اینترنت در قبرس شمالی + لیست هزینه و کیفیت

  • 11 ماه پیش
  • 0

اینترنت، امروزه در جهان یکی از بسترهای حیاتی برای ارتباطات است. سرعت و امکاناتی که اینترنت ما دارد، در پیشرفت علم و کیفیت زندگیمان تاثیر مستقیم دارد.

در قبرس شمالی هم مانند سایر کشورها افراد برای ارتباط خود از اینترنت استفاده می‎کنند. بنابراین برای همه‌ی افرادف چه کسانی که ساکن قبرس شمالی شده‌اند و چه کسانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، دانستن سرعت اینترنت بسیار مهم و ضروری است.

همانطور که می‌دانید، برای مهاجرت به قبرس شمالی روش‌های مختلفی مانند، مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی، خرید ملک در قبرس شمالی، سرمایه گذاری و … وجود دارد.

در همه‌ حال، اگر قصد سفرو زندگی در این سرزمین را دارید، سرعت و امکانات اینترنت، تاثیری مستقیم بر زندگی شما خواهد داشت.

در ادامه به بررسی سرعت اینترنت در قبرس شمالی و هزینه‌های مرتبط با آن می‌پردازیم. با ادلیا همراه باشید.

اینترنت در قبرس شمالی

در قبرس شمالی هم، مانند ایران، سرعت اینترنت به اپراتور، بسته‌ی انتخابی، ساعات استفاده از اینترنت و … بستگی دارد.  به طور کلی می‌توان گفت که دسترسی به اینترنت در قبرس شمالی خوب و مناسب است. اکثریت افراد از اینترنت تلفن ثابت، اینترنت تلفن همراه و یا اتصال به wi-fi استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارائه دهندگان اینترنت در قبرس شمالی، Telecom، KKTC Telsim و Turkcell هستند. به طورمتوسط سرعت اینترنت در قبرس شمالی، 8 مگابیت بر ثانیه است. همچنین متوسط پهنای باند موبایل در این کشور حدودا 5 مگابیت بر ثانیه است.

از طریق اینترنت در این کشور، خدماتی مثل VoIP، پخش آنلاین، بازی و به اشتراک گذاری فایل‌ها، در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

دولت قبرس شمالی، در سال‌های اخیر به گسترش دسترسی پهنای باند در مناطق روستایی و افزایش سرعت اتصال به اینترنت برای همه‌ی شهروندان تاکید کرده است.

هزینه و کیفیت اینترنت در قبرس شمالی

هزینه‌ی اینترنت ماهانه در قبرس شمالی بسته به عوامل بسیاری، مختلف است، اما به طور متوسط می‌توان گفت که از 50 لیر شروع شده و ممکن است تا 200 لیر در ماه نیز برای شما هزینه داشته باشد.

internet-in-northern cyprus-5

مزایا و معایب اینترنت در قبرس شمالی

در گذشته، ارتباط بین مردم در قبرس شمالی بسیار دشوار بود. همچنین دسترسی به منابع و اطلاعات نیز بسیار سخت و اندک بود. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از اینترنت برای مردم این کشور می‌پردازیم:

  • ارتباط ماثر با خانواده و دوستان در خارج از کشور
  • دسترسی به موارد آموزشی
  • استفاده از بانکداری الکترونیک و انجام امور بانکی به صورت آنلاین
  • دسترسی به ایده‌ها و دیدگاه‌های افراد مختلف
  • امکان به اشتراک گذاری فرهنگ و تجربیات و دانش مردمان قبرس شمالی
  • دسترسی به منابع و فرصت‌های کاری و ارتباطی بین المللی
  • نبود محدودیت در حجم برای اینترنت WiFi

درست است که با ورود اینترنت به قبرس شمالی و گسترش آن مزیت‌های بسیاری به مردم این کشور رسید ولی معایبی هم هنوز در اینترنت این کشور وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پایین بودن سرعت اینترنت گوشی تلفن همراه
  • بالا بودن قیمت اینترنت گوشی تلفن همراه
  • محدودیت حجم اینترنت گوشی تلفن همراه

خدمات شرکت ادلیا

هلدینگ ادلیا با داشتن سال‌ها تجربه‌ی موفق در بحث مهاجرت به قبرس، آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص سوالات مهاجرتی به این کشور است. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره‌ای حرفه‌ای درباره‌ی هر یک از روش‌های مهاجرتی زیر داشتید، با مشاوران ما در ادلیا تماس بگیرید:

internet-in-northern cyprus-4

اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی

همانطور که می‌دانید، دریافت اقامت قبرس شمالی از طرق مختلفی ممکن است. برای یافتن بهترین روش اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی که متناسب با شرایط شما باشد، می‌توانید با کارشناسان ادلیا در تماس باشید.

internet-in-northern cyprus-3

خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از پرطرفدارترین، بهترین و سودآورترین روش‌ها برای مهاجرت به قبرس شمالی، خرید ملک در این سرزمین است. کارشناسان ما در ادلیا، با بررسی نیازها و بودجه‌ی مالی شما، بهترین گزینه‌های موجود در این کشور را در اختیار شما قرار داده و در تمامی مراحل خرید خانه در قبرس شمالی، همراهتان خواهند بود.

خرید ویلا در قبرس شمالی

اگر می‌خواهید دوران استراحت و تعطیلات بی‌نظیری را کنار خانواده‌تان داشته باشید، بازنشسته شده‌اید و یا به دنبال به دست آوردن درآمد ارزی از طریق اجاره‌ی ویلا در قبرس شمالی هستید، ما خرید ویلا در قبرس شمالی، را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ما در شرکت ادلیا، بهترین ویلاهای موجود در قبرس شمالی را با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار می‌دهیم.

internet-in-northern cyprus-2

تحصیل در قبرس شمالی

آیا می‌دانستید که با تحصیل در قبرس شمالی می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی، به همان کیفیت تدریس، درس بخوانید؟ کارشناسان ما در شرکت ادلیا، برای شما از بهترین دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی موجود در قبرس شمالی پذیرش می‌گیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.