رایج ترین مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی کدامند؟

  • 2 سال پیش
  • 0

سرمایه گذاری و خرید ملک در هر کشور ضمن داشتن مزایا و منافع مختلف برای سرمایه گذار، مشکلاتی را نیز به همراه خواهد داشت. متقابلا آشنایی و داشتن دانش و اطلاعات لازم در این زمینه می تواند میزان مشکلات پیش رو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

با توجه به این که مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک رو به افزایش است، افراد از مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی غافل شوند. در این مطلب به بررسی برخی از رایج ترین مشکلات خرید ملک خواهیم پرداخت. توصیه می کنیم تا آخر این بخش همراه ما باشید.

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی
خرید خانه در قبرس شمالی

رایج ترین مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی

چرا مهاجرت به قبرس شمالی در سال های اخیز افزایش یافته است؟ شرایط خرید ملک در قبرس شمالی چیست؟ مراحل خرید ملک در قبرس شمالی کدامند؟ رایج ترین مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی چیست و غیره از سوالاتی هستند که افراد تمایل دارند پیش از اقدام، اطلاعاتی را در ارتباط با آن ها دریافت نمایند.

اولین مهم ترین فاکتور برای افرادی که قصد اخذ اقامت ازطریق خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند، مشاوره با مجموعه و کارشناسانی است که تجربه و تخصص کافی را در امور مهاجرت و خرید ملک در قبرس را داشته باشند. شرکت ادلیا دارای مجموعه ای از کارشناسانی است که به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه خرید ملک، سرمایه گذاری و کلیه امور مهاجرتی در قبرس شمالی فعالیت می کنند. جهت دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت ملک، شرایط خرید به صورت نقد و تمام اقساط، تحصیل رایگان در قبرس شمالی و همچنین دریافت ویزای کاری در این کشور از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان شرکت ادلیا ارتباط برقرار نمایید.

شماره تماس : 905338742205+

مهاجرت به قبرس شمالی

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی
مهاجرت به قبرس شمالی

این روزها کشور قبرس شمالی گزینه ای مناسب برای مهاجرت کردن می باشد. کشور قبرس شمالی جزو سه جزیره برتر دریای مدیترانه است که توجه اروپایی ها و سایر کشورهای همسایه را برای زندگی کردن به خود جلب کرده است.

خرید ملک در قبرس شمالی

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی
خرید خانه در قبرس شمالی

سریع ترین و ساده ترین راه های اخذ ویزا و اقامت دائم هر کشور، خرید ملک و سرمایه گذاری است. جالب توجه است بگوییم که خرید ملک یکی از راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی است و از این طریق می توان برای اخذ اقامت دائم در این کشور اقدام کرد. به همین دلیل یکی از روش های محبوب مهاجرت به قبرس شمالی در میان ایرانیان شناخته شده است.

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی
خرید خانه در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی شرایط خاص خود را دارد و شما بایستی پیش از تصمیم به این کار از شرایط اولیه آن را بدانید. اولین فاکتور پیش از خرید ملک تأیید کامل سلامت جسمانی شما است. بدین صورت که شما باید آزمایش دهید و تأییدیه آن را ارائه دهید. دومین فاکتور نداشتن سابقه ی کیفری است. یعنی اگر شما سابقه ی کیفری در هر کشوری داشته باشید، مجاز به خرید ملک در قبرس شمالی نخواهید بود.

در گام بعدی بودجه شما برای خرید ملک است. خرید ملک در قبرس شمالی نیاز به سرمایه اولیه حداقل به مبلغ 125000 یورو می باشد. ابتدا در هنگامی که قرارداد شما عقد می شود، بایستی 30 درصد از کل مبلغ را پرداخت کنید. ماباقی مبلغ را می توانید در چند مرحله به صورت تسهیلات بانکی پرداخت نمایید. قیمت خانه در قبرس شمالی بسته به این که آپارتمان است یا ویلایی در هر منطقه از شهر متغییر بوده و در برخی از مناطق تا یک میلیون و دویست یورو هم می رسد.

لازم به ذکر است، کسانی که قصد دارند اقامت دائم قبرس شمالی را از طربق خرید ملک دریافت نمایند، نباید در بازه زمانی پنج ساله بیش از 80 روز از این کشور خارج شوند.

قیمت هر مترمربع خانه در قبرس شمالی

قیمت هر متر مربع خانه در برخی از شهرهای قبرس شمالی به شرح زیر است:

قیمت هر مترمربعشهر
1771 یورونیکوزیا
918 یوروگیرنه
2762 یورولیماسول
1575 یورولارکانا
1019 یوروفاماگوستا

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

مهم ترین و اصلی ترین مراحل برای خرید ملک در قبرس پس از داشتن شرایط اولیه، یافتن ملک در شهر مقصد با قیمت مناسب است. دست یابی به این موارد به تنهایی از عهده ی شما خارج است. چرا که شما نسبت به املاک و مناطق مناسب برای زندگی و همچنین قیمت ها اشراف ندارید. ضروری است که خرید ملک را حتما به وکیل و سازمان های مهاجرتی که به طور تخصصی در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی فعالیت می کنند، بسپارید.

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی
مناظر زیبای قبرس شمالی

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی

داشتن ملک و سرمایه مایه گذاری در قبرس شمالی با وجود داشتن مزایای مختلف، مشکلاتی را دارد. مشاوره با متخصصان و آگاهی از آن ها باعث شده تا خد امکان کمتر با آن ها مواجه شوید.

انواع سند ملک در قبرس شمالی

از اصلی ترین مشکلات خرید ملک در قبرس شالی وجود انواع مختلف سند ملک است. انواع مختلف آن را می توانید در مقاله ی انواع سند ملک و خانه در قبرس شمالی مطالعه نمایید.

وجود کمیسیون پنهان

سایر مشکلاتی که می توان بدان اشاره کرد، وجود کمیسیون های پنهان است که معمولا افراد از آن ها بی خبرند. کمیسیون های پنهان مذاکره بین یک نماینده یا واسطه و فروشنده مسلماً بزرگترین ایراد در هنگام خرید ملک در قبرس هستند. چنین کمیسیون ها می توانند از 5٪ تا 50٪ قیمت اصلی ملک یا بیشتر متغیر باشند.

بر اساس آن چه در این بخش شرح دادیم، بهترین راه حل برای کاهش مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی این است که کار را به کاردانش بسپارید. مشاوره با مجموعه و کارشناسانی که تجربه و تخصص کافی را در امور مهاجرت و  خرید ملک در قبرس راداشته باشند. شرکت ادلیا آماده است تا به کسانی که قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند خدمات صفر تا صد ارائه دهد. کارشناسان ما در این مجموعه در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود . چنانچه درمورد قیمت ملک، شرایط خرید به صورت نقد و تمام اقساط، تحصیل رایگان در قبرس شمالی و همچنین دریافت ویزای کاری در قبرس شمالی سوال و یا نیاز به مشاوره دارید، می توانید از طریق شماره تماس زیر ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان بهره ببرید:

شماره تماس : 905338742205+

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی
شهرهای قبرس شمالی
امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.