پروژه ساختمانی 507 در شهر کارپاز

  • 1 سال پیش
  • 0
نمای بیرونی ویلاهای پروژه ساختمانی 507

در ضلع شمال شرقی قبرس شمالی شبه جزیره کارپاس قرار دارد. این منطقه از نزدیک فاماگوستا تا شمالی ترین نوک قبرس امتداد دارد. کارپاس بخش قابل توجهی از جزیره قبرس را در بر گرفته و طول آن 80 کیلومتر و عرض آن تا 20 کیلومتر است.

این شهر به عنوان یکی از بکرترین و دست نخورده ترین مکان ها در کل منطقه مدیترانه شناخته شده است. طبیعت این منطقه خانه تعداد قابل توجهی از پرندگان بوده و سواحل شمالی و شرقی آن دارای برخی از زیباترین و متروک ترین سواحل در قبرس شمالی است.

منطقه کارپاس سرشار از مخازن آب زیرزمینی است، بنابراین شغل اصلی ساکنین منطقه کشاورزی است و محصولات زراعی از جمله انواع مرکبات، زیتون و تنباکو به وفور کشت می شود. یکی دیگر از منابع اصلی درآمد این منطقه در حال حاضر ماهیگیری است و روستاهای بوگاز و کومیالی مراکز اصلی ماهیگیری در کارپاس به حساب می آیند. اما در سالهای اخیر به سبب ویژگی ها و جاذبه ها و سواحل زیبایی که دارد، گردشگری در این منطقه رو به توسعه می باشد.

توسعه صنعت گردشگری در شهر کارپاز، مردم را رو به ساخت و ساز و سرمایه گذاری در این شهر فراخوانده است. رشد و توسعه ی اقتصادی و ساخت و ساز، مهاجرت به این شهر را افزایش داد. این روزها بسیاری از افراد از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه با خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور، اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت می کنند. کسانی که تصمیم به خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند، بهتر است که امور مرتبط با مهاجرت و خرید ملک را به مجموعه ای بسپارند که در این زمینه متخصص و تجربه ی کافی را داشته باشند. زیرا شما نسبت به امور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تجربه کافی ندارید. ارتباط با متخصصان امور مهاجرتی که تجربه و متخصص کافی دارند، باعث می شود تا شما روند کار شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و با کمترین مشکلات روبرو شوید.

هلدینگ سامادل با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین کار در قبرس شمالی آماده است به متقاضبان عزیز و گرامی خدمات ارائه دهد. شما می توانید صفرتا صد خرید خانه در قبرس شمالی را به این مجموعه بسپارید. هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت ها و شرایط و نحوه خرید با کارشناسان این مجموعه با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 507

یکی از مجتمع های لوکس و مدرن آماده فروش در منطقه ی کارپاز پروژه ی ساختمانی 507 است. این پروژه شامل یک شهرک ویلایی می باشد که در شهر کارپاز واقع شده است. ویلاهای ساخته شده در این شهرک، دارای امکانات و تجهیزات فوق العاده ای می باشد. به عبارتی می توان گفت که بناهای این پروژه ویلای رویایی بسیاری از شما عزیزان است. در ادامه شما را به بخش های مختلف این شهرک ویلایی آشنا خواهیم ساخت. ویدئوی زیر شما را با بخش های مختلف این مجموعه ساختمانی بیش تر آشنا خواهد کرد.

گالری تصاویر نمای بیرونی ویلاهای پروژه ساختمانی 507

مجموع ویلاهای این پروژه چه در نما و چه در داخل فضاها، دارای طرح های مشترکی هستند. همانطور که در گالری زیر مشاهده می نمایید، نمای بیرونی ساختمان ها مدرن و ساده هستند. جذابیت نمای بیرونی به اندازه ای است که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کند. ویلاهایی دوبلکس که وجود تراس های بزرگ و استخر و محوطه سازی منحصر به فردش آن را تبدیل به یک ویلای رویایی برای هر خانواده کرده است.

گالری تصاویر فضای داخلی ویلاهای پروژه ساختمانی 507 به همراه پلان ها

فضای داخلی هر یک از ویلاها در دو تیپ طراحی شده است که در ادامه هریک از آن ها معرفی حضورتان خواهیم ساخت. کلیه ساختمان ها همانند نمای بیرونیشان دارای طرحی ساده و مدرن هستند. از تنالیته های رنگی روشن برای طراحی داخلی این ویلاها استفاده شده است. کیفیت طرح و مبلمان بسیار مطلوب است. سیستم گرمایشی و سرمایشی این ویلاها متناسب با استانداردها می باشد.

در صورت تمایل به خرید و کسب اطلاعات دقیق تر در مورد متراژ ویلاها، امکانات ویلاها و همچنین قیمت و نحوه ی پرداخت، می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت سامادل تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

 

گالری اول

دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507 (گالری اول)

در ادامه لینک دانلود پلان ویلاها قرار داده ایم. در صورت تمایل به بررسی می توانید آن ها را دانلود نمایید.

لینک اول دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507

لینک دوم دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507 

لینک سوم دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507 

لینک چهارم دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507 

گالری ذوم

در این گالری سعی کرده ایم تا برخی از تصاویر فضای داخلی ویلاها را معرفی کنیم.

دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507 (گالری دوم)

شما می توانید با کلیک روی لینک دانلود پلان های زیر، تقسیم بندی فضا و جانمایی بخش های مختلف را بررسی کنید.

لینک اول دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507

لینک دوم دانلود پلان فضای داخلی ویلاهای پروژه 507

گالری ویدئوهای پروژه ساختمانی 507

دانلود سایت پلان پروژه ساختمانی 507

لینک دانلود سایت پلان پروژه ساختمانی 507

دانلود کاتالوگ معرفی پروژه ساختمانی 507

جزئیات این پروژه به طور کامل در کاتالوگ زیر قرار دارد و شما در صورت تمایل می توانید آن را دانلود کرده و مطالعه نمایید.

لینک دانلود فایل کاتالوگ پروژه ساختمانی 507

در این بخش با شما را با پروژه ی 507 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی همراه شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه