سفر به قبرس شمالی

  • 1 سال پیش
  • 0
 

جزیره قبرس شمالی یک مقصد گردشگری شگفت انگیز و فوق العاده ای است که مملو از جاذبه های تاریخی، مناظر زیبا، شهرهای جالب، اقامتگاه های عالی و مردم مهمان نوازی است. این کشور با وجود شرایط سیاسی که دارد، مقصدی امن، مردمانی خونگرم و مهمان نواز و محیطی لذت بخش برای گردشگران است. علاوه بر این، در سال های اخیر مقصد بسیاری از مهاجران به ویژه ایرانیان قرار گرفته است. تعداد زیادی از مهاجران در سال های اخیر با سرمایه گذاری، اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کرده اند. شرایط زندگی مناسب، موقعیت کار در قبرس شمالی و تحصیل رایگان در قبرس شمالی از دلایل اصلی جذب مهاجرین برای زندگی در این کشور شده است.

سفر به قبرس شمالی
مناظر دیدنی قبرس
اگر تصمیم به مهاجرت به کشوری امن و در حال توسعه ای را دارید، که در عین حال به لحاظ اقتصادی مناسب باشد، قبرس شمالی گزینه ای مناسب می باشد. توصیه می کنیم پیش از تصمیم به مهاجرت، یک سفر به قبرس شمالی همراه با خانواده خود داشته باشید. شهرهای مختلف این کشور را از نزدیک بررسی کرده و تصمیم نهایی خود را بگیرید.
 
شرکت مهاجرتی ادلیا در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل و سرمایه گذاری آماده ارائه خدمات به مهاجرین است. شما می توانید در بازه ی زمانی سفر خود به قبرس شمالی به حضوری با کارشناسان در ارتباط باشید. از آن ها در مورد سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی مشاوره بگیرید. کارشناسان ما در مجموعه ادلیا به صورت تلفنی هم خدمات صفرتا صد به عزیزان ارائه می دهند. برای ارتباط و مشاوره تلفنی با شماره زیر تماس بگیرید.
 

شماره تماس : 905338742205+

 

چه کسانی به ویزای قبرس نیاز ندارد

قبرس یکی از اعضای اتحادیه کشورهای اروپایی است، بنابراین دارندگان پاسپورت اروپایی می توانند بدون اخذ ویزا به سادگی با پاسپورت وارد قبرس شوند. همچنین دارندگان گذرنامه شینگن ونیازی به ویزا ندارند.

اما به طور کلی شهروندان بسیاری از کشورهای جهان می توانند در قبرس به مدت یک ماه تا 90 روز ویزا را در محل دریافت کنند. قبل از سفر به قبرس، بررسی کنید که قوانین ورود شهروندان کشور شما چیست.

سفر به قبرس شمالی
مناظر شهری قبرس

چه زمانی به قبرس برویم

سفر به قبرس شمالی
مناظر دیدنی قبرس

پاسخ به این سوال بستگی به سلایق و علاقه مندی های شما دارد. ژوئن، جولای و آگوست برای استراحت در هتلی در کنار دریا، بدون پیاده روی طولانی در روز مناسب هستند. گردشگران فعالی که قصد فتح کوه ها و مسیرهای پیاده روی را دارند، بهتر است در ماه های جولای و آگوست از سفر خودداری کنند.

در این زمان، خورشید قبرس تند می شود و گاهی اوقات دما به +40 درجه می رسد. اگر علاقه مند به دیدن این جزیره هستید، می توانید در ماه های اکتبر-نوامبر، آوریل-مه نگاه کنید. به هر حال ، تابستان در ماه مه آغاز می شود ، اما هنوز تعداد زیادی تعطیلات وجود ندارد. و بهترین زمان برای شنا ماه مه تا ژوئن است.

بهترین راه برای رفت و آمد در شهرهای مختلف جزیره قبرس چیست؟

سفر به قبرس شمالی
اجاره ماشین در قبرس شمالی

خدمات اتوبوسرانی در قبرس به خوبی توسعه یافته است. هم اتوبوس های راه دور و هم اتوبوس های بین شهری وجود دارند که به شما امکان می دهند دورافتاده ترین نقاط جزیره را تماشا کنید. اجاره ماشین در قبرس شمالی به شما کمک می کند تا آزادی را کاملا احساس کنید و جزیره را حداکثر بشناسید. اگر قصد سفر به کوهستان را دارید، یک SUV یا خودرویی با موتور قدرتمند انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ترافیک در قبرس چپ دست است: این قبلاً از زمان انگلیسی ها اتفاق افتاده است.

کدام شهرهای قبرس برای سفر با کودکان مناسب اند

سفر به قبرس شمالی
مناظر دیدنی قبرس

سواحل کم عمق ایده آلی را در لارناکا، آیاناپا، پروتاراس و خلیج مرجانی در نزدیکی پافوس خواهید دید. کافه و رستوران های ساحلی اغلب یک صندلی بلند دارند، گاهی اوقات یک زمین بازی در مجاورت ساحل است.

پروتاراس یکی از بهترین مقاصد گردشگری قبرس با کودکان است. یک دهکده تفریحی آرام با زیرساخت های توسعه یافته برای اوقات فراغت خانوادگی مناسب است.

لیماسول را می توان برای تعطیلات با یک کودک در نظر گرفت. این بزرگترین شهر قبرس در ساحل با پارک ها و زمین های بازی بسیار است. برخی از سواحل سنگریزه هستند. به هر حال، جالب ترین سرگرمی در لیماسول و آیا ناپا در انتظار کودکان است: پارک های آبی و شهربازی.

اما پافوس به دلیل سواحل صخره ای و ورودی نامناسب کمی شبیه تعطیلات کودکان است. بهتر است مکانی را خارج از شهر انتخاب کنید. به عنوان مثال، به تعطیلات در نزدیکی پافوس، در خلیج مرجانی بروید.

دو قبرس: چگونه بین شمال و جنوب سفر کنیم

سفر به قبرس شمالی
مناظر دیدنی قبرس

از دهه 70، این جزیره به دلایل سیاسی تقسیم شده است: به دو بخش تقسیم شده است. چگونه از جنوب اروپا به شمال ترکیه سفر کنیم؟

هنگام عبور از مرز قبرس شمالی از جنوب، مرزبانان مهری در گذرنامه نمی گذارند. چندین گذرگاه بین قبرس جنوبی و شمالی وجود دارد. عبور از مرز بسته به فصل بین 5 تا 20 دقیقه طول می کشد. روند بازگشت نیز سریع است: ترک های قبرس و یونانی های قبرس گذرنامه را بررسی می کنند. یکی از گذرگاه های محبوب در نیکوزیا است که توسط یک منطقه حائل سبز به دو قسمت تقسیم شده است. از طریق آن می توانید به قبرس جنوبی بازگردید.
اتوبوس ها به طور منظم از شهرهای قبرس جنوبی به نیکوزیا حرکت می کنند.

کدامین واحد پول برای سفر به قبرس مناسب است

سفر به قبرس شمالی
واحد پول قبرس

تنها یک پاسخ برای این سوال وجود دارد: در قلمرو جمهوری ترک قبرس شمالی، لیر ترکیه استفاده می شود. همچنین در قبرس به راحتی می توانید با کارت پرداخت کنید.

در قبرس چه نوع غذایی را امتحان کنیم

سفر به قبرس شمالی
تنوع غذایی در قبرس شمالی

بیشتر غذاهای قبرس ریشه یونانی دارند: مطمئناً در اکثر رستوران های قبرس موساکا را خواهید دید. اما غذاهای قبرسی نکات خاص خود را دارند. غذاهای رستوران های محلی را امتحان کنید – ماهی یا گوشت، پنیر حلومی، کلفتیکو بره، بره خورشتی پخته شده در دیگ سفالی. شفتالیا – این ها سوسیس های محلی در یک پوشش طبیعی با مقدار زیادی ادویه جات هستند. قبرس آداب و رسوم، سنت ها و غذاهای زیادی را با هم ترکیب می کند.

در قبرس به چه زبانی صحبت کنیم

سفر به قبرس شمالی
مناظر دیدنی قبرس

تقریباً در همه جا در مکان های توریستی انگلیسی صحبت می شود. گاهی اوقات می توانید با کسانی که روسی صحبت می کنند، ملاقات کنید، به خصوص در لیماسول. اما زبان مادری ساکنان جمهوری قبرس یونانی است. شما توسط تابلوها و برچسب های قیمت یونانی احاطه خواهید شد.

همانطور که ملاحظه نمودید، در این بخش اشاره کردیم که چه فصلی برای سفر به قبرس شمالی مناسب است، به کدام شهرها سفر کنیم، واحد پولی قبرس کدامند و این که حمل و نقل در قبرس چگونه می باشد.

شرکت مهاجرتی ادلیا در زمینه مهاجرت از طریق تحصیل و سرمایه گذاری در قبرس شمالی آماده ارائه خدمات به مهاجرین است. همزمان با تور قبرس شمالی شما می توانید شهرهای مخالف وشرایط زندگی در این کشور را بررسی کنید. همچنین امکان ارتباط حضوری با کارشناسان ادلیا در این مدت امکان پذیر است.آن ها اطلاعات مورد نیاز در مورد سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی را به شما انتقال خواهند داد. برای ارتباط و مشاوره تلفنی با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 905338742205+

+

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
باز کردن چت
1
پیام در واتساپ
سلام
در واتساپ با ما در ارتباط باشید.