شرایط راه اندازی کاشت ناخن در قبرس شمالی + هزینه‌ ها

  • 9 ماه پیش
  • 0

یکی از پردرآمدترین مشاغل در قبرس شمالی، کار کاشت ناخن می‌باشد. همانطور که می‌دانید همه‌ی بانوان ناخن‌های کشیده، خوش فرم و خوش رنگی ندارند. این موارد می‌تواند حتی ژنتیکی باشد و باعث شده باشد تا بسیاری از بانوان آرزوی داشتن ناخن‌های زیبا را داشته باشند.

همچنین داشتن ناخن‌های دست و پای تمیز، مانیکور و پدیکور شده، داشتن لاک مناسب که دوام بالایی داشته باشد، کاری نیست که افراد به راحتی بتوانند در منزل خود انجام دهند.

شاید فکر کنید که کاشت ناخن یک شغل و کار جدید است؛ اما اگر درباره‌ی تاریخ کاشت ناخن اطلاع پیدا کنید، حتما تعجب خواهید کرد. در مصر باستان، زنان اشراف‌زاده، از عاج و استخوان ناخن مصنوعی درست می‌کردند و حتی در اجساد مومیایی آن‌ها مشاهده شده که با استفاده از ورق طلا نیز کاشت ناخن را انجام می‌دادند.

بنابراین کاشت ناخن از زمان مصر باستان تا به امروز وجود داشته ولی اکنون به سبک‌های مدرن این کار انجام می‌شود. در قبرس شمالی نیز مانند سایر کشورها و شهرها، بانوان ترجیح می‌دهند که کاشت ناخن و دیزاین را داخل سالن‌های زیبایی انجام دهند.

با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط راه اندازی کاشت ناخن در قبرس شمالی و هزینه‌های آن بپردازیم.

شرایط راه اندازی کاشت ناخن در قبرس شمالی

اگر شما نیز دارای مهارت کاشت ناخن هستید و به دنیال کسب اقامت قبرس شمالی نیز می‌باشید، بهتر است بدانید که این کار از چند روش امکان‌پذیر است.

راه اندازی کاشت ناخن در قبرس شمالی، جزو دسته‌ی سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. همانطور که در مقالات سرمایه گذاری در قبرس شمالی اشاره کردیم، شما برای انجام هر فعالیتی نیاز به ثبت شرکت برای آن دارید.

بنابراین اگر می‌خواهید که کاشت ناخن برای خودتان راه اندازی کنید، حتما باید یک شرکت ثبت کنید. بر طبق قوانین کشور قبرس شمالی، ثبت شرکت توسط یک فرد خارجی، مستلزم حضور یک شریک قبرسی با 51 درصد سهام شرکت است.

در مرحله‌ی بعد شما باید یک مغازه و یا سالن تهیه کنید. برای این منظور می‌توانید این مکان را اجاره و یا خریداری نمایید.

ثبت شرکت، تهیه‌ی لوازم و ملزومات کاشت ناخن و خرید و اجاره‌ی مکان، هزینه‌های زیادی به همراه دارد. قاعدتا اگر قصد راه اندازی کاشت ناخن در قبرس شمالی را دارید باید این مسائل را بدانید و هزینه‌ها را از پیش برآرود کنید.

هزینه‌های راه اندازی کاشت ناخن و همچنین طی کردن روال اداری به علاوه‌ی سایر نکات و ریزه‌کاری‌های راه اندازی کسب وکار کاشت ناخن به قدری زیاد و سخت است، که اکثرا از انجام آن منصرف می‌شوند؛ اما به غیر از آن، روش‌های دیگر به صرفه و اقتصادی نیز وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

nail-transplant-in-north-cyprus-2

همکاری با سالن های کاشت ناخن در قبرس شمالی

دومین روش برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار کاشت ناخن، مهاجرت کاری به قبرس شمالی است. در این پروسه، شما باید یک دعوتنامه‌ی همکاری از یک کارفرما در قبرس شمالی داشته باشید. پس از اینکه از این طریق وارد قبرس شمالی شدید، می‌توانید کار کاشت ناخن در قبرس شمالی را آغاز کنید.

یکی از مسائلی که کارفرمایان قبرسی برایشان اهمیت بالایی دارد، تسلط شما به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی است.

خرید ملک در قبرس شمالی

سومین روش برای راه اندازی کار کاشت ناخن در قبرس شمالی، این است که ابتدا از طریق خرید ملک در قبرس شمالی به این کشور مهاجرت کرده و پس از آشنایی با این کشور و تسلط به زبان ترکی استانبولی، برای همکاری با سالن‌های کاشت ناخن ارتباط برقرار کنید.

اکثرا همکاری‌ها در ابتدا به صورت پاره وقت و پس از توافق دو طرف، همکاری ادامه‌دار و تمام می‌شود.

در این روش چون شما اقامت قبرس شمالی را دارید، برای کار کردن، نیازی به دعوتنامه‌ی کارفرمای قبرسی ندارید. بنابراین به آسانی و آزادانه با هر سالن‌داری می‌توانید همکاری داشته باشید.

nail-transplant-in-north-cyprus-3

هزینه های کاشت ناخن در قبرس شمالی

همان طور که می‌دانید کاشت ناخن به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. بنابراین هزینه‌ی متریال و کاری که در هر روش بر روی ناخن انجام می‌شود نیز متفاوت است.

برای دانستن هزینه کاشت ناخن در قبرس شمالی، می‌توانید کلمه‌ی Nail transplant in North Cyprus را در گوکل مپ یا گوگل سرچ کنید. سپس با سالن‌ها تماس گرفته و هزینه‌ی خدماتی که نیاز دارید را از آن‌ها سوال کنید.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت کاشت ناخن در قبرس شمالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع کاشت ناخن: تنوع در نوع کاشت ناخن، هزینه‌های متفاوتی نیز دارند.
  2. کیفیت: کیفیت متریال مصرفی در کاشت ناخن تاثیرمستقیم در هزینه‌ی پرداختی شما دارد.
  3. اندازه و شکل ناخن: اندازه و شکل ناخنی که می‌خواهید داشته باشید در تعیین قیمت تاثیر دارد.
  4. در دسترس بودن مواد: دسترسی به متریال مصرفی در تعیین هزینه، دخیل است.
  5. محل کاشت: قیمتی که در هر سالنبا توجه به شهرت و محلیت آن ارائه می‌شود متفاوت است.
  6. مهارت و تخصص ناخن کار: یکی از مهم‌ترین عوامل، تبحر و مهارت ناخن کار است.
  7. فناوری‌های مورد استفاده: اکسسوری‌ها و فناوری‌هایی که روی ناخن استفاده می‌شود نیز در تعیین قیمت تاثیر دارد.

البته برخی سالن‌ها ممکن است در زمان‌های مختلف سال، طی جشنواره‌هایی، تخفیفات ویژه‌ای را برای افراد بومی و یا گردشگران در نظر بگیرند. خدمات ناخن در قبرس شمالی بسیار محبوب است. از جمبه دلیایل این امر می‌توان به تبحر در تغییر چشمگیر فرم و ظاهر ناخن اشاره کرد.

مزایای کاشت ناخن در قبرس شمالی

اکنون به بررسی برخی مزایای انجام کاشت ناخن در قبرس شمالی می‌پردازیم:

  1. کاشت ناخن در قبرس شمالی ارزان و مقرون به صرفه است.
  2. باعث بهبود ظاهر ناخن، صاف شدن، افزایش استحکام و دوام ناخن می‌شود.
  3. خدماتی ایمن با کمترین حد ناراحتی نسبت به برخی درمان‌های گران قیمت و ناخوش‌آیند است.
  4. امکان طراحی و دیزاین در طرح‌های بسیار متنوع و جاذب وجود دارد.
nail-transplant-in-north-cyprus-4

خدمات شرکت ادلیا

هلدینگ ادلیا با دارا بودن سال‌ها تجربه‌ی موفق در مورد مهاجرت به قبرس شمالی، اکنون آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان درباره‌ی سوالات مهاجرتی به این کشور است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره‌ی حرفه‌ای درباره‌ی هر یک از روش‌های مهاجرتی زیر، می‌توانید با مشاوران ما در ادلیا تماس بگیرید:

اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی

اخذ اقامت قبرس شمالی از طرق مختلفی امکان پذیر است. برای اینکه بهترین روش اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی که متناسب با شرایط شما باشد را بیابید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت ادلیا در تماس باشید.

خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از محبوب‌ترین، کم‌ریسک‌ترین و سودآورترین روش‌های مهاجرت و زندگی در قبرس شمالی، خرید ملک در این سرزمین است. ما در هلدینگ ادلیا، با بررسی نیازها و بودجه‌ی مالی شما، بهترین گزینه‌های موجود در این کشور را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

همچنین در تمامی مراحل خرید خانه در قبرس شمالی، همراه  شما عزیران خواهیم بود.

nail-transplant-in-north-cyprus-5

خرید ویلا در قبرس شمالی

اگر می‌خواهید دوران استراحت و تعطیلات بی‌نظیری را کنار خانواده‌تان داشته باشید، بازنشسته شده‌اید و یا به دنبال به دست آوردن درآمد ارزی از طریق اجاره‌ی ویلا در قبرس شمالی هستید، ما خرید ویلا در قبرس شمالی، را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ما در شرکت ادلیا، بهترین ویلاهای موجود در قبرس شمالی را با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار می‌دهیم.

nail-transplant-in-north-cyprus-6

تحصیل در قبرس شمالی

شما می‌توانید با تحصیل در قبرس شمالی  با هزینه‌ای بسیار کمتر از دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی، به همان کیفیت تدریس، ادامه‌ی تحصیل بدهید. کارشناسان ما در شرکت ادلیا، برای شما از بهترین دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی موجود در قبرس شمالی پذیرش می‌گیرند.

5/5 - (2 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.