پروژه ساختمانی 506 در شهر کارپاز

  • 1 سال پیش
  • 0
نمای بیرونی پروژه 506

شبه‌جزیره کارپاز یا به قول انگلیسی‌ها «پنجره» قسمت شمال شرقی قبرس سرزمینی است که زمان در آن متوقف شده است. در این منطقه کیلومترها سواحل شنی وجود دارد که خالی از حضور انسان ها است. بناهای باستانی، کلیساها، ویرانه ها و مقبره های متعددی در منطقه به صورت پراکنده وجود دارد که حتی کشف نشده اند. گفته می شود که برای درک قبرس 20 سال پیش، باید از شهر کارپاز دیدن کرد. شغل اصلی ساکنین شهر کارپاز کشاورزی و ماهیگیری است، اما در سالهای اخیر صنعت گردشگری در این منطقه رو به توسعه می باشد.

رشد روز افزون صنعت گردشگری مردم را رو به ساخت و ساز و سرمایه گذاری در این شهر فراخوانده است. به دنبال این موضوع، مهاجرت به این شهر نیز توسعه یافت. بسیاری از افراد از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه با خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور، اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت می کنند.  اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی با مجموعه ای متخصص و با تجربه در این امر در ارتباط باشید. زیرا شما نسبت به امور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تجربه کافی ندارید و ارنباط با تیم مهاجرتی با تجربه و متخصص باعث می شود تا شما با کمترین مشکلات روبرو شوید.

هلدینگ سامادل در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین کار در قبرس شمالی تخصص و تجربه ی کافی دارد. شما می توانید صفرتا صد خرید خانه در قبرس شمالی را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان سامادل بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهند. جهت دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 506

در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را با پروژه لوکس و مدرن 506 آشنا سازیم. این پروژه شامل یک شهرک ویلایی می باشد که در شهر کارپاز واقع شده است. ویلاهای ساخته شده در این شهرک، دارای امکانات و تجهیزات فوق العاده ای می باشد. به عبارتی می توان گفت که بناهای این پروژه ویلای رویایی بسیاری از شما عزیزان است. در ادامه شما را به بخش های مختلف این شهرک ویلایی آشنا خواهیم ساخت. شما می توانید در ویدئوی زیر با جزئیات این پروژه بیش تر آشنا شوید.

گالری تصاویر نمای بیرونی پروژه ساختمانی 506

نمای هر ساختمان معرف هویت و شخصیت ساختمان است. طراحی نمای ساختمان های این مجموعه، ساده، مدرن و زیبا هستند. همانند طراحی با کیفیت، متریال به کار رفته در جرای ساختمان ها نیز دارای کیفیت مطلوب است. شما به هنگام بازدید ساختمان ها از نزدیک متوجه این موضوع خواهید شد.

گالری تصاویر فضای داخلی پروژه ساختمانی 506

فضای داخلی ساختمان های این پروژه به صورت دو خوابه و سه خوابه طراحی شده اند که در ادامه به ترتیب هریک از آن ها معرفی خواهیم کرد.

گالری تصاویر فضای داخلی واحد دو خوابه

گالری زیر، نمونه ای از یک ویلای دو خوابه می باشد. فضای داخلی دارای طرحی مدرن، با رنگ های روشن و پاستلی می باشد. پنجره های شیشه ای سرتاسری نور خورشید را در طول روز به فضای داخلی دعوت کرده و محیطی گرم، دنج و دلبازی را برای اعضای خانواده فراهم آورده است. همانطور که در تصاویر ملاجظه می نمایید این ویلا دارای پلان باز می باشد. اتاق های خواب نیز دارای تراس های اختصاصی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد متراژ و قیمت ها می توانید با کارشناسان فروش سامادل تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

گالری تصاویر واحد سه خوابه

گالری زیر نمونه ای از ویلاهای سه خوابه می باشد. این مدل ویلا به صورت دوبلکس طراحی شده است. فضاهای عمومی مانند سالن پذیرایی و آشپزخانه در طبقه ی پاییین و سایر بخش های خصوصی مانند اتاق های خواب و سرویس بهداشتی در بالا قرار گرفته اند. پنجره ی سالن پذیرایی رو به استخر باز می شود و افراد حین نشستن در این بخش می توانند از منظره بیرون نیز لذت ببرند.

گالری ویدئوهای پروژه ساختمانی 506

در این ویدئو مجموعه پروژه هایی که توسط هلدینگ سامادل آماده فروش می باشند، معرفی می شود.

فایل دانلود معرفی پروژه ساختمانی 506

در فایل زیر کاتالوگ معرفی این پروژه قرار دارد و شما می توانید جزئیات این شهرک ویلایی را به صورت کامل مطالعه نمایید.

لینک دانلود فایل معرفی پروژه 506

فایل دانلود پلان کف پروژه ساختمانی 506

لینک دانلود پلان کف کلیه واحد ها در ادامه قرار داده شده است. برای بررسی و جانمایی دقیق بخش های مختلف می توانید پلان های زیر را دانلود نمایید.

لینک دانلود فایل پلان کف پروژه 506 شماره 1

لینک دانلود فایل پلان کف پروژه 506 شماره 2

لینک دانلود فایل پلان کف پروژه 506 شماره 3

لینک دانلود فایل پلان کف پروژه 506 شماره 4

فایل دانلود سایت پلان پروژه 506

علاوه بر پلان کف فایل دانلود سایت پلان این پروژه ی مسکونی را قرار داده ایم.

لینک دانلود فایل سایت پلان پروژه 506

در این بخش با شما را با پروژه ی 506 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه