دریافت ویزای قبرس شمالی

  • 2 سال پیش
  • 0

جمهوری قبرس شمالی کشوری جزیره‌ای است که در شرق مدیترانه واقع شده و دارای تاریخ و بناهای زیادی برای ارائه است، از سواحل زیبای آفتابی گرفته تا مکان‌های تاریخی بیشمار و خرابه‌های باستانی پراکنده در اطراف جزیره متعدد است. بسته به ملیتی که دارید، اگر قصد به مهاجرت به قبرس شمالی را دارید یا این که می خواهید به این کشور سفر کنید، نیاز به دریافت ویزای قبرس شمالی دارید.

ویزای قبرس شمالی
انواع ویزا قبرس

در میان کشورهای مختلف، قبرس شمالی از کشورهایی است که اخذ ویزای آن ساده و سریع است. انواع مختلف ویزای قبرس شمالی کدامند؟ چه شرایطی برای درخواست ویزا وجود دارد؟ قوانین دریافت ویزا قبرس شمالی کدامند؟ چقدر بودجه برای دریافت ویزا مورد نیاز است؟

جالب توجه است بدانید که برای ایرانیان در یافت ویزای کاری و تحصیلی نیازی ندارند که به سفارت قبرس شمالی مراجعه نمایند. رزرو و تهیه بلیط کافی است و هنگام رسیدن به مقصد، افسر مهاجرت ویزای فرودگاهی را در پاسپورت شما ثبت خواهد کرد. این مقاله راهنمای دریافت ویزای قبرس شمالی است. همراه ما در این بخش باشید.

شرکت ادلیا با داشتن بیش از 15 سال تجربه در امور مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ انواع ویزا توانسته تعداد زیادی از متقاضیان را به کشور قبرس شمالی بفرستد. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت ویزای قبرس شمالی و همچنین خرید ملک در قبرس شمالی به صورت نقد و تمام اقساط، با کارشناسان مجرب شرکت ادلیا از طریق شماره زیر در تماس باشید.

شماره تماس : 905338742205+

ویزای قبرس شمالی
نقشه قبرس شمالی

اخذ ویزای قبرس شمالی

ویزای قبرس شمالی
پرچم قبرس شمالی

جمهوری ترک قبرس شمالی سومین جزیره بزرگ در شرق مدیترانه است. نیکوزیا، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. جمهوری ترک جزیره قبرس شمالی فقط توسط کشور ترکیه به رسمیت شناخته‌شده و این جزیره از طریق یک منطقه حائل به دو قسمت جداگانه تقسیم می‌شود. با این‌حال، جمهوری ترک قبرس شمالی همچنان از فرصت‌های سرگرمی فراوانی برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان، برخوردار است.

افرادی که قصد سفر به قبرس شمالی را دارند، نیاز به اخذ ویزا به همراه مدارک مورد نیاز سفر خود را دارند. بعد از این که مدارکشان کامل شد، مورد بررسی قرار گرفته و بعد از اعتبار سنجی و تأئید، برایشان به مدت زمان 180 روز ویزا صادر می شود. متقاضیان با در دست داشتن این ویزا می توانند حداکثر 90 روز در این کشور بمانند.

افسران مهاجرت ویزای قبرس شمالی مسافران را بررسی کرده و سپس بعد از تأئید شدن، مهر می کنند. توجه به این نکته ضروری است که کسانی که به این کشور عزیمت می کنند، نباید از ویزای خود برای اهداف غیر از نوع ویزا استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر ویزای توریستی دریافت می کنید، نباید کار کنید، این خلاف قانون بوده و موجب نقض ویزای شما خواهد شد.

انواع مختلف ویزای قبرس شمالی

ویزای قبرس به دسته های زیر تقسیم می شود:

_ ویزاهای کوتاه مدت، برای اقامت کمتر از 90 روز

_ ویزاهای طولانی مدت، برای اقامت بیش از 90 روز

ویزای قبرس شمالی
مناظر قبرس شمالی

ویزا کوتاه مدت قبرس شمالی

ویزای کوتاه مدت قبرس به عنوان ویزای مسافرتی یا توریستی نیز شناخته می شود. آنها معمولاً برای ورود چندگانه صادر می شوند و به دارنده اجازه می دهند تا در مجموع تا 90 روز در یک دوره 180 روزه در قبرس بماند.

همچنین ویزاهای چند بار ورود کوتاه مدت برای قبرس وجود دارد که حداکثر تا یک سال صادر می شود. آنها فقط برای خارجی هایی در دسترس هستند که دلیل موجهی برای سفر به قبرس اغلب دارند (مثلاً سفرهای کاری). در موارد خاص، برخی می توانند ویزای کوتاه مدت قبرس را دریافت کنند که تا پنج سال اعتبار دارد.

ویزا بلند مدت قبرس شمالی

ویزای اقامت طولانی قبرس برای اتباع غیر اتحادیه اروپا که می خواهند با هدف اقامت طولانی مدت (بیش از 90 روز) وارد قبرس شوند صادر می شود. این شامل:

_ ویزا کاری

_ ویزا تحصیلی

ویزای قبرس شمالی
مناظر شهری قبرس شمالی

شرط درخواست ویزا قبرس شمالی

در مرحله ی اول شما بایستی درخواستتان را به همراه مدارک لازم ارسال نمایید. مدارک و درخواست‌ شما اید نمایندگی های دیپلماتیک در کشور محل اقامت شما ارائه خواهد شد. ضروری است توجه داشته باشید درخواست ویزا متناسب با کشور محل اقامت شما و نوع ویزایی که نیاز دار ممکن است تغییر کند.

مدارک درخواست ویزا

_ گذرنامه با حداقل دو صفحه خالی و حداقل ۹۰ روز اعتبار پس از پایان سفر + کپی صفحه اول، شامل اطلاعات شخصی و ویزای قبلی (در صورت اخذ)

_ فرم درخواست تکمیل و امضاشده به همراه یک عکس بیومتریک رنگی که در ۶ ماه اخیر گرفته شده است.

_ بلیت های دوطرفه (برای اثبات سفر شما)

_ جزئیات حساب بانکی که ثابت می‌کند مسافر می‌تواند به‌اندازه کافی هزینه سفر خود را تأمین کند (حدودا ۸۰ میلیون تومان)

_ مدارک شغلی در قالب اسناد تأییدشده مانند نامه ای از کارفرما، گواهی دانشجویی، مدارک ثبت‌نام در دانشگاه یا نشان دادن صندوق های بازنشستگی

_ جزئیات محل اقامت از طریق دعوت‌نامه یا واچر رزرو هتل در طول اقامت

_ مدارکی مانند: نامه پذیرش از دانشگاه، دعوت نامه و… (بسته به نوع ویزای شما)

 قوانین دریافت ویزا قبرس

درخواست ویزا باید به سفارت جمهوری ترکیه در قبرس شمالی یا نمایندگی دیپلماتیک ارائه شود.

توصیه می‌شود درخواست‌ها را حداقل یک ماه قبل از تاریخ سفر خود ارسال کنید. ویزا در سه روز صادر می‌شود.

اسناد باید به زبان انگلیسی توسط یک مترجم رسمی مجاز توسط وزارت دادگستری ترجمه شود.

شهروندان سوریه، نیجریه و ارمنستان، باید شخصاً کارهای ویزای خود را انجام دهند.

شهروندان سایر کشورها می‌توانند ویزای خود را در مرز، توسط افسران مهاجرت دریافت کنند. بااین‌حال، شرایط ورود بسته به ملیت متقاضیان متفاوت است.

پروازهای قبرس شمالی از ترکیه انجام می شوند. بنابراین، مسافران بسته به ملیت مبدأ ممکن است به ویزای ترانزیت از جمهوری ترکیه نیاز داشته باشند.

برآورد هزینه مورد نیاز ویزا قبرس

ویزای قبرس شمالی
هزینه های ویزا قبرس

دریافت ویزا قبرس برای ایرانیا ن هزینه ای را در بر نمی گیرد. اما هزینه های جانبی متعددی را شامل می شود که حداقل هزینه مبلغی به میزان 127 دلار مورد نیاز است. این هزینه ها شامل بیمه و مالیات و سایر فرم ها می باشد.

شرکت ادلیا با بهره مندی از کارشناسان با تجربه در امور مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ انواع ویزا توانسته تعداد زیادی از متقاضیان را به کشور قبرس شمالی بفرستد. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت ویزای قبرس شمالی و همچنین خرید ملک به صورت نقد و تمام اقساط و سرمایه گذاری در قبرس شمالی ، با کارشناسان مجرب شرکت ادلیا از طریق شماره زیر در تماس باشید.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.