آیا مهاجرت به قبرس شمالی ویزا می خواهد ؟

  • 2 سال پیش
  • 0

آیا مهاجرت به قبرس شمالی ویزا می خواهد؟ مهاجرت به هر کشوری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات کافی در ارتباط با مقصد مورد نظر است. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که پیش از مهاجرت کردن به هر کشوری باید در مورد آن اطلاعات کافی کسب کنید، نحوه ی اخذ ویزای آن کشور است.

عزیزانی قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، باید بدانید که آیا قبرس شمالی ویزا می خواهد؟ از چه راهی باید برای دریافت اخذ ویزا اقدام کرد؟ دریافت ویزا چه شرایط و قوانینی دارد؟ این ها سوالاتی هستند که فرد هنگام مهاجرت کردن باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشد. جزیره ی قبرس شمالی جزو کشورهایی است که دریافت ویزای آن به راحتی و به سرعت امکان پذیر است.

قبرس شمالی ویزا می خواهد
اخذ ویزا قبرس شمالی

آیا مهاجرت به قبرس شمالی ویزا می خواهد ؟

جالب است بدانید که شما برای مهاجرت به قبرس شمالی تنها به ویزای فرودگاهی نیاز خواهید داشت. مهم تر از همه این که ایرانیان برای دریافت هرنوع ویزا اعم از ویزای کاری، تحصیلی و سایر ویزاها نیازی ندارند تا به سفارت مراجعه کنند. آن ها می توانند تنها با داشتن بلیط در دست خود، با ثبت ویزای فرودگاهی توسط افسر مهاجرت وارد این سرزمین شوند. در این بخش شما را با انواع ویزا، شرایط و قوانین دریافت ویزای قبرس شمالی آشنا خواهیم ساخت.

قبرس شمالی ویزا می خواهد
مناظر زیبای قبرس شمالی

شرکت ادلیا ادلیا بیش از پانزده سال است که در امور مهاجرت و اخذ انواع ویزای کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری در قبرس شمالی فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. مجموعه ادلیا در طی سال های فعالیت خود توانسته تعداد زیادی از کسانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، به مقصد برساند. افرادی که تمایل به دریافت ویزا و یا قصد خرید ملک به صورت تمام اقساط و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان از کارشناسان مجرب و با تجربه بهره ببرید. ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی ادلیا از طریق شماره زیر امکان پذیر می باشد:

شماره تماس : 905338742205+

شرایط و قوانین دریافت ویزای قبرس شمالی

قبرس شمالی ویزا می خواهد
مناظر زیبای قبرس شمالی

هر کشوری قوانین خاص خود را در خصوص دریافت اخذ ویزا دارد. برخی از قوانین و شرایط دریافت ویزای قبرس شمالی به شرح زیر است:

_ درخواست ویزا باید به سفارت جمهوری ترکیه قبرس شمالی یا نمایندگی دیپلماتیک ارسال شود.

_ توصیه می شود حداقل یک ماه قبل از تاریخ سفر خود درخواست خود را ارسال کنید، زیرا درخواست ویزا در سه روز به منقضی می شود.

_ اتباع سوریه، نیجریه و ارمنستان موظفند درخواست ویزای خود را شخصاً بررسی کنند.

_ شهروندان سایر کشورها می توانند ویزای خود را در مرز توسط افسران مهاجرت دریافت کنند. با این حال، شرایط ورود بسته به ملیت دارندگان پاسپورت متفاوت است.

_ پروازها به قبرس شمالی از ترکیه انجام می شود. بنابراین، مسافران ممکن است بسته به ملیت مبدا خود به ویزای ترانزیت جمهوری ترکیه نیاز داشته باشند.

_ شهروندان ترکیه در صورتی که گذرنامه آنها دارای مهر ورود یا خروج از جمهوری ترک قبرس شمالی باشد ممکن است برای دریافت ویزای یونان با مشکل مواجه شوند. بنابراین ممکن است سفر با کارت ملی توصیه شود.

آشنایی با انواع ویزای قبرس شمالی

برای ورود به قبرس شمالی یا همان (جمهوری ترک قبرس) دو نوع ویزای بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد. متناسب به درخواست و هدف و همچنین میزان تردد و ورود فرد به قبرس شمالی ویزاهای مختلفی صادر می شود.

ویزای قبرس شمالی در دو دسته ویزاهای کوتاه مدت و ویزاهای بلند مدت دسته بندی می شوند.

ویزای بلند مدت قبرس شمالی

کسانی که درخواست ویزای بلند مدت می کنند، امکان اقامت طولانی مدت و همچنین ورود چندگانه برایشان فراهم می خواهد آمد.

دریافت ویزای کاری در قبرس شمالی

قبرس شمالی ویزا می خواهد
اخذ ویزای کاری در قبرس شمالی

کسانی که دارای مجوز، مطابق با قانون مجوز کار دارند، می توانند ویزای کاری به مدت یک ماه دریافت نمایند. سایر شهروندانی که ساکن کشورهای جهان سوم هستند و قصد آغاز فعالیت در قبرس شمالی را دارند، با داشتن بودجه کافی می توانند جهت دریافت ویزای یک ماه اقدام نمایند.

ویزای کوتاه مدت قبرس شمالی

همانطور که از نامش مشخص است، ویزای کوتاه مدت برای اقامت در مدت زمان کوتاه، در بازه زمانی کمتر از سه ماه صادر می شود. در این نوع ویزا مسافر متناسب با هدف از ورود به قبرس شمالی و مشخص ساختن زمان اقامتش در خواست ویزا می کند.

دریافت ویزای دانشجویی در قبرس شمالی

قبرس شمالی ویزا می خواهد
اخذ ویزای دانشجویی در قبرس شمالی

دانشجویانی که قصد تحصیل در قبرس شمالی را دارند، بر اساس قوانین جدید اداره مهاجرت، برای درخواست ویزا باید در وبسایت اداره مهاجرت ثبت نام کند. لینک وبسایت در ادامه برای دسترسی سریع شما عزیزان قرار داده خواهد شد:

icisleri.gov.ct.tr

مراحل ثبت نام و دریافت ویزا از طریق این سایت کار بسیار ساده است. کافی است به بخش ویزا دانشجویی سایت کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و ثبت نام را انجام دهید. سپس کدی را دریافت خواهید کرد که در بسیاری از ادارات بدان نیاز خواهید داشت.

ویزای دانشجویی قبرس شمالی چیست؟

ویزای دانشجویی قبرس شمالی یک مجوز ورودی است که به دانشجوها اجازه می‌دهد تا به منظور تحصیل در این کشور وارد شوند. این ویزا برای دوره‌های تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا صادر می‌شود و دانشجوها می‌توانند با آن به مدت مشخصی در کشور مقیم شوند و در مراکز آموزشی موردنظرشان تحصیل کنند. این ویزا معمولاً توسط سفارت یا کنسولگری قبرس شمالی در کشور مبدا صادر می‌شود و در صورت تمدید نیازمند مراجعه به مراجع مربوطه در داخل کشور می‌باشد.

دریافت ویزای دانشجویی قبرس شمالی معمولاً نیازمند ارائه مدارک مختلفی است که شامل پذیرش تحصیلی از یک مرکز آموزشی معتبر در قبرس شمالی، ارائه مدارک تحصیلی قبلی، مدارک مالی و اثبات میزان درآمد برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل در کشور می‌شود. همچنین، ممکن است برخی از مراکز آموزشی درخواست‌های اضافی نیز داشته باشند. با توجه به اهمیت ویزای دانشجویی در ورود به کشور و شروع تحصیلات، دانشجویان توصیه می‌شوند تا به دقت مدارک موردنیاز را آماده کرده و از توصیه‌های مراجع مربوطه پیروی کنند تا فرآیند دریافت ویزا به سرعت و بدون مشکل انجام شود.

دریافت ویزای توریستی در قبرس شمالی

قبرس شمالی ویزا می خواهد
اخذ ویزای توریستی قبرس شمالی

ویزای توریستی مناسب کسانی است که قصد اقامت کوتاه به مدت یک تا سه ماهه دارند. شما با رزو کردن هتل و یا سوئیت می توانید اقامت یک ماهخ قبرس شمالی را دریافت کنید. به علاوه اگر ثابت کنید که برای اقامت خود مبلغی را پرداخت کرده اید، امکان افزایش ویزا تا 90 روز امکان پذیر خواهد بود.

هزینه دریافت ویزای قبرس شمالی چقدر است؟

قبرس شمالی ویزا می خواهد
مناظر زیبای قبرس شمالی

برای دریافت ویزای قبرس شمالی شما ملزم به پرداخت هزینه هایی خواهید بود. این در برابر هزینه های اخذ ویزا برای سایر کشورها مبلغی ناچیز است. هزینه درخواست ویزای قبرس شمالی 125 دلار است.

در این بخش سعی شد تا به سوالات متداول شما درباره ویزای قبرس شمالی پاسخ داده شود و اطلاعات کافی درباره مهاجرت و زندگی در این منطقه ارائه شود. به طور قطع، دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان متخصص در زمینه مهاجرت می‌تواند به مهاجرین عزیز و گرامی کمک بسیاری کند. اگر تمایل به دریافت ویزا یا قصد خرید ملک به صورت اقساطی و یا سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی دارید، توصیه می‌شود از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب و با تجربه شرکت مهاجرتی ادلیا استفاده کنید. ارتباط با کارشناسان این شرکت از طریق شماره تماس زیر قابل انجام است.

شماره تماس : 905338742205+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.