شرایط کار آرایشگری در قبرس شمالی – دستمزد و قوانین

  • 10 ماه پیش
  • 0

زیبایی و رسیدگی به ظاهر، از مو تا پوست، بدون محدودیت سن و جنسیت، برای همه‌ی افراد در اولویت‌های زندگی قرار دارد. این روتین به قدری مهم است که آرایشگران چه در داخل و چه در خارج از کشور، پر مشتری هستند.

هر روز هم شاخه‌های جدید، متدهای جدید و پیشرفت‌های بسیاری در این صنعت به وجود می‌آید، که آپدیت بودن را برای آرایشگران واجب کرده است.

بسیاری از آرایشگران، در داخل کشور شهرت خاص خود را در زمینه‌ی تخصصیشان دارند. تخصصی بودن کار، داشتن مهارت خاص و یا سابقه‌ی کار بالا باعث شده تا بسیاری از افراد به مهاجرت و گسترش کار خود در یک کشور دیگر فکر می‌کنند.

ما در این مقاله به بررسی شرایط، قوانین و چالش‌های شغل آرایشگری در قبرس شمالی خواهیم پرداخت.

تعریف آرایشگری

در ابتدا با یک تعریف کوتاه از شخص آرایشگر مبحثمان را شروع می‌کنیم. آرایشگر به فردی گفته می‌شود که خدماتی مانند کوتاهی مو، مدل دادن به مو ( ساده، مد روز، هنری )، خدمات رنگ مو، فر و یا صافی مو، آرایش صورت و… ارائه می‌کند.

همچنین برخی کارهای درمانی و هنری مثل خدمات درمانی مو، خدمات آرایش دائم و ناخن نیز در زمره‌ی حرفه‌ی آرایشگری قرار می‌گیرد.

hairdresser-in-northern-Cyprus-6

شرایط کار آرایشگری در قبرس شمالی

فعالیت در صنف آرایشگری در قبرس شمالی، منوط به دریافت مجوز حرفه‌ای از شورای ثبت آرایشگران قبرس شمالی است. این شورا زیر نظر وزارت انرژی، بازرگانی و صنعت کشور قبرس فعالیت می‌کند. شما باید در این شورا ثبت نام کرده و مدرک آن را دریافت نمایید.

شرایط کار آرایشگری در قبرس شمالی به اندازه‌ای خوب است که حتی در برخی موافق درآمد آن‌ها با مشاغلی مانند پزشکی و دبیری برابری می‌کند. چنانچه مدرک بین المللی مربوط به خدمات آرایش و درمانی پوست و مو را دریافت کنید، می‌توانید در سایر کشورها نیز فعالیت مجاز داشته باشید.

بازار کار آرایشگری در قبرس شمالی

برای افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را از طریق شغل آرایشگری دارند، همانند سایر مهاجرین، میزان درآمد بسیار اهمیت دارد. طبق بررسی‌ها و آمار به دست آمده، شغل آرایشگری در قبرس شمالی، نه تنها ثبات شغلی ایجاد می‌کند، بلکه بازار کاری بسیار عالی‌ای هم دارد.

استقبال مردم از خدمات آرایشی و درمانی در این کشور بسیار زیاد است و فرد آرایشگر ماهر، در این کشور می‌تواند زندگی نسبتا مرفه‌ی داشته باشد.

تخصص و مهارت شغل آرایشگری در قبرس شمالی

همانطور که قبل‌تر گفتیم، شاخه‌های آرایشگری در سال‌های اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است. از سوی دیگر قبرس شمالی که یک کشور در حال توسعه است و مورد توجه بسیاری از مهاجران در دنیا قرار گرفته، پتانسیل بهره بردن از آرایشگران متخصص و ماهر را دارد.

بنابراین شما در هر کدام از شاخه‌های آرایشگری که تخصص و مهارت کافی داشته باشید، می‌توانید بهترین درآمد را داشته باشید.

hairdresser-in-northern-Cyprus-5

درآمد کار آرایشگری در قبرس شمالی

درآمد، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای افرادی است که قصد مهاجرت کاری به قبرس شمالی را دارند.  نرخ خدمات آرایشگری در قبرس شمالی به نسبت ایران بسیار بالاتر است. به صورتی که درآمد روزانه‌ی یک آرایشگر در قبرس شمالی چندین برابر درآمد روزانه‌ی یک آرایشگر در ایران است.

درآمد آرایشگری در قبرس شمالی به پوند، دلار و لیر است.  حداقل میزان درآمد بر طبق قانون کار در قبرس شمالی حدود 16300 لیر ترکیه ( حدود 35 میلیون تومان ) است. میزان درآمد یک آرایشگر در قبرس شمالی می‌تواند تا 100-150 میلیون تومان و یا بیشتر هم برسد. بالاتر رفتن این مبلغ ارتباط مستقیم با مهارت و تخصص فرد آرایشگر دارد.

تعداد افراد ماهر در زمینه‌ی آرایشگری در کشور قبرس شمالی بسیار محدود است. بنابراین بهتر است بدانید که مشتریان شما به صورت تضمین شده متعلق به خودتان هستند.

هزینه راه اندازی آرایشگاه

برای راه اندازی آرایشگاه در قبرس شمالی نیز مانند سایر مشاغل هیچ جای نگرانی از لحاظ هزینه‌ها وجود ندارد. چرا بر اساس سیاست‌های دولتی این کشور، افرادی که تخصص کافی و تجربه دارند، پس از دریافت شهروندی به راحتی می‌توانند از تسهیلات و انواع وام‌ بهره برده و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند.

سخن پایانی

قبرس شمالی یک کشور در حال توسعه است و به طور کلی در تمامی مشاغل پتانسیل‌های بسیار خوبی دارند. در مورد مهاجرت به قبرس شمالی، اگر شما یک تخصص و یا مهارت داشته باشید، چه در آرایشگری و چه در هر زمینه‌ی دیگری، به راحتی می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

درآمد مشاغل خدماتی در این کشور به نسبت کارمندی و مشاغل اداری بالاتر است. پس از اینکه مشغول به کار شدید و 5 سال اقامت خود را در این کشور تمدید کردید، می‌توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید.

مزیت‌های زندگی در این سرزمین به میزانی بالا است که مهاجرت از روش‌های مختلف تحصیل در قبرس شمالی، سرمایه گذاری در قبرس شمالی، خرید ملک در قبرس شمالی و کار در قبرس شمالی بسیار رایج است.

hairdresser-in-northern-Cyprus-4

خدمات شرکت ادلیا

هلدینگ ادلیا دارای سال‌ها تجربه‌ی موفق در مورد مهاجرت به قبرس شمالی می‌باشد. ما در این مجموعه، آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص سوالات مهاجرتی به این کشور هستیم. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره‌ای حرفه‌ای درباره‌ی هر یک از روش‌های مهاجرتی زیر داشتید، با مشاوران ما در ادلیا تماس بگیرید:

اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی

اخذ اقامت قبرس شمالی از روش‌های مختلفی امکان پذیر است. برای اینکه بهترین روش اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی که متناسب با شرایط شما باشد را بیابید، می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ ادلیا در تماس باشید.

hairdresser-in-northern-Cyprus-3

خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از محبوب‌ترین، بهترین و سودآورترین روش‌ها برای مهاجرت و زندگی در قبرس شمالی، خرید ملک در این سرزمین است. ما در ادلیا، با بررسی نیازها و بودجه‌ی مالی شما، بهترین گزینه‌های موجود در این کشور را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین در تمامی مراحل خرید خانه در قبرس شمالی، همراهتان خواهیم بود.

خرید ویلا در قبرس شمالی

اگر می‌خواهید دوران استراحت و تعطیلات بی‌نظیری را کنار خانواده‌تان داشته باشید، بازنشسته شده‌اید و یا به دنبال به دست آوردن درآمد ارزی از طریق اجاره‌ی ویلا در قبرس شمالی هستید، ما خرید ویلا در قبرس شمالی، را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ما در شرکت ادلیا، بهترین ویلاهای موجود در قبرس شمالی را با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار می‌دهیم.

hairdresser-in-northern-Cyprus-2

تحصیل در قبرس شمالی

شما می‌توانید با تحصیل در قبرس شمالی  با هزینه‌ای بسیار کمتر از دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی، به همان کیفیت تدریس، ادامه‌ی تحصیل بدهید. کارشناسان ما در شرکت ادلیا، برای شما از بهترین دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی موجود در قبرس شمالی پذیرش می‌گیرند.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.