رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی کدامند؟

  • 2 سال پیش
  • 0

به عنوان یکی از مقاصد برتر برای دانشجویانی که قصد تحصیل در اروپا را دارند،قبرس دارای یک پایگاه مستحکم در بخش آموزش بین المللی می باشد. رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی بسیار متنوع هستند و افراد می توانند در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند. مقصدی که یک مسیر شغلی مقتدری در شرکت های رویایی و ایده آلشان که انتظارش را داشته اند.

رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

مهم تر از همه امکان اخذ اقامت از طریق تحصیل در این کشور وجود دارد. دانشجویان برای تحصیل در قبرس شمالی نیازی به ارائه ی مدرک زبان انگلیسی نخواهند داشت. در یک نگاه کلی می توان گفت که جزیره ی قبرس شمالی، کشوری در حال توسعه و در عین حال امنی است که امروزه به مقصد بسیاری از خارجی ها برای تحصیل و مهاجرت تبدیل شده است.

شرکت مهاجرتی ادلیا سال های زیادی را در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت به قبرس شمالی فعالیت کرده و دارای کارنامه ای درخشان است. کارشناسان این مجموعه با داشتن تجربه و تخصص کافی در این موضوع آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند. شما می توانید برای دریافت مشاوره ی تحصیلی، خرید ملک در قبرس شمالی به صورت تمام اقساط و یا نقد، اخذ ویزای کاری در قبرس شمالی و کلیه امور مربوط به مهارجرت به این کشور هم اکنون تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

آشنایی با تحصیل در قبرس شمالی

رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

امروزه قبرس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز آموزش و تحقیقات است. دولت این کشور به طور مستمر در موسسات آموزشی سرمایه گذاری می کند تا دانشجویان بین المللی بیشتری را جذب کند. این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر متقاضیان خارجی برای تحصیل در این کشور به میزان چشمگیری رشد کنند.

شما  برای تحصیل در قبرس شمالی نیازی به ارائه ی مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل نخواهید داشت. تحصیل در این کشور معمولا به زبان ترکی و انگلیسی بوده است. وجود دانشگاه هایی چون دانشگاه آمریکایی گیرنه، دانشگاه بین المللی قبرس، دانشگاه خاور نزدیک و دانشگاه مدیترانه شرقی که دارای رنکینگ جهانی هستند موجب جذب دانشجو از سراسر کشورهای همسایه شده است.

چرا تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی

رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

کشور قبرس، جزیره محبوب دریای مدیترانه است. سالانه تعداد کثیری از دانشجویان بین المللی قبرس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. دلایل بسیاری برای این موضوع وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

_ دانشگاه های قبرس آموزشی با کیفیت بالا با شهریه مقرون به صرفه نسبت به چندین کشور دیگر ارائه می دهند.

_ شما می توانید بدون ارائه ی مدرک  آیلتس در قبرس تحصیل کنید. معمولاً کشورهای خارج از کشور برای اثبات تسلط به زبان انگلیسی شرط آیلتس دارند. اما خبر خوب این است که شما می توانید بدون امتحان آیلتس در قبرس پذیرش بگیرید.

_ مدارک تحصیلی اخذ شده از موسسات آموزش عالی در قبرس در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

_ موسسات آموزش عالی در قبرس دارای کتابخانه های با استاندارد بالا، سالن های مطالعه و دفاتر کمک دانشجویی هستند.

_ شهروندان قبرس به خاطر مهمان نوازی و طبیعت دوستانه خود شناخته شده اند. به هر کجای جزیره که بروید فضای گرم و آرامش بخشی را احساس خواهید کرد.

_ دانشجویان از نقاط مختلف جهان برای تحصیلات عالی خود به قبرس مهاجرت می کنند. بنابراین این کشور دارای ترکیبی از مردم از فرهنگ های مختلف است. شما یک تجربه تحصیلی منحصر به فرد بین این دانشجویان در قبرس به دست خواهید آورد.

_ امکان تحصیل رایگان در قبرس شمالی وجود دارد. بورسیه های تحصیلی متعددی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود که تا 40 درصد از هزینه های تحصیل را پوشش می دهد. اگر موفق به اخذ بورسیه تحصیلی شوید، مدرک بین المللی را با بودجه بسیار کم دریافت خواهید کرد.

_ همچنین می توانید پس از تحصیل در قبرس مجوز کار دریافت کنید. فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان وجود دارد که بتوانند شغل خود را در قبرس ایجاد کنند.

بررسی وضعیت تحصیل در دانشگاه‌های برتر قبرس شمالی

رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی
تحصیل در قبرس شمالی

جزیره ی قبرس همانند دروازه ای است که ورود به اروپا را برای متقاصیان تسهیل می کند. اکنون سوالی که پیش می آید این است که این امر چگونه میسر خواهد شد؟ بدین صورت که شما با در دست داشتن مدرک تحصیلی خود می توانید در کشورهای اروپایی و همچنین ترکیه مشغول به کار شوید. همچنین شما می توانید از طریق تحصیل در قبرس شمالی به این کشور مهاجرت کرده و اقامت دائم دریافت نمایید.

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های برتر قبرس شمالی

دانشگاه های قبرس هر سال در 2 پذیرش اصلی در سپتامبر و فوریه دانشجویان بین المللی می پذیرند. سعی کنید حداقل 3 تا 6 ماه قبل از شروع ترم خود درخواست دهید.

برای درخواست دانشگاه، به برخی از مدارک نیاز دارید. هر دانشگاه بسته به دوره، مجموعه های مختلفی از مدارک را درخواست می کند. با این حال، برخی از اسناد رایج عبارتند از:

_ مدرک دبیرستان سطح O و A یا معادل آن

_ کپی پاسپورت اسکن شده

_ مدرک لیسانس (در صورت درخواست برای کارشناسی ارشد)

_ ریز نمرات لیسانس (در صورت درخواست برای کارشناسی ارشد)

_ مدرک کارشناسی ارشد (در صورت درخواست برای برنامه های P.h.D)

_ رونوشت کارشناسی ارشد (در صورت درخواست برای برنامه های P.h.D)

_ پیشنهاد پایان نامه (در صورت درخواست برای برنامه های P.h.D)

_ توصیه نامه (در صورت نیاز)

_ بیانیه هدف (در صورت لزوم)

_ اختیاری: آخرین CV یا رزومه

_ اختیاری: گواهی مهارت انگلیسی (IELTS، TOEFL، PTE)

بورسیه تحصیلی از دانشگاه های برتر قبرس شمالی امکان پذیر است؟

دانشگاه های قبرس طرح های بورسیه تحصیلی مختلفی را به نفع دانشجویان خارجی ارائه می دهند. دانشجویانی که واجد شرایط هستند به سادگی می تواند بورسیه تحصیلی دریافت نمایند. معافیت در هزینه تحصیل نیز از 10 تا 20٪ ارائه می شود که به نفع دانشجویان خواهد بود. این یک مزیت عالی برای دانشجویان خارجی خواهد بود و با حداقل هزینه امکان تحصیل برایشان فراهم خواهد آمد. دو نوع بورسیه در برخی از دانشگاه های قبرس وجود دارد.

_ بورسیه تحصیلی کامل و بورسیه تحصیلی جزئی

رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی

دوره های مختلفی در هر رشته تحصیلی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. این دوره ها می توانند در هر سطح تحصیلات عالی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انتخاب شوند. مدرک تحصیلی اخذ شده از دانشگاه قبرس در سراسر جهان بدون توجه به رشته ای که انتخاب می کنید معتبر است. برخی از دوره های محبوب عبارتند از:

_ رشته پرستاری

_ رشته دندانپزشکی

_ رشته پزشکی

_ رشته حقوق

_ رشته هتلداری و گردشگری

_ رشته داروسازی

_ رشته MBA

_ رشته های مهندسی

در بخشی که گذشت به طور خلاصه در مورد تحصیل و رشته های دانشگاهی در قبرس شمالی صحبت کردیم. اگر تصمیم دارید تا به این کشور از طریق تحصیل به این کشور مهاجرت کنید باید با مشاوران تحصیل در قبرس شمالی در ارتباط باشید. ارتباط با با کارشناسان تحصیلی شرکت ادلیا از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است:

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.