارد.

شرکت مهاجرتی ادلیا از کارشناسان و مشاوران متخصص و با تجربه ای برای مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس شمالی بهره برده است. سالانه تعداد زیادی از دانشجویان توسط آزانس مهاجرتی ادلیا در معتبرترین دانشگاه های قبرس شمالی مشغول به تحصیل می شوند. شما می توانید برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلی ادلیا با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس : 905338742205+

 تحصیل رایگان در قبرس شمالی

دانشگاه مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

قبرس شمالی به عنوان یکی از مقاصد جهان شناخته شده است که به دانشجویان بین المللی این فرصت را می دهد که با هزینه های تحصیلی بسیار مقرون به صرفه مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند و بودجه تحصیل در خارج از کشور را به حداقل برساند!

اکثر دانشگاه‌های قبرس شمالی 50 درصد بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند که اکثر مدارک تحصیلی را در مقایسه با سایر دانشگاه‌های اروپا مقرون به صرفه می‌کند. هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف کشور و برنامه ثبت نام شده متفاوت است.

چرا باید در دانشگاه‌ های قبرس شمالی تحصیل کرد

دانشگاه مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

_ دانشگاه های قبرس شمالی در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده اند. دانشگاه ها حتی از اکثر دانشگاه های سایر نقاط اروپا بهتر هستند.

_ دانشگاه‌های قبرس شمالی برای آموزش با کیفیت در استانداردهای بین‌المللی به زبان انگلیسی شناخته شده‌اند. دانشجویان بین المللی این فرصت را دارند که از اعضای هیئت علمی واجد شرایط در استانداردهای بین المللی بهره مند شوند.

_ آموزش در قبرس شمالی مطابق با سیستم اعتباری آمریکا است. بسیاری از مدرسان آنها حتی اهل ایالات متحده هستند.

_ شهریه مقرون به صرفه و هزینه های زندگی متوسط. هزینه های تحصیل نسبت به اکثر نقاط اروپا متوسط ​​و ارزان تر است.

_ استاندارد کلاس جهانی آموزش با امکانات عالی برای فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی.

_ اسکان استاندارد کلاس جهانی است و هم در محوطه دانشگاه و هم در اطراف شهر در دسترس است.

معرفی برخی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی

نام دانشگاهرنکینگ اروپارنکینگ جهانی
دانشگاه تکنولوژی قبرس۹۰۷۲۹۱۷
دانشگاه آمریکایی گیرنه۱۲۷۱۴۷۴۳
دانشگاه اروپایی لفکه۱۸۴۱۶۳۶۲
دانشگاه خاور نزدیک۸۴۳۱۶۵۹
دانشگاه بین‌المللی قبرس۱۲۷۷۵۰۵۶
دانشگاه مدیترانه شرقی۵۹۱۱۹۳۲

زندگی خوابگاه دانشگاه‌های برتر قبرس شمالی

دانشگاه مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

بسته به علایق و بودجه ی هر دانشجو شرایط زندگی دانشجویی متفاوت است. عمدتا دانشجویان خارجی ترجیح می دهند تا در دو سال اول تحیل در این کشور، در خوابگاه های دانشگاه اقامت داشته باشند. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. در درجه اول این که دسترسی آن ها به دانشگاه آسان تر خواهد بود. از نظر اقتصادی نیازی به هزینه رفت و آمد به دانشگاه نخواهند داشت. در نتیجه از نظر اقتصادی برای آن ها مقرون به صرفه خواهد بود. سالن های اقامت برای دانشجویان فرصت های فوق العاده ای را فراهم می آورد تا با سایر همکلاسی های خود آشنا شوند. به علاوه امکان استفاده از تجهیزات ورزشی داخلی و خارجی برایشان فراهم می آید.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.