پروژه ساختمانی 508 در شهر کارپاز / گیرنه

  • 1 سال پیش
  • 0
تصاویر نمای بیرونی فاز سه

شبه‌جزیره کارپاز یا به قول انگلیسی‌ها «پنجره» قسمت شمال شرقی قبرس سرزمینی است که زمان در آن متوقف شده است. در این منطقه کیلومترها سواحل شنی وجود دارد که خالی از حضور انسان ها است. بناهای باستانی، کلیساها، ویرانه ها و مقبره های متعددی در منطقه به صورت پراکنده وجود دارد که حتی کشف نشده اند. برای درک قبرس 20 سال پیش، می گویند که باید از شهر کارپاز دیدن کرد. شغل اصلی ساکنین شهر کارپاز کشاورزی و ماهیگیری است، اما در سالهای اخیر گردشگری در این منطقه رو به توسعه می باشد.

رشد روز افزون صنعت گردشگری مردم را رو به ساخت و ساز و سرمایه گذاری در این شهر فراخوانده است. به دنبال این موضوع، مهاجرت به این شهر نیز توسعه یافت. بسیاری از افراد از سراسر اروپا و سایر کشورهای همسایه با خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور، اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت می کنند.  اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی با مجموعه ای متخصص و با تجربه در این امر در ارتباط باشید. زیرا شما نسبت به امور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تجربه کافی ندارید و ارنباط با تیم مهاجرتی با تجربه و متخصص باعث می شود تا شما با کمترین مشکلات روبرو شوید.

هلدینگ سامادل در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک، تحصیل در قبرس شمالی و همچنین کار در قبرس شمالی تخصص و تجربه ی کافی دارد. شما می توانید صفرتا صد خرید خانه در قبرس شمالی را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان سامادل بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهند. جهت دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:  905338742205

معرفی پروژه ساختمانی 508

در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را با پروژه لوکس و مدرن 508 آشنا سازیم. این پروژه شامل یک شهرک ویلایی می باشد که در شهر کارپاز واقع شده است. این مجموعه در سه فاز مختلف طراحی شده است. ویلاهای ساخته شده در این شهرک، دارای امکانات و تجهیزات فوق العاده ای می باشد. به عبارتی می توان گفت که بناهای این پروژه ویلای رویایی بسیاری از شما عزیزان است. در ادامه شما را به بخش های مختلف این شهرک ویلایی آشنا خواهیم ساخت.

گالری تصاویر فاز یک پروژه ساختمانی 508

گالری تصاویر نمای بیرونی فاز یک

گالری تصاویر فضای داخلی واحدهای فاز یک

گالری تصاویر واحد یک خوابه

گالری تصاویر واحد دو خوابه

گالری تصاویر فاز دو پروژه ساختمانی 508

گالری تصاویر نمای بیرونی فاز دو

گالری تصاویر فضای داخلی واحدهای فاز دو

گالری تصاویر فضای داخلی واحد یک خوابه

گالری تصاویر واحد استودیو آپارتمان

گالری تصاویر فاز سه پروژه ساختمانی 508

گالری تصاویر نمای بیرونی فاز سه

گالری ویدئوهای پروژه ساختمانی 508

کاتالوک معرفی پروژه ساختمانی 508

در فایل زیر کاتالوگ معرفی این پروژه قرار دارد و شما می توانید جزئیات این مجموعه مسکونی را به صورت کامل مطالعه نمایید.

لینک دانلود فایل کاتالوگ پروژه 508

فایل سایت پلان پروژه ساختمانی 508

لینک دانلود سایت پلان کلیه واحد ها در ادامه قرار داده شده است. برای بررسی و جانمایی دقیق بخش های مختلف می توانید پلان های زیر را دانلود نمایید.

لینک دانلود فایل سایت پلان فاز 1، 2 و 3 پروژه 508

لینک دانلود فایل پلان دو بعدی پروژه 508

لینک دانلود فایل پلان سه بعدی پروژه 508

در این بخش با شما را با پروژه ی 508 از مجموعه پروژه های هلدینگ سامادل آشنا ساختیم. در صورت تمایل به بازدید و خرید واحدها می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. وکیلان و مشاوران مجموعه سامادل در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی هماره شما خواهند بود. شما می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان و مشاوران سامادل ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:  905338742205

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه